Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 godziny grania a ilosc mobow 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 22:57
Posty: 314
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
desacred napisał(a):
To czy to jest insta czy nie akurat odnosi się do tego samego - drogi do bossa.
To, czego Oczekujesz wymaga zmiany w algorytmie respawnu (lub innych Niezmiernie-Skomplikowanych-Zabiegów-Na-Które-Nie-Ma-Czasu-I-Środków) który nie zostanie wprowadzony. Po prostu przez to forum przewinęło się tyle tematów i świetnych propozycji które trafiły do szuflady a warto się nimi zająć że Twój postulat jest kroplą w morzu potrzeb - stąd Extrema ;)

Dopisanie coś takiego mogło by zając kilka linijek krótkiego kodu jednak trzeba poświecić chwilkę żeby coś takiego napisać ale czy jest sens coś takiego wprowadzać. Zastawiam się czemu większość z was myśli ze trzeba wszystko pisać od nowa przy każdej zmianie, inna sprawa jest że taka zmiana (jak każda inna) mogła by doprowadzić do jakiś bugów wiec trzeba by przemyśleć co się wpisuje ale to już kwestia programistów ale z tego co widzę są zdolni i z taka mała poprawka poradzili by sobie. Mimo to czy jest sens coś takiego wprowadzać granie w rożnych godzinach ma swoje wady i zalety. W godzinach gdzie jest mało graczy łatwiej upolować czepiona. Ja tam wole żeby programiści skupiali się na wprowadzaniu nowości niż odrywać ich do tak niepotrzebnych modyfikacji.

_________________
"Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma??


17 Kwi 2012, o 13:13
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2012, o 13:34
Posty: 58
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Sizgar napisał(a):
Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ...


a czy ktos ci karze na 60 lvl-u isc na duszki ?
myslisz ze specjalnie dla jasnie pana skasuja mobki albo beda sie przed jasnie panem rozpywaly w nicosci bo jasnie pan ma 60 lvl i chce sie w spokoju przespacerowac po duszkach bez zadnej walki ???

jak sie nie ma czasu to sie nie gra a idzie sie zrobic to co ma sie do zrobienia,
jak sie idzie na duszki to trzeba liczyc sie z tym ze niebylo nikogo dlugo przed toba i droga jest zapelniona mobkami bo ich nikt nie wybil. no bardziej dokladnie raczej nie da sie wytlumaczyc- a jak masz jeszcze jakies watpliwosci to zapraszam nowy serwer jest w tibi tam sie nie respia tak czesto i masz spokojniej.


18 Kwi 2012, o 18:02
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Dopasowanie liczby mobow do ilosci graczy na serwie moim zdaniem odpada, bo:
-Dana liczba graczy niekoniecznie musi sie przekladac w rownym stopniu na rozne lokacje, a to by moglo doprowadzic do wiekszych skrajnosci, niz jest to obnecnie.
-Byloby to ulatwienie dla graczy, ktorzy o poznych porach wola expic w samotnosci, a my stawiamy na prace zespolowa :)
-Zapewne doprowadziloby to do powstania kolejnych bugow i problemow z gra, a sprytniejsi gracze wymysliliby sposob, by wyniesc jak najwiecej korzysci.

Ja ogolnie nie jestem za rozwiazaniami, przez ktore srodowisko ma sie dopasowywac do graczy, a wrecz odwrotnie.


19 Kwi 2012, o 08:28

Podziękowali: Vasse (19 Kwi 2012, o 14:42)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2012, o 14:22
Posty: 84
Miejscowość: Sosnowiec
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: Inese
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
A ja bym się cieszył jak jest nawalone bo zawsze jakiś exp :-)
A jak takie coś ci przeszkadza to rezygnuj z duszków rano a zacznij chodzić na wieże czy dz :)
Zbędny temat moim zdaniem :)

_________________
Serwer VGram jako:Inese [Mosiek]Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej. Jeśli pomogłem to "Kliknij Kufelek" :D Czytaj:
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=9053

http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=16507


19 Kwi 2012, o 14:42
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Mystheria, z całym szacunkiem ale dwa ostatnie argumenty przyprawiły mnie o ból głowy...

Mystheria napisał(a):
-Byloby to ulatwienie dla graczy, ktorzy o poznych porach wola expic w samotnosci, a my stawiamy na prace zespolowa :)

uważam że powinniście raczej stawiać na zadowolenie graczy.
nie każdy ma możliwość grać o wczesnych porach, niektórzy mają czas dopiero późną nocą.
do tego nie zawsze jest z kim grać, ja na przykład mam swoją sprawdzoną, zaprzyjaźnioną ekipę i dość ograniczoną odporność na poznawanie całkiem nowych osób, bo mam jakiegoś takiego pecha że w trzech na cztery przypadki trafiam albo na przeklinającego co krok gbura, albo na gorszego ode mnie;p 'nieogara'. i przykra prawda jest taka, że po kolejnej takiej niezbyt przyjemnej wyprawie wolę zignorować
następne zawołanie 'drut na fyo' na czacie i poleźć sama na wieżę.

oczywiście że na silnego bossa powinno się chodzić silną drużyną, ale to zabrzmiało tak jakby grać solo to lepiej żeby się w ogóle nie dało.
Mystheria napisał(a):
-Zapewne doprowadziloby to do powstania kolejnych bugow i problemow z gra, a sprytniejsi gracze wymysliliby sposob, by wyniesc jak najwiecej korzysci.

:shock:
może lepiej w ogóle nic nie zmieniać, bo zawsze się coś zepsuje przy okazji, a poza tym kto wie jak cwaniaki postanowią wykorzystać nowe możliwości... no chyba nie tędy droga.


to wszystko rzecz jasna nie zmienia faktu, że pomysł autora jest wg mnie totalnie nietrafiony.


19 Kwi 2012, o 15:38
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Zmiany jak najbardziej nalezy wprowadzac, ale tylko, jesli ewentualne korzysci pokryja straty, tu obawiam sie, ze tak by sie nie stalo.

Grac solo powinno sie dac, ale nie powinno to przynosic wiekszych korzysci, niz gra w druzynie, wrecz przeciwnie. Co do zadowolenia graczy, to ja wiem, ze wiekszosc by byla zadowolona, jakby wszystko bylo latwieksze i podane na tacy, ale po raz kolejny pochwale tu brak demokracji w taernie, bo tak sie nie stanie :)


20 Kwi 2012, o 23:09
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 13 Sie 2011, o 19:18
Posty: 17
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
To samo tyczy sie zamku tam wieczorem to trzeba polować żeby coś podexpic

_________________
Magdziakk ŁUK-42LVL OFF
Futre barba-37LVL OFF
Scarface łuk- 35LVL ON

SCARFACE ŁUK KOKS SILNY


22 Kwi 2012, o 10:39
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2012, o 13:34
Posty: 58
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
poto masz global aby szukac ekipy, jak jesz puzna godzina i nie ma nikogo na grze to sam bijesz mobki i w koncu do celu dojdziesz, dzieki temu masz exp wie sie ciesz a nie narzekasz.


22 Kwi 2012, o 15:55
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 50 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron