Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 [IDEA] Przesunięcie mobków od wyjścia. 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 17:20
Posty: 108
Miejscowość: Dolny Śląsk
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Odpowiedz z cytatem
Post [IDEA] Przesunięcie mobków od wyjścia.
Dziś,zbierając sobie nasionka zaatakował mnie pewien gracz- uciekłem,lecz by znów mnie nie chciał ubić musiałem jak najszybciej się wydostać z mapki. Wychodząc w pełni pośpiechu już mi się ładowała mapka,lecz w trakcie tego zaatakowały mnie komary,nim się doczekałem załadowania,przywitała mnie śmierć. Nie można by było tego jakoś usprawnić,typu ograniczenia respu mobków koło wyjścia z danej lokacji?

@down no wlasnie sie nie zaladowala walka.

_________________
'Just look at the flowers'


Ostatnio edytowany przez Shaimen, 6 Kwi 2014, o 18:33, edytowano w sumie 1 raz



6 Kwi 2014, o 17:47
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2014, o 17:56
Posty: 408
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Podziękowano: 72 razy
Otrzymanych podziękowań: 95 razy
Nick w grze: Loth
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Przesunięcie mobków od wyjścia.
Trzeba było walczyć

_________________
Loth 100 Druid

Setka wbita: 2016-9-9 22:23


6 Kwi 2014, o 17:56
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Przesunięcie mobków od wyjścia.
Także nieraz zaliczyłem na tym fikoła; szczególnie dotkliwe na żabach, gdy chcemy wyminąć grupkę po wyjściu z 1 lokacji.

_________________
Spoiler:


6 Kwi 2014, o 18:48
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2011, o 22:12
Posty: 406
Podziękowano: 138 razy
Otrzymanych podziękowań: 169 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Przesunięcie mobków od wyjścia.
Z jednej strony ekrany ładowania zostały dosadnie przyspieszone wraz z upkiem (nie pamiętam którym), więc należało by mieć pretensje do prędkości łącza. Z drugiej- sytuacja, która zdarza się w niektórych miejscach na lokacjach jest lekko frustrującym zdarzeniem. Mała zmiana pozostania na danej mapie podczas nieoczekiwanego ataku byłaby odpowiednim rozwiązaniem.

_________________
"Każdego dnia budzimy się, by walczyć o jutro, każdej nocy zasypiamy marząc o lepszej przyszłości"


6 Kwi 2014, o 19:21
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2014, o 17:56
Posty: 408
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Podziękowano: 72 razy
Otrzymanych podziękowań: 95 razy
Nick w grze: Loth
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Przesunięcie mobków od wyjścia.
Na wejściu do Icha jest tak samo. Ostatnio szedłem rekreacyjnie złożyć wizyte, klikam na klape i... Ekran walki. (Oczywiście pokonałem go z racji tego że był druidem a ja ryckiem z setem pinari :3) Pewien problem z tymi atakami w ekranach ładowania jest i możnaby to zmienić

_________________
Loth 100 Druid

Setka wbita: 2016-9-9 22:23


7 Kwi 2014, o 06:55
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 439 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron