Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowy boss :) (ogarnięty pomysł , nie pisany na kolanie)
Autor | Wiadomość |
---|---|
Współpracownik Gnarla
|
Cześć , tak jak w temacie chciałbym zaproponować nowego bossa.
Nie będzie to wypowiedź w stylu ''Gm chce nowego bossa co on bendzie mial 5 k hp i beda lecialy z niego takie rary jak pierscien ktury bedzie dawal 2000 na ogien'' No więc tak , zacznijmy od tego ''Legenda o Marqunie'' Dawno , dawno , dawno temu wieśniacy z wioski Halgridzkiej (obecna nazwa to Wioska Romana) przepędzili do jaskiń na wzgórzu pewnego nieznośnego goblina Marquina który kradł im ziemniaki oraz zabijał nocami kury , mieszkańcy wioski zgromadzili się i przepędzili goblina wraz z jego ''bandą'' do jaskiń na wzgórzu i dalej wiedli spokojne życie , tak było do urodzenia się Emilki , prastary goblin chciał zemścić się za to iż mieszkańcy wygnali go z wioski i zaplanował że nocą zabije Emilię , lecz pewien bardzo dzielny wieśniak o imieniu Roman własnymi widłami przepędził goblina do jaskiń i na jego cześć nazwano Wioskę Halgridzką jego imieniem... Po wielu , wielu latach Roman się zestarzał i popadł w nałóg alkoholowy i stanął się strasznie osłabiony wtedy goblin ponownie się ujawnił.'' Boss nazywałby się Marquin i byłby połączeniem maga ognia z voodoo. Jego ataki to iskra ulepszona na 2 , ukucie lalki ulepszone na 3 , ognista tarcza ulepszona na 1. Statystyki bossa : siła : 12/12 zręczność : 15/16 Wiedza : 25/26 Moc : 24/25 Punkty życia : 2,300 Mana : 600 Kondycja : 250 obstawa : Goblin Szaman x2 Goblin x1 Goblin wojownik x1 (z tym że potrafiłby dawać ochronkę na jednego z szamanów) Załącznik: ave.PNG Boss znajdowałby się w jaskiniach na wzgórzu (na ss'ie podam gdzie dokładnie) Jeszcze ważna rzecz czyli mianowicie jak wyglądała by instancja , nie jestem grafikiem więc mapki nie zrobię ale postaram się zrobić plan Załącznik: mapka.png Opis mapki : Mapka była by podobna do freda , były bo podobne grupki Legenda : X Czyli 2x goblin , 1x goblin szaman O Czyli 3x goblin szaman 2x goblin wojownik Kwadrat Czyli 5x Goblina wojownik Czerwony romb - Najniebezpieczniejsza grupka w tej instancji (prócz bossa) wylatywałby z niej klucz (o kluczu zaraz napiszę) były by tam 2 eucerie i 1 mniejszy krab. Klucz - wylatywałby z Czerwonego rombu , dzięki niemu można dostać się za czerwoną kreskę , gdzie byłby respawn mobów i można by było tam bardzo dobrze poexpić , nie było by tam odpoczynku , ponieważ respawn byłby tylko dla graczy wyposażonych w mikstury znajdowałby się tam też oczywiście teleport) Żółte pola oznaczają odpoczynek. Ten Taki dziwny pomalowany kwadrat to teleport , boss znajdowałby się pod kwadratem , po pokonaniu bossa można by pokusić się o wydobycie klucza , lub po prostu podejść do teleportu który zaprowadzałby nas pod Wioskę Romana. Oczywiście na całej mapce były by liczne grupki mobów , których nie umieszczałem na planie.Takie jak : 2x goblin , goblin szaman , 3x Goblin wojownik , 2x goblin szaman goblin wojownik. Teraz to na co wszyscy czekacie : RARY ! Miecz dla rycerza - Gladius Uniwersalny młot na barbarzyńcę , nie rar , ale także wypadałby często z bossa i był dość dobry. Statów rarów nie podam , ponieważ gdy pomysłem zainteresują się czerwone/pomarańczowe nicki to statystyki będą ustalane przez gm'ów/modów lub czasem z małą pomocą testerów AAAAA no tak , jeszcze jakby wyglądał boss ... jak już pisałem nie jestem grafikiem więc go opiszę : Posiadałby na twarzy wiele zmarszczek (ze względu na swój wiek) , miałby narzucone na siebie stare , podarte , zniszczone szaty koloru brązowego.Byłby wielkości szkieleta , bardziej pochylony w przód , trzymałby stary kij którym uderzając o ziemię rzucał zaklęcia.Jego skóra byłaby bardzo blada , gdy bedzie upadał postawi swoją laskę na ziemi , uklęknie i przewróci się martwo na ziemię. Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości. Ostatnio edytowany przez jasiekqq, 24 Mar 2012, o 13:29, edytowano w sumie 1 raz |
24 Mar 2012, o 02:49 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Cytuj: stanął się strasznie osłabiony 3 razy powtórzyłeś "przepędzili".. Cytuj: Statów rarów nie podam , ponieważ gdy pomysłem zainteresują się czerwone/pomarańczowe nicki to statystyki będą ustalane przez gm'ów/modów lub czasem z małą pomocą testerów pozwól że poprawię Statów rarów nie podam, ponieważ nie chce mi się, bo i tak to nie przejdzie. Pomysł bezsensowny, imho, poczekaj na przebudowę Alarilu, a nie piszesz na odwal sie takie opisy... Cytuj: Opis mapki : Mapka była by podobna do freda , były bo podobne grupki Przetłumaczy ktoś? Wybacz, ja osobiście jestem na NIE, słabe toto... viewtopic.php?f=121&t=17717 oto link do porządnego opisu bossa, wzoruj sie na tym żeby było bardziej przejrzyste.. _________________ |
24 Mar 2012, o 10:29 |
|
Walczący z drzewcami
|
Pomysł zły, niedopracowany etc. Czemu go jeszcze nie zamknęli?
_________________ – To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(...) – Na litość boską, królowo – zachrypiał – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus. Matyasek-Barbarzyńca 87 lvl - W stanie spoczynku KebabButche-Mag Ognia 57lvl - Ciągle w grze Ostatnio edytowany przez barnostary, 30 Mar 2012, o 18:05, edytowano w sumie 1 raz |
24 Mar 2012, o 11:24 |
|
Uczeń Heremona
|
A mi się pomysł podoba , pomimo iż wymaga dopracowania oraz trochę jaśniejszego i przejrzystszego formułowania myśli
Pomysł jest dobry bo już od dawna (prawie od początku mojego istnienia w Taernie) zastanawiałem się jakie administracja ma plany w związku z tą jaskinią. Nawet po drodze na ścieżce w wystającej skale jest jakby dziura , która może robić za wyjście z instancji (albo to tylko moje przewidzenie). Biorąc pod uwagę miejsce powinien się tutaj znajdować BOS o porównywalnej sile do Krzyżaka bądź odrobinę silniejszy. Sam pomysł z kluczykiem już mi się mniej podoba - zerżnięte z innej instancji Moim zdaniem ze względu na liczebność występujących w tym miejscu goblinów umieścił bym w owej jaskini coś na wzór ich podziemnej wioski na początku zaraz po wejściu trafiali byśmy na długi korytarz - wiodący w głąb ziemi (o ile udało by się to tak rozrysować żeby sprawić takie wrażenie) , w korytarzu spotykamy standardowe grupy goblinów - te co na zewnątrz. Na końcu korytarza stał by pierwszy "goblin jaskiniowy" (nigdy nie wychodzi z ciemności) - coś w rodzaju odpowiednika "czarnej wdowy" - podobne ataki co zwykły "goblin wojownik" ale ma ok 800HP. Po zabiciu przeciwnika musimy przejść przez bramę - która jest otwierana tylko od środka mechanizmem wodnym. Jak wiadomo gobliny nam nie otworzą, jednak możemy sami otworzyć za pomocą wody wlanej do mechanizmu:D Wodę zbieramy w jaskini herszta , i to byłby odpowiednik naszego kluczyka - jednak aby nie było za łatwo musimy mieć tej wody w drużynie tyle ile jedna postać sama nie udźwignie. ( w ten sposób do instancji zawsze będą musiały wejść przynajmniej 2 osoby co zmusi graczy do współpracy a nie solowania. ) Po przejściu przez bramę trafiamy na placyk - gdzie są tam jakieś goblińskie stragany - stoły - ognisko itp. (nie możemy jednak nic w tym miejscu kupować) w okół placu rozchodziły by się promieniście ścieżki do pieczar. W każdej z nich znajdował by się jeden silniejszy przeciwnik (po drodze jacyś słabsi) - jednak tylko w jednej losowej znajdował by się owy BOS - co zmusiło by graczy do nieustannych poszukiwań tego właściwego i pożądanego przeciwnika ^^ Co do RARów - miecz dla rycerza oraz broń dla barbarzyńcy są dobrym pomysłem Kastet dla sheeda - dość wcześnie można zdobyć takowy od Ihitona a kupno od innych graczy jest bajką (każdy chętnie to sprzeda). Sztylet dla maga - co tu dużo ukrywać magowie mają do wyboru aż dwa RARy od Herszta. A dawanie dwóch podobnych RARów w BOSach tak zbliżonych poziomami do siebie jest błędem. Dobrym pomysłem było by jednak obdarzenie magów jakąś zbroją - na tym poziomie taka zbroja była by wciąż słabsza od tego co można kupić u Druidów nie wspominając o Kamenak, co w ogólności nie naruszyło by aż tak mocno stosunków sił. Ps. Przy okazji tak wykonaną instancję można by wykorzystać np. Dla lepszych graczy - nie interesował by ich już wtedy ten słaby BOS. Musieli by jednak poświęcić czas na zdobycie wody. Jeden z korytarzy wioski goblinów prowadził by np. w głąb ziemi gdzie po przesunięciu ciężkiego głazu (wymagany poziom 30~50) wchodziło by się do wnętrza ziemi ....... Ale to już taka bardzo luźna sugestia ^^ W końcu czemu rozłożenie mapki ma być liniowe (jak to jest obecnie) i starzy wyjadacze nie mogą się pojawić tam gdzie nowicjusze Pps. Na prośbę autora dorzucam na szybko zrobioną mapkę wioski goblinów. Przy wyjściu (VII) stał by NPC , który dawał by linę przenosząc w ten sposób całą drużynę na zewnątrz lub proponował by zejście do wnętrza ziemi (wymagany Lv + ewentualna opłata). Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości. _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
24 Mar 2012, o 12:04 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Wiem że , pomysł wymaga trochę dopracowania , nawet dużo dopracowania , ale można na podstawie tego wy myśleć coś lepszego Ale nie wziąłem pod uwagę tego że , jeśli graficy zrobili takie wejście do jaskini to już pewnie coś tam planują Ale zawsze można na podstawie tego wy myśleć coś o niebo lepszego
A te rary , hmmmn mieczyk zostawię , ale usunę sztylet i kastet i dam spodnie dla maga (bo rar jest dopiero z dz od 55) |
24 Mar 2012, o 13:27 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Kubothyr napisał(a): Cytuj: stanął się strasznie osłabiony 3 razy powtórzyłeś "przepędzili".. Cytuj: Statów rarów nie podam , ponieważ gdy pomysłem zainteresują się czerwone/pomarańczowe nicki to statystyki będą ustalane przez gm'ów/modów lub czasem z małą pomocą testerów pozwól że poprawię Statów rarów nie podam, ponieważ nie chce mi się, bo i tak to nie przejdzie. Nie , nie podaję ze względu na to że administracja zawsze znajdzie jakieś ALE przy statach |
24 Mar 2012, o 15:05 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Cytuj: Miecz dla rycerza - Gladius Uniwersalny młot na barbarzyńcę , nie rar , ale także wypadałby często z bossa i był dość dobry. Statów rarów nie podam , ponieważ gdy pomysłem zainteresują się czerwone/pomarańczowe nicki to statystyki będą ustalane przez Miecz dla rycerza. Uniwersalny młot na barbarzyńce _________________ Derek "Rename" (Vilehad) 80lvl Rycerz S1 - ON |
24 Mar 2012, o 17:05 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |