Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowa opcja ustawień, zatrzymanie expa.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
|
Od pewnego czasu nurtuje mnie problem zbyt szybkiego wbijania kolejnych lvli. Osiągnięcie ostatecznego 140 poziomu oznaczałby u mnie już koniec gry, brak sensu i celu w dalszym doskonaleniu postaci. Oczywiście mogę na 140 lvlu nareszcie bez nerwów zaglądać na moranę 10x dziennie i zdobyć upragniony ekwipunek, który już dawno powinien być na postaci na poziomie 120 , ale w takim razie jak odczuć radość gry między 110-140 lvlem biegając wciąż w ekwipunku na lvl 90. Zdobycie wszystkiego co potrzebne dopiero na koniec, to prawie tak jakby dostać odznaczenie pośmiertne. Stąd mój pomysł na dodanie nowej opcji przy postaci "stop-exp". Umożliwiłaby ona wydłużenie czasu gry do maksimum, oraz doskonalenie postaci na etapie wcześniejszym niż końcowy. Dodatkowo mogłaby pomóc wyrównać nasz lvl z lvlem peta ( w przypadku gdyby ustalić, że zatrzymanie zdobywanego doświadczenia dotyczy jedynie postaci a nie zwierzaka). Aktywowanie funkcji następowałoby po kliknięciu na znaczek przy postaci, coś jak mamy obecnie z widzialnością i niewidzialnością hełmu. Myślę, że wielu osobom wydłużyłoby to czas gry i nie rezygnowałyby ze swoich postaci tak szybko czując, że mają więcej czasu na ich rozwój.
|
11 Lut 2016, o 17:36 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Nie rozumiem exp jest domeną bez której nie da się żyć w tej grze, więc po co marnować czas na nic przed komputerem skoro i tak nic z tego nie masz?
|
11 Lut 2016, o 22:33 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Aktywnie chodząc na bossy stwarzamy sobie szansę na zdobycie rarów, które są największym źródłem zarobku. Niestety po takim kilkugodzinnym codziennym maratonie lvle lecą strasznie szybko do przodu. Do pewnego etapu rzeczywiście exp jest bardzo istotny, spieszy nam się bo coś nowego czeka już w depozycie do założenia, albo chce się wbić 110 żeby móc iść na lugusa. Jednak w momencie kiedy ma się już 130+ i wciaż brak tego co już dużo wcześniej można by założyć to lekko zniechęca. Rozumiem, że takie podejście może dla niektórych być lekko dziwne, mimo wszystko 140 poziom wydaje się być już martwym końcem gry i czymś co warto by zostawić na bardzo daleką nieokreśloną przyszłość. Chyba, że kiedyś zwiększy się pułap lvlowy np do 200, wtedy faktycznie exp i tylko exp na długi czas będzie tym najprzyjemniejszym elementem.
|
12 Lut 2016, o 01:07 |
|
Uczeń Simona
|
Coraz to dziwniejsze te tematy.
Za szybko lecą Ci lvl, to przestań expic i idź zarabiać kasę za która to kupisz te wymarzone rary. Efekt ten sam, a nic zmieniać nie trzeba. Posiedzisz z pól roku na wieży/ogniwach/miesku, lvl Ci się nie wbije i już będziesz miał te upragnione cierpki/udręki |
12 Lut 2016, o 08:08 |
|
Uczeń Heremona
|
Temat jest kompletnie KOMPLETNIE bez sensu.
Jak miałoby Ci pomóc to, że nie expisz? _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
12 Lut 2016, o 10:49 |
|
Administrator
|
To, że czegoś nie rozumiecie, nie oznacza, że jest bez sensu.
Oczywiście nie twierdzę, że pomysł jest wart wprowadzenia, ale rozumiem, że dotarcie do max lvla może zniechęcić do dalszej gry. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
12 Lut 2016, o 13:13 |
|
Błądzący w Tunelach
|
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=45719 tu poruszyłem ten temat tylko że z perspektywy turkowców.
_________________ Druid 140 poziom [on/off] Sheed 53 poziom [on/off] Serwer: Larkas Gildia: TITANIUM 16.07.2018 - Washi Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios. |
14 Lut 2016, o 13:00 |
|
Zabójca Tilsai
|
Kolego, opcja stop exp jest bez sensu, dużo lepszą opcją byłaby możliwość zablokowania wbijania kolejnych lvl.
Na czym to polega? Pasek expa jest już pełny, jednak jeżeli ustawimy w ten sposób, by postać nie awansowała na kolejny poziom, to pozostanie on taki sam. Oczywiście exp będzie nabijał się dalej, jednak poziom postaci się nie zmieni dopóki nie zmienimy tego w opcjach gry. _________________ Gram od: 2011-04-13 PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; ) MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31 |
14 Lut 2016, o 15:01 |
|
Błądzący w Tunelach
|
A to tak do autora tematu :
Okej, ale wyobraź sobie jak będziesz do tyłu jeśli podniosą maxymalny poziom np. o 40 lvli ^^ _________________ Druid 140 poziom [on/off] Sheed 53 poziom [on/off] Serwer: Larkas Gildia: TITANIUM 16.07.2018 - Washi Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios. |
15 Lut 2016, o 10:51 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |