Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 wybór pvp 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 17 Lip 2015, o 22:26
Posty: 12
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: wybór pvp
A ja nadal jestem za tym by to wprowadzić, np. jak idziesz na fyo są ekipy co orają, nie muszę być pod pvp by móc na niego iść, a często się zdarza, że "ciocie" atakują i idź na takie fyo..


21 Lis 2015, o 23:06
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Kwi 2013, o 02:49
Posty: 47
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: wybór pvp
Jak Ty se wyobrażasz tą grę??? To od razu może weźmy zróbmy z 7 klas jedną z wszystkich mapek i bossów 1 - miało by to sens??? W ogóle jak Ty piszesz to wszystko rozumiem to jako bełkot - sorry bardzo za mój komentarz "arogancki" ale czytając to uważam za kompletne 0 pomysłu wnoszącego do gry. Jeżeli miało by być coś takiego to każdy cwaniak w gębie by to wykupił... a tak to chociaż mu można odpłacić w odpowiednim czasie :) Jak dla mnie kolorowe pola są po to by coś oznaczać ! Jest to wszystko po to by gra nie była zbyt nudna. Masz czarne gdzie dostajesz po papie, masz czerwone gdzie dostajesz po papie.... masz zielone gdzie możesz szczerzyć zęby. Jest tu logika ... Chodzisz tam gdzie Ci odpowiada - musisz wejść na red/czarne trudno podejmujesz ryzyko i możesz jedynie oceniać czy Ci się to opłaci czy nie. Jak już pisali ochronka na dwa dni to masa czasu a szczególnie że śmierć po ded w pvp nie wiele bierze. Już bardziej bym zrozumiał pomysł "Servera OFF-PVP" to by miało jakieś miejsce i byt w czasach obecnych - znam wielu znaj co nie lubią pvp i je tolerują bo to część tej gry. Wiesz co by było gdyby takie coś wprowadzili ??? Ile ludzi gra po to by się nawalać na red i innych nawalać??? - tłuką się i tłuką aż im czasu zabraknie - jak widać lubią to polować na takich szaraczków jak "Ty" ... a taki "Ty" dostanie raz po papie i ma ochro na dwa dni i może się z takiej osóbki śmiać jedynie, zebrać znaj i mu dokopać lub popracować nad swoją postacią, exp exp exp exp ... wyprzedzić takiego i mu po papie strzelić taka gra takie są realia ... Wyłączyć pvp z tej gry to nie był by TAERN :)

_________________
To my niepokonani, choć mają nas za nic
Niepokonani do granic przez rany i zawiść
By zabić strach i nienawiść.
Już czas
Otwarte bramy nie zatrzymasz nas


21 Lis 2015, o 23:52
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: wybór pvp
Kiedyś grałem w grę, gdzie można było sobie włączyć tarczę lub miecze - bo aureola i czerwone X czy rogi to pomysł komiczny:D

ALE mapki zielone - brak pvp
żółte opcja tarcz/mieczy
czerowne - pvp niezależnie od ustawienia tarczy czy miecza, bo po coś one są czerwone - głównie czerwone było wszędzie tam, gdzie się dobrze zarabiało lub szybko ekspiło, żeby zwyczajnie dało się wykańczać/odstraszać konkurencję, żeby nie było, że czempa zabija ten, kto pierwszy podbiegnie, ale ten, który na to zasłużył - bo tam akurat nie bylo instancji i boss miał stałe miejsce respa co bardziej losowy czas, niż tutejszy resp czempów, ale nie na losowej lokacji, wiec zwyczajnie się ustawiało w stałym miejscu i czekało na bossa lub an konkurenta chcącego Cie zaorać i przejąć miejscówkę... coś jak tutaj Zaklinacz kruków respiący na ogólnodostepnym czarnym

Ale w Taernie do aspektu wybijania konkurencji jest jeszcze kwestia teleportów i odpoczynków, gdzie czasami czerwone nie am być miejscem gdzie można być zaoranym/zaorać kogoś, ale miejscem gdzie nie ma odp i skąd nie można się tepać - np dojście do zielonej - musisz się przebijać na potach, a mimo czerwonego raczej panuje tutaj niepisana zasada, że podczas zlecka na kasę się nikogo nie ora, no chyba, że ktoś jest mega kawałem nie powiem czego czy kogo. Jednak w lokacjach, gdzie wybijanie konkurencji ma jednak znaczenie - wspaniały eksp na pewnym lvlu na zamku, klucz na fyo - bierzesz jeden klucz i nie wpychasz się poza kolejnością, inaczej oro gwarantowane i w pełni zasłużone,, ale na dojściu na valdka już oro nie dostaniesz - tam więcej ekip czyszczących to zaleta nie wada i red mapka raczej ze względu na odp wyłącznie... Tamka czy zaklinacz wiadome czarne konkurencja do oczywistych rzeczy...

Też warto zauważyć ciekawą opcję łapania czempów, co najbardziej widać na Wendigo - często na niego poluje 10 i więcej osób z 1 gildii, latających solo i dwójkami, polując nie tyle na samego wenda, choć oczywiście go łapią, ale też atakując wszystko co się rusza, żeby wybijać lub choć blokować innym ruch (dając im uciekać, czy nawet samemu uciekając), dzięki czemu ostatecznie gildia ma wenda na swoim koncie, a nie widzi wenda zabijanego przez przypadkową osobę bo szukała go setka i nikt nikogo nie mógł zabić...

Kiedyś nie było red mapek i po coś je wprowadzono i brak możliwości orania w pewnych sytuacjach wpłynie bardzo destrukcyjnie na grę, jedną zmianę jaką ja bym mógł widzieć to wprowadzenie pośredniego "koloru" mapek między żółtą a czerwoną - taka, na której nie ma pvp, ale nie ma też teleportów (nawet do Trentis, które działa z żółtej) i oczywiście odpoczynku, ale póki co przynajmniej z moich obserwacji wynika, że takie zadanie w zupełności spełnia mapka czerwona i niepisana umowa między graczami bardziej doświadczonymi, a mniejsi szybko sami się ich nauczą, gdzie się orać nie wypada...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


21 Lis 2015, o 23:58
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Gru 2011, o 09:54
Posty: 190
Miejscowość: Nawet google nie widzą
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Nick w grze: Mashtall
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: wybór pvp
Dobra to ja akurat o pvp mogę powiedzieć dość dużo więc.

Po pierwsze odnosząc się do postu autora "długo sie zastanawiałem" gdyby faktycznie tak było to post byłby rozbudowany na tyle, że miałby ręce i nogi, a według mnie jest "napisany na kolanie" no, ale to nie ważne, ważna jest inna kwestia, a mianowicie.


Taern to gra średniowieczna czyli rycerze magia pierdu pierdu pierdu, jeżeli chcemy zachować prawdziwy klimat gry to nie powinno być sytuacji gdzie człowiek wybiera czy chce zginąć. Wyobrażacie Sobie, że podchodzi do was jakiś tam rycerz atakuje was i nagle blokuje go jakaś niechęć do walki przez ofiarę? No dla mnie troszkę nie halo. Lecz niestety każdy medal ma 2 strony, Taern to gra w której pvp odgrywa ważna rolę, ale niestety pvp nie wygląda tak jak ja to pamiętam teraz to wygląda nieco inaczej. Kiedyś grało w tą gre grono jakiś bardziej rozgarniętych graczy, obecnie (dzisiaj miałem taka sytuacje) biją się 2 osoby do jednej ktoś wskakuje to mówie pomogę tej drugiej co mi tam, wskoczyłem bijemy sie zabiłem tam jakiegoś VD (to mało ważne) za chwile ten sam gracz wraca do walki inna postacia i wyzywa mnie "masz ty noobie nie deda sie mojego vd"... no ręce opadają.

Tak więc tym chciałem sie odnieść do wypowiedzi Harda, gracze nie kończą gry z powodu tego, że zostana zabici przez kogoś tam (nie wszyscy mam na myśli), spora część graczy odchodzi na emeryturę bo nie mają ochoty słuchać jak jakiś dzieciak okolo 15 lat (który dodam, ze łamie regulamin) wyzywa go bo został zabity.

No i przyszedł czas na wypowiedzenie się dokładnie i rzeczowo na temat pomysłu autora. Pomysł ma oczywiście swoje plusy i minusy. Mianowicie wygląda to tak, jeżeli graczowi nie podoba sie to straszliwe pvp to niech idzie na red niech ktoś go ubije i 2 dni ma luzu od dedania. 15 zgonów na miesiąc to naprawdę nic, 10x tyle wyłapicie expiąc. Wybranie opcji pvp tak lub nie to nie do końca przemyślana kwestia, bo nie ma co sie oszukiwać 80% postaci do 30lvl byłoby nastawione na non-pvp, dlatego czy nie lepiej jesli już wprowadzić blokade pvp dla graczy do hmmm dajmy na to 30lvl?

Dlaczego 30 a no dlatego, że jeżeli gracze mieliby opcjie wyboru to idąc na wenda gdzie masa czerwonego pola nie byłoby możliwości kogoś zabić, bo na 100% znaleźliby się tacy co by mieli wyłączone pvp, dalej chempy w Briem z blokada pvp? nie ma szans...

Autor podejrzewam, że posiada postać z lvl około 50 może 40. Gdyby wbił wyższy lvl sam nie dostając konta nie expiąc na dz do 70lvl pozniej na jakiś lempo czy coś to wtedy by rozumiał, że wybór pvp nie może istnieć na całej grze.

Oczywiście taka blokada gdyby nawet miała miejsce to musiałoby to być przemyślane dobrze skonfigurowane, nie za jakieś tam platynki czy inne ustrojstwa. Ja osobiście bym nie wydał platy na to, żeby mieć 15 zgonów miesięcznie mniej.


Tak kończąc moja wypowiedź ten dział to istnieje tylko żeby gracze myśleli, że coś mogą zmienić w grze. Jeżeli nie wpadniesz na pomysł typu zamiast platy na konto to paczki platy czy też aby wyświetlalo % naładowania psycho rarkow (czegoś ważnego dla gry) to właściwie szkoda cokolwiek tu pisac. Wiele pomysłów było wartych uwagi, ale z racji tego, że nie były mega mega mega to zostały olane i gdzieś tam sie poniewierają po forum. DLatego mój drogi chocby nie wiem ilu garczy było na tak w sprawie twojego pomysłu to bądz pewny, że nie ma szans, aby to pojawiło sie w grze przez najbliższe 5lat. Dla przykładu "podklasy" w 90% są ukończone pisało jakos w 2010 lubw 2011 roku a mamy ? a no tak 2015 i jeszcze z 2 lata za nim ruszą prace nad tym, a czy to nie jest coś ważnego i czy to nie jest coś czego by chciało wiecej niż polowa Taerna?

Pozdrawiam

_________________
Wracam do gry ze zdwojoną siłą !

W głębi serca zawsze będę jednym z graczy Mielonych


22 Lis 2015, o 01:58

Podziękowali: blaancik (22 Lis 2015, o 02:33)
Profil WWW
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: wybór pvp
Steevy napisał(a):
Tak kończąc moja wypowiedź ten dział to istnieje tylko żeby gracze myśleli, że coś mogą zmienić w grze. Jeżeli nie wpadniesz na pomysł typu zamiast platy na konto to paczki platy czy też aby wyświetlalo % naładowania psycho rarkow (czegoś ważnego dla gry) to właściwie szkoda cokolwiek tu pisac. Wiele pomysłów było wartych uwagi, ale z racji tego, że nie były mega mega mega to zostały olane i gdzieś tam sie poniewierają po forum. DLatego mój drogi chocby nie wiem ilu garczy było na tak w sprawie twojego pomysłu to bądz pewny, że nie ma szans, aby to pojawiło sie w grze przez najbliższe 5lat. Dla przykładu "podklasy" w 90% są ukończone pisało jakos w 2010 lubw 2011 roku a mamy ? a no tak 2015 i jeszcze z 2 lata za nim ruszą prace nad tym, a czy to nie jest coś ważnego i czy to nie jest coś czego by chciało wiecej niż polowa Taerna?

Pozdrawiam

To jest niestety mankament propozycji... mnie najbardziej boli masa krótkich a trafnych pomysłów łatwych w realizacji i zmieniających wiele zaspamionych badziwiem na temat milionowej wersji tego jak sprawić, żebyś nie był orany... a wprowadzenie edycji postów na forum gildiowym przez autora i/lub strategów, możliwość czy inne jakże ważne usprawnienia leżą odłogiem... a to tylko 1 prosty przykład, a tego jest więcej...

BTW polecam lekturę: http://blog.taern.com/obecnie-pracujemy-nad-cz-82/ świetne przedstawienie historii pvp w Taernie i dlaczego wygląda dziś tak jak wygląda i na prawdę dajcie sobie spokój z tym tematem bo nie ma sensu. Temat chwytliwy, ale przemyślenie konsekwencji zerowe, jak pięćsetny filmik na YT jak jakiś debil robi salto i kończy masakrycznym upadkiem... oglądalność duża - pozytywny skutek dla ogółu społeczności żaden, negatywny skutek dla bohatera filmu pewnie spory...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


22 Lis 2015, o 02:30
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 412 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron