Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Umiejętności
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 31 Sty 2015, o 15:36 Posty: 4 Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Zaeyl |
Witam, Jeżeli podobny temat już istnieje - przepraszam.
Myślałem ostatnio o zmianie systemu rozwoju naszych Taernowych podróżników. Ten jest dobry i dalej uważam, że spełnia swoją rolę, ale... jest strasznie zamknięty i sprowadza się do tego, że większość postaci jest klonami innych. Wychodząc z tego założenia myślę, że ciekawym wyjściem byłoby wprowadzenie lekkich usprawnień. np Mag ognia, nie byłby tylko magiem ognia, tylko powiedzmy mołby specjalizować się w odpowiedniej szkole magii (powiedzmy błyskawice/powietrze). Inny przykład, rycerz na danym poziomie może sobie wygrać z 5 umiejętności jedną i w niej się specjalizować. Dajmy na to, na pierwszym ma do wyboru, atak tarczą, obronę tarczą i powiedzmy trzy dowolnie wymyślone. Wiem, że to ingeruje w strukturę gry w bardzo mocny sposób, ale ogromnym plusem tego rozwiązania (lub podobnych) jest to, że gra i tym samym granie w nią, spowoduje zupełnie inne spojrzenie na rozwój i styl gry, To takie moje przemyślenia... Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę i rozmowę popartą logicznymi argumentami. Pozdrawiam |
31 Sty 2015, o 16:38 |
|
Zabójca Tilsai
|
To o czym mówisz to właśnie legendarne podklasy, mowa o nich od zawsze
Co do podklas to napewno jeszcze trochę poczekamy. _________________ Gram od: 2011-04-13 PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; ) MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31 |
31 Sty 2015, o 17:48 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Ale spokojnie spokojnie , wprowadza cos takiego zaraz po targowisku
|
31 Sty 2015, o 18:55 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 31 Sty 2015, o 15:36 Posty: 4 Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Zaeyl |
Wiecie. Ja jestem casualem tej gry i jestem pod wielkim wrażeniem tego jak bardzo przypomina mi to sesyjne rpgi. Stąd moje przemyślenia. Bardzo chciałbym żeby ten aspekt też był tak bardzo rpgowy jak fabuła
PS Dzięki za odpowiedzi Edit. I tak gwoli ścisłości to chciałbym to widzieć nie jako dwu klasę tylko inny sposób na rozwój. Tak w szczegółach. Weźmy na ten przykład Rycerza. Powiedzmy na startowym poziomie mogę wybrać jedna umiejętność z trzech. - Okrzyk (zmniejsza wartość obrony wybranego wroga) - Atak tarczą (% szansy na ogłuszenie) - Postawa obronna (wartość pancerza i szansy na unik zwiększona + taunt na wybrany cel kosztem braku ruchu w turze). Wiem, że niepotrzebnie to opisuję, ale ciekaw jestem waszego zdania. Mimo tego, że temat w sumie możemy uznać za zamknięty to z cięcia wdał bym się w hipotetyczna dyskusję na ten temat. Zapraszam do kreatywnej rozmowy. Tam w górnej części okienka postu masz przycisk do jego edycji - używaj go jeśli chcesz coś uzupełnić - tak, żeby unikać pisania dwóch postów pod rząd. Witam i do zobaczenia na s7 - Nicolay |
31 Sty 2015, o 19:47 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 117 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |