Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
Sulti napisał(a):
@up racja ale my tu rozmawiamy o idei zarobkowej dla graczy 12-30 gdzie na malzach wiekszych szans nie maja.
No i? Co lvl graczy ma do możliwości zrobienia zółtego pola na wyspie?
W skrócie:
Qmacz dał jedną z propozycji, aby osłabić/zlikwidować drzewce, ja napisałem żeby zamiast tego zrobić żółte pole, on że taka "wyspa" jest bez sensu
więc mu podałem przykłady. I dalej nie wiem co te przyklady mają wspólnego z podanymi przez Ciebie lvlami. Co do samej idei zółtego pola zaś to powiem, że faktycznie, na 12 lvl ciężko takiego drzewca jest pokonać, a po walce zostaje nam marny % hp i wszystko nas atakuje. Gdyby tam gdzie stoją drzewce było żółte pole. a do tego respiły się one wolniej, to sprawa byłaby o wiele prostsza. Na dodatek nie trzeba byłoby zużywać potek.
P.S.
Jeśli pomysł aby umieścić na wyspie czempiony został by zrealizowany, to historie o tym że na wyspie pojawialiby się tylko gracze 12-30 lvl, można by było włożyć między bajki... A wtedy żółte pole by uciec przez agresorem i odpocząć byłoby jak znalazł
P.P.S.
Co do małż... pierwszy raz poszedłem tam chyba na 25 lvl. I było bardzo miło. Jakiś mid lvl nawet ustąpił mi miejsce przy ognisku: (niestety nie pamiętam nicku a szkoda, chciałbym się jakoś odwdzięczyć) on łowił i wrzucał, ja sobie wyciągałem
. Przestałem chodzić gdyż łowienie i prażenie nie jest dla mnie - to śmiertelnie nudne i monotonne.