Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Mag ognia i tarcza ognia
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Pogromca Valdaroga
|
Dziękuję za merytoryczną odpowiedź faktycznie patrząc na to z tej strony to przyznam Ci rację
_________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
21 Lut 2014, o 19:43 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Kerk muszę Cię zmartwić ale z tego co wiem tarcza ognia i zamrożenie to nie bug i nie zostanie to zmienione. Co prawda jak spytasz kilku GM lub Adminów to od każdego uzyskasz inną odpowiedź. Widziałem natomiast odpowiedź na SB której udzielił Drygu jednemu z MO z s1 (więc "chyba" jest wiarygodna). Brzmiała ona mniej więcej tak: tarcza pozostanie w takiej wersji jak w tej chwili, nic nie zostanie zmienione (odpowiedź taka padła po ostatnim miniupku).
Tak więc przyzwyczajaj się iż będziesz jej używać raz na 3 miesiące podobnie jak odporności na zimno. _________________ Mag Ognia 140lvl Tolnor Plox 127lvl Hohgrat 128 Tłuk 131lvl |
|
22 Lut 2014, o 10:08 |
|
|
Uczeń Heremona
|
_________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
|
22 Lut 2014, o 10:22 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Tak Mikhell śledziłem wątek w tym temacie ale oczywiście temat umarł. Podobnie jak temat Apsika o zależnościach tarczy ognia i bloku rycerza.
Powinienem edytować swój post powyżej i dodać do GMów i Adminów także inżynierów gry. Problem w tym że żadna informacja od ekipy nie jest już od dawna wiarygodna, bo jak mogą być wiarygodne osoby które udzielają informacji a twórca i właściciel gry tymże informacjom zaprzecza. Jak można przyjąć za prawdziwe coś co jeden GM lub Admin potwierdza a drugi temu zaprzecza? Jedynymi wiarygodnymi osobami z ekipy są te które na konkretne pytanie odpowiadają "nie wiem". Chwała im za to że potrafią się do tego przyznać i nie wprowadzają kolejnego zamieszania. Tak czy inaczej "zepsucie" skilla i naprawianie go przez kilka miesięcy lub celowa zmiana skilla i żadnego info na temat powodu tych zmian świadczy tylko albo o braku profesjonalizmu albo o tym z jakim poważaniem twórcy podchodzą do graczy. _________________ Mag Ognia 140lvl Tolnor Plox 127lvl Hohgrat 128 Tłuk 131lvl |
|
22 Lut 2014, o 11:17 |
|
|
Uczeń Simona
|
Na wstępie chciał bym podziękować ViconiaDeV za dyskusje i przedstawienie swojego zdania.
Jeśli to co przedstawia mikhell jest prawda i aktualne to pomysł przedstawiony niepotrzebnie. Tylko zastanawia mnie po co ekipa wprowadziła dislorverach jeśli sprawa z tarczą to faktycznie bug- w ten sposób jeszcze mocniej jej znaczenie zostało ograniczone. Odnosząc się do nowej mapki i czempów- magowi i vd pozostaje zbieranie kaski i zakup rarków/setów od klas fizycznych (pomijam dt bo dla niego w pt zawsze jest miejsce). Nie widzę na nowej mapce przyszłości dla mo/vd gdzie są zdejmowani na wysokim procencie na 2 hity. Czyli mag wraca do mięska (to jego miejsce) . Szkoda ze ekipa napracowała się strasznie a kolejna mapka po wymarłej będzie dla zapaleńców. Wg mnie każdy chce rozwijać postać a nie cofać sie w tym a nowa krainka i czemy to dla magów takie exp in minus Wydaje mi sie ze dalsza dyskusja nie ma sensu Rzuff prosze zamknij |
|
22 Lut 2014, o 13:33 |
|
|
Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |