Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Alternatywa dla obniżenia dropu rarów z lowlvl instancji
Autor | Wiadomość |
---|---|
Zabójca Tilsai
|
Nawiązując do wypowiedzi Torgerta:
Cytuj: Mid-level robi bossa w 15 minut, hajlevel w 5 minut. Przykładowe wartości - chodzi o zasadę. Więc hlvl ma 3 razy większą szansę na rara w tym czasie, niż char dla którego ten boss jest przeznaczony. Teraz jest to wyrównane. Postaramy się przedstawić dokładniejsze info na temat tej zmiany ASAP. z tematu: viewtopic.php?f=14&t=530&start=800 Torgert zwrócił uwagę tylko na szybkość robienia insty, przez co szansa na wydropienie rara była częstsza u dużych lvl niż u małych. Skoro chodzi tu o czas robienia jakieś insty to czemu nie zostanie wprowadzony system kilku inst ? Easy, Normal, Hard i Epicka ? Podobny system jest stosowany w D&D gdzie przy każdej inście mamy do wyboru w jaką chcemy wejść. Żeby nie zgapić z innych gier, bo jak to się mówi to jest Taern a nie inna gra... to można by te kategorie przypisać do przedziałów lvlowych. Każdy przedział lvlowy posiadał by swoje cztery kategorie inst. Nawiązuje to do instancji Duszków, przykładowo: 0-39 (Easy, Normal, Hard, Epik) 39-80 (Easy, Normal, Hard, Epik) 81- xxx (Easy Normal. Hard, Epik) Przykładowy % dropa: Easy - 1% Normal - 2% Hard - 3% Epicka - Insta zarobkowa + Drop 3% W rezultacie z jednej insty otrzymujemy 12 inst o rożnych poziomach trudności w zależności od lvli, gdzie gracz znajdzie coś dla siebie nie tylko do gry w drużynie ale i solo, wybierając odpowiedni poziom trudności. Osiągamy to co Administracja funduje nam teraz czyli Inste gdzie mamy 1 % dropa którą robimy szybko i to co chcą gracze, inste z dropem 3% z trudniejszymi mobami którą się robi dłużej. Więcej zabawy, większa trudność 100% satysfakcji Offtop Jeszcze taka mała pierdółka na koniec Wczoraj wybrałem się na duszki łukiem na 47 lvl z ekipą 4x 30 lvl. Insta została zrobiona w 35 min :] Wszystko to dzięki podziałowi przy czyszczeniu gdzie 3 ekipy szybciej wyczyściły grobowiec niż 1 osoba z dużym lvlekiem _________________ Ogonek i ryjek są moim orężem, prawdą, rozumem zło przezwyciężę dzięki mocy planety KWiiik! - Super Świnka S1 Mist S2 Mistt Ostatnio edytowany przez mist, 16 Lis 2012, o 14:34, edytowano w sumie 1 raz |
16 Lis 2012, o 14:23 |
|
Walczący z drzewcami
|
Całkiem sprytny pomysł, coby nie dobijać koksów kolejnym obniżaniem %, lepsze moby, lepszy exp, lepsza zabawa, a dropić da radę :p
_________________ BloodlineMage s2 86 mo OFF UndeadMage s4 121 mo OFF UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik Undi EU 62 druid OFF Undiii Ostlor 40 Ryc |
16 Lis 2012, o 14:29 |
|
Uczeń Heremona
|
Problem w tym,ze te zmiany mialy na celu zmniejszenie low rarkow na serverach,a to co zaproponowales jest wrecz przeciwne.Chyba ,ze zamiast rarkow lecialaby kasa/esencje.
Dla mnie glownym problemem bd deficyt esencji w niedalekiej przyszlosci ,a nie kasa liczona w groszach z duszkow/wiezy.Dlatego chcialbym aby byla jakas mozliwosc zdobywania esencji... np wprowadzic drop ich na zimowej z trola ,lalkarzy czy lempo _________________ Kumple |
16 Lis 2012, o 14:42 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Teraz jest dobrze jak by było tak jak ty mówisz to równie dobrze można by było z taerna zrobić gierkę z gdzieś tak 10cioma instami (mogła by być ii jedna ale z 10 tak dla urozmaicenia ) w które by się wchodziło i w zależności od lvla wybierało by się easy medium hard i epick... a Taern ma trochę inną ideę
|
16 Lis 2012, o 15:07 |
|
Chodząca legenda
|
Mi to zupełnie nie pasuje. Po to gracz expi, żeby być silniejszym i szybciej/łatwiej robić tą samą instę, z której leci to samo niż gracz z mniejszym poziomem. A Ty proponujesz kolejne karanie hlvl graczy, poprzez utrudnienie im chodzenia na śmieciowe insty, które mogą robić solo.
Przykładowo druid chodzi solo smoka od 40-50lv, a ja rycerzem od 80+. Czyli pierwszy smok solo, którego zrobię nie będzie taki sam, tylko od razu najtrudniejsza insta, czyli wracam do punktu wyjścia, że na 80+ go nie zrobię, muszę wbić 100+, a może wtedy kolejny poziom trudności i znów nic solo nie zabiję? Ewentualnie jak proponujesz mogę iść na łatwą instę, tyle, że szansa na drop mała, czyli znów mi się nie opłaca. Absurd ... @down - już zmieniono na 60% z 3% - czyli mamy 1,8% szansy na drop rara. Przy okazji jak sądzę obniżono drop jaki taki chyba wszystkiego, zatem i śmieci, i flaszek i run i inhibitorów - wszystkiego. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 16 Lis 2012, o 16:24, edytowano w sumie 1 raz |
16 Lis 2012, o 15:55 |
|
Uczeń Heremona
|
Szymdaro napisał(a): Mi to zupełnie nie pasuje. Po to gracz expi, żeby być silniejszym i szybciej/łatwiej robić tą samą instę, z której leci to samo niż gracz z mniejszym poziomem. A Ty proponujesz kolejne karanie hlvl graczy, poprzez utrudnienie im chodzenia na śmieciowe insty, które mogą robić solo. Przykładowo druid chodzi solo smoka od 40-50lv, a ja rycerzem od 80+. Czyli pierwszy smok solo, którego zrobię nie będzie taki sam, tylko od razu najtrudniejsza insta, czyli wracam do punktu wyjścia, że na 80+ go nie zrobię, muszę wbić 100+, a może wtedy kolejny poziom trudności i znów nic solo nie zabiję? Ewentualnie jak proponujesz mogę iść na łatwą instę, tyle, że szansa na drop mała, czyli znów mi się nie opłaca. Absurd ... przeciez 1% wynosi szansa na drop rara teraz _________________ _______ |
16 Lis 2012, o 15:57 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Tylko testerzy i wyżej wiedzą jaki jest drop z szatanka, chyba że znowu je obniżono po moim odejściu Bynajmniej był to 1%, nie byłoby wtedy tyle dropów po dwa, a nawet trzy przedmioty naraz.
|
16 Lis 2012, o 16:01 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 19 Kwi 2012, o 19:20 Posty: 11 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Czytam to i nie rozumiem ...Teraz nie chodzi tylko o rary (było dobrze bo sprawiedliwie każdy GRACZ miał taki sam % dlaczego zmieniać coś co było poprostu sprawiedliwe?) Teraz nie da się H lvlem zarobić na "waciki". Mam na myśli nie tylko rary ale i zwykłe przedmioty które były dobrym źródłem dochodów bo nikt nie chce kupować już rarów z FYO. Po "upade" na 3x zrobienie wieży solo nie dostałem z gregoriusa czy ghadiry nawet głupiego paska wartego 30k ... Ta część zmian jest poprostu rekordem niesprawiedliwości dla H lvli ... nie po to expiłem zeby teraz nie móc nawet zrobić samemu wieży ( gdy nie ma z kim iść na coś lepszego) Głupota i tyle ... nie chcę żadnych "wielopoziomowych" inst bo to głupie duszki to duszki i basta! Mam nadzieje ze ADM opamięta się i to po prostu cofnie. Czy były jakiekolwiek testy tego na S0? Czy wogole cokolwiek z tych zmian było testowane ?!
|
16 Lis 2012, o 16:03 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |