Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Motyw wojny 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Gru 2013, o 16:40
Posty: 161
Podziękowano: 232 razy
Otrzymanych podziękowań: 77 razy
Nick w grze: Elfnocy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Motyw wojny
Saintx krótkie wtrącenie temat o opisie przedmiotów legedarnych (wraz z opisami istnieje epicka legenda jak będę na kompie to dodam link, co do uzupełnienia wiki też się zgadzam a co tematu cóż lepszy był pomył o powstaniu wypraw dywersyjnych też był temat i o ile pamiętam nie wylądowało to w koszu a chyba ma nawet być wprowadzone a coś takiego widziałbym (jeżeli już) to w formie daily questa.

_________________
"Nic nie jest bardziej niebezpieczne niż wróg,który nie ma nic do stracenia"
Dziedzictwo
"hy hy nowa krainka do nowych questów"-Togerd
"osobiście jestem przeciwko HH, ludzie wtedy zachowują się jak zwierzęta"-Seba11pl


7 Gru 2014, o 15:41
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lis 2014, o 13:08
Posty: 23
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: SzczurLuk
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Motyw wojny
no wreszcie cos konkretnego pozadnie opisanego nic tylko czekac az wprowadza


7 Gru 2014, o 15:54
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Gru 2012, o 15:36
Posty: 67
Podziękowano: 141 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post 
Kyth pięknie rozwinął pomysł kolegi... jakby to połączyć, to byłoby idealne rozwiązanie. Iść na utor i być albo nie być. Albo się wraca jako ktoś bogaty, albo się nie wraca, exp i kasa znika w dużej ilości... magia jak dla mnie. :-)


10 Gru 2014, o 13:59
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Mar 2013, o 12:02
Posty: 89
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Naloko
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Motyw wojny
W sumie to ta "losowość" nie musi być dosłowna. Por prostu można dodać do tej gry elementy "skradanki" i kilka elementów "erpegowych" z profesji złodzieja (to drugie już się pojawiło w kilku misjach i było fajnie rozwiązane, więc nie będę tego tłumaczyć).

Elementy skradanki widzę jako omijanie pewnych małych miejsc na mapie czyli tak zwanych pułapek. Po prostu byłyby to pola, które aktywowałyby alarm (lub raniłyby postać czy nawet całą grupę) gdy ktoś na nich stanie lub po nich przejdzie. Oczywiście to wymagałoby wprowadzenia do gry interakcji z otoczeniem w czasie rzeczywistym (bo na mapce a nie na "polu bitwy") i to w sposób inny niż interakcje tekstowe (czyli wspomniane wyżej interakcje erpegowe). Co do unikania NPC... To już chyba nie jest możliwe do prowadzenia do gry takiej jaką jest Taern. Brak normalnej "mgły wojny" oraz mobilnych NPC to uniemożliwia.

_________________
Rany zadane na ciele, tak jak powiedzieli, w imie...
Rany zadane sercu, są początkiem, końca!
Rany zadane duszy, i ty wiesz, iż to wie gdzie moje...
Rany zadane mojemu życiu, przeklinające głośno, niczym chaos!


13 Gru 2014, o 18:30
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Motyw wojny
llwyd Blaidd napisał(a):
Oczywiście to wymagałoby wprowadzenia do gry interakcji z otoczeniem w czasie rzeczywistym (bo na mapce a nie na "polu bitwy") i to w sposób inny niż interakcje tekstowe (czyli wspomniane wyżej interakcje erpegowe).

Przecież coś takiego już jest. Wystarczy postawić niewidoczne dla graczy moby z agresywnością 100% 1-140 lvl które byłyby takimi pułapkami. Używam słowa moby by wyjaśnić o co chodzi, wszak każdy zna te upierdliwe nietoperze na dojściu na halit. Zasada byłaby taka sama, tylko zamiast walki postacie traciłyby automatycznie pewną ilość hp


13 Gru 2014, o 19:13
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 512 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron