Strona 2 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowe Bossy - do expienia solo.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uczeń Heremona
|
Rar wcale nie stałby się rzadki, bo całe rzesze graczy już mają skompletowane eq na wszystkich postaciach - podobałoby mi się coś takiego, ale sens mogłoby mieć wyłącznie na nowym serwerze. Przy serwerach starych tylko zniechęciłoby to do rozpoczęcia gry
_________________
Spoiler:
|
|
17 Mar 2014, o 07:36 |
|
|
|
Dokladnie brakuje możliwości expa solo na lvlach 70+, od 40 chodzi się na dz, teoretycznie na 70 powinniśmy iść na 2 lempo, ale prawda jest taka że największe(albo jedyne) szansę mają ryc i mo...
rakuje możliwości expa solo, bo ciężko zebrać jakiś w miarę dobry skład z ktorym da się dobrze poexpic. Ostatnio jak expilem na lempo w 3-4h wbilem około 1kk, ale podczas expienia bardzo dużo osób się zmieniło(,opoza mną chyba tylko jedna osobą była na końcu z pierwotnego, a MO stale dochodzili i odchodzili) aż wszyscy się rozeszli... Ponadto jesteśmy zalezni od tego że ktoś idzie afk, drugi napisze z/w i tak będziemy sobie czekać. Aco do ograniczenia to jest ono potrzebne, aby nie zrobic tego samego co ze starym ichitonem |
|
17 Mar 2014, o 08:50 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Nicolay napisał(a): Rar wcale nie stałby się rzadki, bo całe rzesze graczy już mają skompletowane eq na wszystkich postaciach - podobałoby mi się coś takiego, ale sens mogłoby mieć wyłącznie na nowym serwerze. Przy serwerach starych tylko zniechęciłoby to do rozpoczęcia gry No to klops - dobrze wiemy, że wprowadzenie czegoś takiego tylko na nowych serwerach nigdy nie będzie miało miejsca |
|
17 Mar 2014, o 09:13 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
No to róbmy burzę mózgów Pomysł wart jest uwagi - tu się zgadzamy, należy go jednak dopracować, zaś Wasze odpowiedzi wskazują, że primo czujecie bluesa jak miałoby to wyglądać, secundo bylibyście zainteresowani taką instą, tertio prawdopodobnie chciałoby się Wam poświęcić chwilę czasu w zakresie przedmiotowego tematu.
Wiemy już, że w celu ograniczenia farmienia tego typu insty przez hlvle, należałoby obniżyć im tam i exp i drop (choć ja byłbym za tym, żeby jednak nowego sprzętu tam nie wprowadzać. Nagrodą za zrobienie insty byłby przyzwoity exp i to wystarczy). Niestety, uważam, że każda próba wprowadzenia nowego sprzętu (choćby nowa klata dla magików na lvl 75 - umówmy się, tego obecnie brakuje) zakończyłaby się masowym farmieniem takiej insty przez koksy. Ujemny exp - np. 500 za grupkę mobów i praktycznie zerowa szansa na drop mogłaby w sumie rozwiązać problem, gdyż jak sądzę rozwiązanie hard - np. odwrotna bramka - masz za wysoki lvl - nie możesz wejść, zbytniego entuzjazmu by nie wywołało... Miejsce gdzie taka insta miałaby się znajdować...To jak sądzę, nie jest problem wart głębszej refleksji, gdyż miejsc mamy sporo (choćby jaskinia tuż obok kawerny, wykorzystywana co prawda w queście, ale to przecież nie ma większego znaczenia), sprawami istotnymi są: przedziały lvlowe, czas przejścia insty, wygląd tejże insty i czających się w niej mobów i bossa - mobka typu elite, jak zwał...oraz ogólna mechanika - w sensie, co trzeba zrobić, aby tam się dostać... Można nic nie robić...po prostu włazić od pewnego lvla i próbować przeżyć... Jednak to rozwiązanie wydaje się być płytkie... Quest pozwalający wchodzić na instę? Jakiś rodzaj zlecka? Można byłoby zrobić coś takiego, że wejściówkę zdobywałoby się poprzez ubicie kilku grupek mobów (z jednym slotem), wpadałby klucz, pieczęć, magiczne runy, w każdym razie coś, co dawałoby nam wjazd do tejże insty. Sama insta... Co do tego jesteśmy chyba zgodni, takie wyzwanie miałoby na celu wydobycie maksimum umiejętności od gracza (zatem insta nie mogłaby być zbyt prosta). Wejście z petem (byłoby to expowisko również dla niego, co rozwiązałoby problem, gdzie do pewnego lvla pety expić) i opcja solo bez peta (żeby nie dyskryminować graczy, którzy z różnych względów z petami nie grają). Wygląd insty, hmm, może coś w rodzaju portalu - ogromne podświetlane drzwi ze święcacymi napisami w starym, zapomnianym już niemal przez wszystkich języku, otwarcie następowałoby poprzez umieszczenie klucza/pieczęci etc. w jednym z miesc... Wchodzimy... Mógłby nas przywitac lekki wstrząs (coś w rodzaju - jak oberwiemy krytem) i przeszywający pełen bólu głos - dajmy na to - "Kto śmie zakłócać spokój nam Przedwiecznym, przygotuj się na śmierć...". Jedziemy dalej... Owa insta mogłaby wykorzystywać nasze lęki, zatem walczylibyśmy z tym co najbardziej nas przeraża (oraz naturalnie z własnym strachem). Wachlarz dostępnych skilli mobków co do zasady musiałby posiadać umiejętności, które dawałyby się we znaki wszystkim profom, jednakże każda profa po zastosowaniu odpowiedniej taktyki mogłaby je ubić. Jedni gasiliby im światło szybciej, inni wolniej, to oczywiste, grunt, żeby prowadziło to do sedna- czyli uśmiercenia owych mobów... Sam wygląd mobów nie stanowi problemu, miałyby wszak odzwierciedlać nasze lęki.. Mamy jeszcze sporo ciekawych monstrów do wykorzystania w grze, choćby strzygi, wilkołaki, skorpiony (jest już taki pecik), wampiry, dżinny (nie wiem dalczego, ale gruby z labo jakoś kojarzy mi się z dżinnem, wystarczyłoby jedynie lekko podrasować jego wygląd...). Insta mogłaby zatem stanowić coś na wzór sali pełnej zwierciadeł, kilka z nich mieniłoby się lekką poświatą - byłyby to portale, wejście weń powodowałoby walkę z daną grupką mobów stanowiących nasze lęki. Liczba aktywnych zwierciadeł jest do ustalenia (może 7), znajomy straszliwy głos mamiłby gracza, jęcząc - "Wejdź, zmierz się ze swoim strachem, śmierć cię dogoni..." Po walce (ubiciu mobków) wracalibyśmy do sali zwierciadeł, na końcu (po wejściu do każdego z 7 zwierciadeł i ubiciu mobów) aktywowałby się na śroku sali - może nie boss, ale elitarny mobek - kto wie może nawet byłaby to walka z cieniem, z naszą postacią odbitą w krzywym zwierciadle (może to nas samych boimy się najbardziej w tych mrocznych czasach wojny i pożogi...). Sam czas przejścia, osobiście uważam, że godzina to max (biorąc pod uwagę choćby postać druida). Zawsze istnieje ryzyko, że miałoby to destruktywny wpływ na grę zespołową, zatem możliwość robienia tej insty dwa razy dziennie mogłaby ten problem rozwiązać (np. wejście co 9, 10 lub 12 godzin). Wówczas problem byłby z bańki... Co myślicie na ten temat, proszę o Wasze uwagi i opinie, być może uda się przygotować ten pomysł w takim wydaniu, że Twórcy gry postanowią pochylić się nad tym tematem. Pozdro. _________________ corrumpunt mores bonos colloquia mala |
|
17 Mar 2014, o 13:18 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Gustavus napisał(a): Miejsce gdzie taka insta miałaby się znajdować...To jak sądzę, nie jest problem wart głębszej refleksji, gdyż miejsc mamy sporo (choćby jaskinia tuż obok kawerny, wykorzystywana co prawda w queście, ale to przecież nie ma większego znaczenia), Wiesz zawsze łatwiej jest napisać niż zrobić wymaga to zaangażowania sztabu ludzi. Co do miejsca, aż mi się ciśnie na usta, że fajnie by było gdyby wejście było tam gdzie w podziemiach są te drewniane drzwi, lokacja bodajże "Przesionek"? No koło magów ze zlecka na ogniwo gdzie czasem grupki przy zlecku na złoto sie respią nie pamiętam:) _________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
17 Mar 2014, o 14:14 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Up, dokładnie o tym miejscu (drewniane drzwi za mostem w jaskini pod alairem z jakimiś czerwonymi znaczkami po bokach) pomyślalem. Co do samego bossa to:
Po 1 pomysł jest bardzo dobry, coś jak żaba ale dla hlvli ja jako gracz bardzo często latam solo i brak takiej insty (kiedyś tą role pełniły mid i low bossy ale obniżono mi drop, bardzo nad tym ubolewam) bardzo mnie boli. Uważam że to bardzo nie fair kiedy najsłabszy boss bez obniżenia dropu u mnie to bodajże fyo czy modliszka. Nistety grając VD 90 nie mam szans solo. Po 2 dobrze wymyślony pomysł aby bossem na końcu insty było nasze własne odbicie + odbicie naszego peta. Chciałbym się zmierzyć ze samym sobą w inście mogą być różne rzeczy, przez wyzej wspomniane lustra, wilkołaki i strachy kończąc na uthorskich wojownikach. Oczywiście jakiś Q by się tam nadał. Na jaki lvl insta? Myślę że największa nuda panuje na 60-90 później exp może być niski bądź zerowy. Drop również ale dla w/w lvli powinien jakiś być chociażby eski/klata, pelka dla magicznych i fizoli. Dziękuję, pomysł zdecydowanie jest wart uwagi. Edit @down No, nie ma to jak optymizm _________________ VD 119lvl Ostlor. Został Taernijczykiem 16.12.2011 \o/ Ostatnio edytowany przez KARIPLek, 17 Mar 2014, o 23:35, edytowano w sumie 1 raz |
|
17 Mar 2014, o 18:54 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Z tym, że to nasze odbicie musiało by byś podkokszone o jakies 30 leveli:P Bo nawet najlepszy algorytm działania jest głupszy nawet od nie do końca ogarniającego gracza:)
Zaletą tego był by fakt że trudność bosa nie malała by wraz ze wzrostem naszego levelu:) Ale jak dla mnie rozwiązanie cięzki do zrobienia i nie wejdzie. _________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
17 Mar 2014, o 21:27 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 17 Mar 2014, o 23:40 Posty: 8 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: DarekWilk |
Witam,
Nie zgadzam się na brak wstępu high lvl do powiedzmy instancji Herszta. Mam dopiero 47 poziom mag ognia ale od czasu do czasu mam ochotę zdobyć sobie np. derengil, mogę złożyć w depozycie i dla mojej nowej postaci powiedzmy rycka będzie jak znalazł. Nie raz osoby z niższym lvl proszą o pomoc w pokonaniu jakiegoś bossa a tak?. Byłaby to pewna dyskryminacja wyższych lvl i mnie osobiście zniechęciła by do gry. P.S. dużą satysfakcję daje mi teraz bicie Herszta u którego kiedyś tyle razy znalazłem śmierć. Nie psujcie tego!!!! |
|
18 Mar 2014, o 01:42 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Nikt nie będzie tego psuł według mnie nie ma mowy aby wprowadzić blokadę wejscia na instę powyżej pewnego poziomu.
_________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
18 Mar 2014, o 16:12 |
|
|
Strona 2 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 422 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |