Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły 

! Ankieta została unieważniona. !
. 75%  75%  [ 3 ]
. 25%  25%  [ 1 ]
Razem głosów : 4

 Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
MrVito napisał(a):
Wtajemniczenie do kolejnych stopni dawało by konkretne umiejętności pasywne. Jak możemy wysłuchać z Q&A przeprowadzonego przez Galajusa (https://www.youtube.com/watch?v=G3uOBNP4FmA) taka umiejętność wpływała by bezpośrednio na postać np. Druid na wyższym stopniu miałby przyspieszoną animację ataków, co wiąże się z szybszymi walkami i co za tym idzie szybszym exp'em/solowaniem.

No dobra chyba trzeba to trochę naprostować. Bo niedokładnie słuchałeś tej wypowiedzi.
Owszem Galajus odnosił się do przyśpieszonej animacji druida, ale nie było słowa o tym, że to wejdzie jako umiejętność pasywna podklasy. Raczej jako to że nie zauważył różnicy w takim poprawieniu druida. O umiejętności pasywne zapytał bo była taka zakładka w kontencie 3D przedstawianym na PGA w październiku zeszłego roku. Nie wiąże się to z podklasami a przynajmniej nikt o tym nie wspomina.
Ekipa (tu inżynier z wywiadu) powiedział, że podklasy są brane na poważnie, ale priorytet ma 3D.
Co do Propozycji podklas według Ciebie, to są moim zdaniem mocno niedopracowane.
Co do samych podklas to nie jest tak, że Ekipa nie ma na nie pomysłu, bo tych jest aż nad to. Są pewne priorytety których muszą się trzymać a tym priorytetem teraz jest 3D i wersja crossplatformowa (wersja klientowa, mobilna i przeglądarkowa) nad czym energicznie pracują i co przyjemność miałem zobaczyć na PGA.
Co do podklas musimy wszyscy uzbroić się w cierpliwość, ja też czekam na nie z niecierpliwością.

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


24 Sty 2016, o 01:44
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
Bardziej bym widział umiejętność poprawienia istniejącego przedmiotu, np dodanie właściwości psycho do zwykłego rara, niż tworzenie przedmiotów od zera, bo przede wszystkim wymagałoby to stworzenia miliona unikalnych grafik dla takich itemków a to więcej pracy, niż stworzenie nie tylko podklas, ale i dalszej części epizodu do samego zakończenia, 3d, podklas i 6ciu nowych bossów razem wzięte i nie widzę racji bytu czegoś takiego.

Sens by to miało dla czegoś takiego jak w Diablo 3, że przedmiot różni się właściwościami i prawie, że nie am 2 takich samych, ale to by zniszczyło cały sens itemów w tej grze mających unikalne, ale jednak stałe właściwości.

Łatwiej, szybciej i logiczniej byłoby wprowadzić NPC "uczącego" nas wytwarzania itemu i na zasadzie questa dającego nam ciąg wskazówek co zrobić po kolei, jakie komponenty przynieść i w jaki sposób je przetworzyć dając nam na końcu konkretny item, inny dla każdej profesji, ale to stanowiłoby i tak konieczność zrobienia nowego q, nowych grafik nowych itemów itd, a wcale wiele do gry nie wnosi. Jednym słowem niech ekipa robi swoje w zakresie podklas i w swoim czasie wypuści co ma wypuścić i nie kombinujmy tego w inny sposób, bo tak czy siak, najpierw 3d.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Sty 2016, o 02:14
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 2 Lis 2015, o 18:06
Posty: 7
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: MrVito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
ViconiaDeV napisał(a):
No dobra chyba trzeba to trochę naprostować. Bo niedokładnie słuchałeś tej wypowiedzi.
Owszem Galajus odnosił się do przyśpieszonej animacji druida, ale nie było słowa o tym, że to wejdzie jako umiejętność pasywna podklasy. Raczej jako to że nie zauważył różnicy w takim poprawieniu druida. O umiejętności pasywne zapytał bo była taka zakładka w kontencie 3D przedstawianym na PGA w październiku zeszłego roku. Nie wiąże się to z podklasami a przynajmniej nikt o tym nie wspomina.
Ekipa (tu inżynier z wywiadu) powiedział, że podklasy są brane na poważnie, ale priorytet ma 3D.
Co do Propozycji podklas według Ciebie, to są moim zdaniem mocno niedopracowane.
Co do samych podklas to nie jest tak, że Ekipa nie ma na nie pomysłu, bo tych jest aż nad to. Są pewne priorytety których muszą się trzymać a tym priorytetem teraz jest 3D i wersja crossplatformowa (wersja klientowa, mobilna i przeglądarkowa) nad czym energicznie pracują i co przyjemność miałem zobaczyć na PGA.
Co do podklas musimy wszyscy uzbroić się w cierpliwość, ja też czekam na nie z niecierpliwością.


Miszczu ViconiaDeV,

jestem oczywiście świadomy, że priorytetem jest wersja 3D. Jednak po wprowadzeniu jej na planowane przez Was platformy drugim ważnym tematem zapewne będzie balans PvP(przynajniej wynika to z dużego zainteresowania na DevBlog'u tą kwestią).
A tuż po balansie mam nadzieję rozgrywkę urozmaicą podklasy. Toteż z niecierpliwości i ciekawości co myślą inni gracze otworzyłem temat.

Jednak post ma raczej na celu wykazanie się przez graczy swoją kreatywnością, więc żadne grubo przemyślane i dopracowane propozycje się tutaj nie znajdą ale raczej zamglone wizje :D

Rzeczywiście wyraziłem się nieprecyzyjnie co do animacji dr, więc ankietę będzie trzeba unieważnić.


24 Sty 2016, o 02:36
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 2 Lis 2015, o 18:06
Posty: 7
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: MrVito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
Nephalem napisał(a):
Bardziej bym widział umiejętność poprawienia istniejącego przedmiotu, np dodanie właściwości psycho do zwykłego rara, niż tworzenie przedmiotów od zera, bo przede wszystkim wymagałoby to stworzenia miliona unikalnych grafik dla takich itemków a to więcej pracy, niż stworzenie nie tylko podklas, ale i dalszej części epizodu do samego zakończenia, 3d, podklas i 6ciu nowych bossów razem wzięte i nie widzę racji bytu czegoś takiego.


Chyba nie zrozumiałeś mojej idei. Nie miałem na myśli tworzenie całkiem nowych sprzętów, lecz ulepszeń już istniejących itemów. Swojego rodzaju buffa dla itemku.

Np. Wzmocnienie dla zbroi dające:
+9 odporności fizycznych
+12 odporności magicznych, żywiołów (oprócz uroków)
czas trwania: 15min.

Czyli przykładowo ulepszone przez te wzmocnienie Brunnle dawałby by jego posiadaczowi większe resy na czas bicia bosiwa :D


24 Sty 2016, o 02:46
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
15 minut to i tak mało. Co z druidem który niektóre bossy bija przynajmniej 20 minut?

W ogóle to podklasy, jeśli wejdą, to dopiero gdzieś koło wakacji 2017.

A zamiast wpisywać kropki w ankiecie mogłeś ją całkiem usunąć.

_________________
Spoiler:


24 Sty 2016, o 10:22
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
MrVito napisał(a):
Nephalem napisał(a):
(...)


Chyba nie zrozumiałeś mojej idei. Nie miałem na myśli tworzenie całkiem nowych sprzętów, lecz ulepszeń już istniejących itemów. Swojego rodzaju buffa dla itemku.

Np. Wzmocnienie dla zbroi dające:
+9 odporności fizycznych
+12 odporności magicznych, żywiołów (oprócz uroków)
czas trwania: 15min.

Czyli przykładowo ulepszone przez te wzmocnienie Brunnle dawałby by jego posiadaczowi większe resy na czas bicia bosiwa :D

To w takim razie o wiele za mocny bonus i o wiele za krótki, ilość zebranego złomu (nie liczyłem ciężaru, ale mniemam, że nawet nie da się tego razem dźwignąć) trawajace dobrą godzinę dla 15 minut zysku? Paranoja. No i 12 resów na ogień a tym bardziej na wszystko to o wiele za dużo - i weź pod uwagę, że znajdą się chętni na takie podkręcenie więcej, niż 1 itemu i bedą mięli eq mocniejsze, niż powiedzmy 40 lvli wyższe w standardzie. Jeśli już chcesz ulepszać tak itemki to np o 2-5 resa i to jednego rodzaju (czy to na zimno, czy na pancerz sieczny), ale raczej na stałe, ale za to bardzo pracochłonne. A dodatkowo niech coś takiego wbija nam przedmiot na +1, +2 itd a najlepiej czym wyżej tym ma mniejszą szansę, tak jak zwykłe ulepszenia kryształowymi flaszami, a nawet jeszcze łatwiej - po prostu niech będą wytwarzane przedmioty będące alternatywą flasz - ulepszające nam itemy w standardowy sposób z szansą an spalenie, koniecznością użycia inhibitorów, esek, reoli itd - i te nawet mogą być na sell.

A to, żeby to co się da wytworzyć zależało od profy też ciekawa opcja - ludzi będą mięli powód do zakładania nowych postaci o innej profie, żeby sobie podkręcić swoją główną:)

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Sty 2016, o 11:16
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 1 Lip 2015, o 09:29
Posty: 31
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: BrataBrata
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
Bardziej myślałem żeby z vd zrobić nekromantę z opcją przyzywania jakichś szkieletów lub innych demonów. Z łucznika zrobić kusznika albo coś a la leśny elf (lub łotrzyk). Dodać III stronę z skillami. Z MO zrobić nadwornego maga albo astronoma (metki :D). Z barby zrobić Berserkera, który ma skilla który przez 3-5tur (zależne od poz. umki) będzie miał szansę na powtórzenie swojego ataku powiedzmy 7-13% (zależne od poziomu umki) i możliwość mienia duali, (duale są wymagane do tego skilla). Z rycka albo jakiegoś super tanka albo szermierza. Druida to usunąć z gry. Z sheeda zrobić mnicha lekkiego buffera albo Dmg.


24 Sty 2016, o 13:15
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2013, o 14:11
Posty: 174
Miejscowość: Miasto
Podziękowano: 233 razy
Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Nick w grze: Voliene
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
kulik707 napisał(a):
Bardziej myślałem żeby z vd zrobić nekromantę z opcją przyzywania jakichś szkieletów lub innych demonów. Z łucznika zrobić kusznika albo coś a la leśny elf (lub łotrzyk). Dodać III stronę z skillami. Z MO zrobić nadwornego maga albo astronoma (metki :D). Z barby zrobić Berserkera, który ma skilla który przez 3-5tur (zależne od poz. umki) będzie miał szansę na powtórzenie swojego ataku powiedzmy 7-13% (zależne od poziomu umki) i możliwość mienia duali, (duale są wymagane do tego skilla). Z rycka albo jakiegoś super tanka albo szermierza. Druida to usunąć z gry. Z sheeda zrobić mnicha lekkiego buffera albo Dmg.




Druida usunąć z gry? Panie idź stąd.Wynocha. Wyjdź i nie wracaj. Tam są drzwi.

Druid może być lekarzem lub Współtowarzyszem Przyrody. Albo Pustelnikiem.

_________________
"Nie ważne jest w moich oczach,
Czy człowiek będzie mniej,
Czy więcej posiadał.
Ważne jest, czy będzie mniej,
Czy więcej człowiekiem


W Taern gram od: 2012-05-05


24 Sty 2016, o 13:49
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 12:23
Posty: 157
Miejscowość: Pobiedziska (Wielkopolska)
Podziękowano: 53 razy
Otrzymanych podziękowań: 22 razy
Nick w grze: CordingMilq
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
druid->>>> Zakonnik->>>> Medyk ->>>> Zielarz

_________________
s4->s7->s.Ostlor


LowcaZguby s4
lev-51 łuk
s4/s7 Jeże FOREVER


CordingMilq s7
Lev-51 luk =on
Turek miejsce... 4 :P


24 Sty 2016, o 15:44

Podziękowali: Voliene (24 Sty 2016, o 15:52)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 442 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron