Strona 2 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Sety i ich efekty
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami
|
skoro znowu jest poruszony temat dodatkowych wlasciwosci z setow to chcialem zapytac..
Teorią: Czy jesli np. MO posiada vogorun, set dla mo, czy set Telli~ (te ktore daja +10% obrazen do ich magicznych albo i wiecej) to zwiekszony jest % danej umiejetnosci? np. Kula na 7 ma 220% obrazen, to czy z vogurunem na 1 bedzie miec 230% obrazen od kuli CZY zwiekszony koncowy efekt kuli (powiedzmy z boostem inka+rozkaz)? I czy te % sety tez sie sumuja czy znowu to jest wyciagniecie % z %.. Praktyką: Wariant I: MO 100 wiedzy, 100 mocy Kula 220% 1.4 * Moc + 0.6 * Wiedzy Obrazenia = 440 + 0,29*440 (z inki) = 567,6 + 0,10*567,6 (z vogoruna) = 624,36 CZY Wariant II: MO 100 wiedzy, 100 mocy Kula 220+10(z vogoruna)% Obrazenia =460 + 0,29*460 = 593,4 _________________ Koko: kuki jak nazwac gildie? -nie wiem, czy to wazne? .. -dlaczego nazwales nasza gildie NoName? -bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa Dzieki. Wszystkim. Ostatnio edytowany przez kuki, 13 Wrz 2012, o 15:41, edytowano w sumie 1 raz |
13 Wrz 2012, o 15:33 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Sumujemy wszystkie wzory i bonusy - łączny dmg razy procent modyfikacji
_________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
13 Wrz 2012, o 15:35 |
|
Uczeń Heremona
|
Ciekawe, że w takim razie za każdym razem procenty działają inaczej i za każdym razem na niekorzyść graczy.
Z drugiej strony mam poważne wątpliwości czy masz rację Buszcik... A to dlatego, że Vogurun daje spory bonus do dmg, a przy dodaniu zwykłych 10% dodatkowy dmg przy postaci mającej 300 mocy i 300 wiedzy to byłoby 60 dmg przy zerowych resach. W przypadku 12% regeneracji many działanie ma wymiar: 5% bazowej regeneracji + 5% * 12% dodatkowej = 5,6% _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
13 Wrz 2012, o 15:59 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Mahonne napisał(a): @adso Wiesz, jak już pewnie zauważyłeś poprzednio to ja poruszałem ten temat lecz jednak na chwilę obecną dość mocno zmieniłem swoje podejście... I nawet domyślam się dlaczego - bo widzisz świat w czerni i bieli, a są przeca jeszcze różne odcienie szarości, że o kolorach nie wspomnę:) Mahonne napisał(a): te 0,6% to jednak wcale nie jest takie nic bo przy 900~~ kondy jest to już 5 na ture i jak dla mnie to wystarczająco.. Ale co to za argument? Przy 3000 kondy jest to już 18 na turę, a przy 10000 - 60. No to sobie pożąglowaliśmy liczbami. 900 kondy to nie biel to co najmniej 40% szarości - (zważywszy na możliwości posiadania kondy w tej ilości). A są i inne kolory jak choćby 7%, 9%, 10% - kwestia zmiany siły efektu oraz koniecznie jego opisu, żeby znów nam zgodność nie ucierpiała:) Mahonne napisał(a): Owszem fajnie by było dostawać bonus zgodny z opisem czyli 12% + 5% bazowe = 17%... To również nie białe tylko czerwone:) Mahonne napisał(a): No ale teraz sobie to wyobraź, masz 1000 kondycji i co runde dostajesz 170... Po co odpoczywać? Mahonne napisał(a): Czy na 40lvlu / 50 nadal chciałbyś zrezygnować z tego setu? Nie sądzę... Podsumowując chodzi mi głównie o dwie sprawy. Primo - O zgodności działania efektów setów z ich opisem. Sekundo - O to, żeby zwiększona regeneracja many i kondycji jako bonus założenia kompletnego setu Reffa wynosiła nieco więcej niż marne 0.6%. bo w tej wysokości do niczego się nie przydaje. |
13 Wrz 2012, o 23:43 |
|
Walczący z drzewcami
|
Kiedy testowaliśmy sety przed ich wprowadzeniem zwracałem uwagę na ten opis, wprowadza on po prostu graczy w błąd. Powinien zostać zmieniony np.: +12% do podstawowej regeneracji kondycji co turę.
Dodatny plus oraz słowo 'podstawowej', a jak dużo zmienia w znaczeniu zdania. _________________ ,,Szczęście to mit - stworzyliśmy go sami.'' |
14 Wrz 2012, o 10:11 |
|
Walczący z drzewcami
|
Dodam jeszcze raz że okowy snu mają tak samo skonstruowany opis mimo to nie dadaj krytka z bazy tylko osobno
_________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz |
14 Wrz 2012, o 14:05 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |