Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Mag ognia i tarcza ognia 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mag ognia i tarcza ognia
Dziękuję za merytoryczną odpowiedź faktycznie patrząc na to z tej strony to przyznam Ci rację

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


21 Lut 2014, o 19:43

Podziękowali: moooo (22 Lut 2014, o 13:09)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Paź 2010, o 08:25
Posty: 104
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 47 razy
Nick w grze: Deckard
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mag ognia i tarcza ognia
Kerk muszę Cię zmartwić ale z tego co wiem tarcza ognia i zamrożenie to nie bug i nie zostanie to zmienione. Co prawda jak spytasz kilku GM lub Adminów to od każdego uzyskasz inną odpowiedź. Widziałem natomiast odpowiedź na SB której udzielił Drygu jednemu z MO z s1 (więc "chyba" jest wiarygodna). Brzmiała ona mniej więcej tak: tarcza pozostanie w takiej wersji jak w tej chwili, nic nie zostanie zmienione (odpowiedź taka padła po ostatnim miniupku).

Tak więc przyzwyczajaj się iż będziesz jej używać raz na 3 miesiące podobnie jak odporności na zimno. :D

_________________
Mag Ognia 140lvl Tolnor
Plox 127lvl Hohgrat 128 Tłuk 131lvl


22 Lut 2014, o 10:08
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mag ognia i tarcza ognia
viewtopic.php?f=88&t=33596

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


22 Lut 2014, o 10:22
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Paź 2010, o 08:25
Posty: 104
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 47 razy
Nick w grze: Deckard
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mag ognia i tarcza ognia
Tak Mikhell śledziłem wątek w tym temacie ale oczywiście temat umarł. Podobnie jak temat Apsika o zależnościach tarczy ognia i bloku rycerza.

Powinienem edytować swój post powyżej i dodać do GMów i Adminów także inżynierów gry. Problem w tym że żadna informacja od ekipy nie jest już od dawna wiarygodna, bo jak mogą być wiarygodne osoby które udzielają informacji a twórca i właściciel gry tymże informacjom zaprzecza. Jak można przyjąć za prawdziwe coś co jeden GM lub Admin potwierdza a drugi temu zaprzecza?

Jedynymi wiarygodnymi osobami z ekipy są te które na konkretne pytanie odpowiadają "nie wiem". Chwała im za to że potrafią się do tego przyznać i nie wprowadzają kolejnego zamieszania.

Tak czy inaczej "zepsucie" skilla i naprawianie go przez kilka miesięcy lub celowa zmiana skilla i żadnego info na temat powodu tych zmian świadczy tylko albo o braku profesjonalizmu albo o tym z jakim poważaniem twórcy podchodzą do graczy.

_________________
Mag Ognia 140lvl Tolnor
Plox 127lvl Hohgrat 128 Tłuk 131lvl


22 Lut 2014, o 11:17

Podziękowali: Apsik (22 Lut 2014, o 11:23)
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 17:24
Posty: 52
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 90 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mag ognia i tarcza ognia
Na wstępie chciał bym podziękować ViconiaDeV za dyskusje i przedstawienie swojego zdania.

Jeśli to co przedstawia mikhell jest prawda i aktualne to pomysł przedstawiony niepotrzebnie. Tylko zastanawia mnie po co ekipa wprowadziła dislorverach jeśli sprawa z tarczą to faktycznie bug- w ten sposób jeszcze mocniej jej znaczenie zostało ograniczone.


Odnosząc się do nowej mapki i czempów- magowi i vd pozostaje zbieranie kaski i zakup rarków/setów od klas fizycznych (pomijam dt bo dla niego w pt zawsze jest miejsce).
Nie widzę na nowej mapce przyszłości dla mo/vd gdzie są zdejmowani na wysokim procencie na 2 hity. Czyli mag wraca do mięska (to jego miejsce) :( .


Szkoda ze ekipa napracowała się strasznie a kolejna mapka po wymarłej będzie dla zapaleńców. Wg mnie każdy chce rozwijać postać a nie cofać sie w tym a nowa krainka i czemy to dla magów takie exp in minus :D


Wydaje mi sie ze dalsza dyskusja nie ma sensu Rzuff prosze zamknij


22 Lut 2014, o 13:33
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron