Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Podklasa dla sheeda; Łowca
Autor | Wiadomość |
---|---|
Współpracownik Gnarla
|
ale z polobrotem to o wiele za duzo
Wszystko ladnie zwiezle, i jesli cos takiego mialoby wejsc to wracam na sheeda PS. Te podklasy maja jak to drygu napisal 10Procent _________________ Pozdrawiam 7Niebo® WELCOME IN MY WORLD WELCOME IN THE HELL |
9 Lut 2012, o 23:08 |
|
Walczący z drzewcami
|
@7Niebo ...
1. Proszę pisz coś sensownego 2. Ciesze się, że poznałeś wkońcu panel z prawej strony ale go nie używaj Nie do @7Niebo 1. Bardzo dobra podklasa dla sheeda ale moim zdaniem Łowca pasuje bardziej do Łucznika. 2. Ciesze się, że zainspirowałem cię do piszania podklasy^^ _________________ |
9 Lut 2012, o 23:13 |
|
Uczeń Heremona
|
O podklasach mówi się już kilka miesięcy, nie są jeszcze wprowadzone więc pomysły, o ile mają ręce i nogi mogą być rzucane.
Shorty: Twój argument, że zmysły dają w rzeczywistości mniej niż te 55% zgodnie z istniejącym przelicznikiem można odwrócić: koncentracja też da w rzeczywistości mniej. Zmieniłam wartości, ciosem z półobrotu trudnej trafić i zabiera do 3 PA, czyli jest słabszą wersją taranu. Co do krwawienia - mam sheeda 64 lev 5 poziom kolana (62% krwawienie) i na orku wynosi ono 60-70 więc w pvp będzie to ok 100 przy bardzo niskich obrażeniach bazowych. Ze strzelaniem 10 razy bez aury to propaganda, trzymajmy się statystyki: co 4 strzały wejdzie aura, inaczej równie dobrze mogę powiedzieć, że uderzam 20 razy z chi i nie trafiam co miałoby być dowodem na brak celności tej umiejętności. Tekst o jednoosobowej armii jest nie na miejscu jeśli wezniemy pod uwagę inne propozycje podklas. Zapewne każdy traktuje je jako możliwość wzmocnienia postaci, najchętniej swojej, zaproponowane tu umiejętności nie odbiegają od już istniejących. Kyth Moire: Tak, zmieniłam kilka wartości. Zmniejszyłam celność ataków, znacząco szansę na zatrucie, osłabiłam koncentrację. Krwawienie na 140% na 7 poziomie uważam za znośne, wyjaśnienie wyżej. Z zatruciem mieliście rację, myślę że teraz jest ok. Co do nowych umiejętności: celowo wzorowałam się na już istniejących żeby nie wprowadzać dodatkowego zamieszania. Wychodzę z założenia, że jeśli już coś wejdzie to raczej nie będą to nowe ataki tylko przeróbki już istniejących. Zauważ też, że wszystkie moby (może poza chramem) nie dysponują innymi um niż gracze. Jeśli oskarżasz mnie o tendencyjność, cóż nie będę polemizować- masz rację:) Dla mnie sheed to przede wszystkim wojownik najpierw osłabiający przeciwnika (a raczej ofiarę), by go w końcu zlikwidować, taki bardziej elastyczny rycerz a więc buffy i debuffy. Nie wiem w jakim kierunku pójdą twórcy gry, ale skoro mowa o "podklasach" podejrzewam że będzie do wyboru kilka opcji. Cieszę się, że udało nam się dojść do względnego kompromisu. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy: viewtopic.php?f=14&t=6408 tu wrzuciłeś propozycję DRUIDA z m.in obrażeniami, krwawieniem i celnością ZNACZNIE wyższą niż u mnie. Rozumiem, że chodziło Ci o stronę techniczną pomysłu, ale nie zostało to wyraznie powiedziane. Zgodzisz się chyba, że moja propozycja jest najbardziej stonowana ze wszystkich dotyczących podklas? PS Chi nie kradnie many tylko ją spala. W praktyce wielka różnica... 7niebo: z półobrotem to i tak za mało, jest to słabsza wersja taranu barbarzyńcy. samashowalik: hehe, łowca jest już opatentowany:) Nazwa to chyba najmniejszy problem, masz jakieś propozycje? _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
10 Lut 2012, o 21:40 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 4 Sty 2012, o 12:38 Posty: 36 Miejscowość: Radomsko Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
fajne i dobre umki. a tak wogule to sheed jest do pvp wiec bez pretensji.
_________________ No to zaczynamy: prokokxu 14lev sheed |
12 Lut 2012, o 18:20 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |