Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Animacja umki "Front kick" 

Czy też uważasz, że front kick powinien być ciosem z przedniej nogi?
tak, trzeba to poprawić jak najszybciej 18%  18%  [ 3 ]
tak, trzeba to poprawić, ale lepiej zaczekać do 3D 41%  41%  [ 7 ]
nie, niech front nadal wyględa low-kick z tylnej nogi 41%  41%  [ 7 ]
Razem głosów : 17

 Animacja umki "Front kick" 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Animacja umki "Front kick"
Pewnie mało osób zwróciło uwagę na pewien fakt...

Istotny nie tylko ze względu na techniczną dynamikę gry, że tak powiem, ale na istotne zasady fizyki i sztuk walki. Front kick jest ciosem z przedniej nogi, a nie jak jest w rzeczywistości wirtualnej Tearna z nogi tylnej w rezultacie uderzając zwyczajnie używając tylko siły własnej nogi, co bynajmniej nie wytrąca z równowagi, chyba, ze jesteś jakimś kapitanem America czy innym zmutowanym pakerem. Założeniem front kicka jest uderzenie nogą przednią, na której opiera się ciężar ciała wojownika używającego tego morderczego ciosu, dzięki czemu jest on po pierwsze bardziej niespodziewany, a po drugie powoduje przeniesienie na bijącą nogę nie tylko siłę mięśni, ale sporą część ciężaru wojownika i w rezultacie efekt jest taki, że faktycznie rozbija gardę przeciwnika, odrzuca go pół metra w tył, wojownik ląduje na swojej przedniej nodze pół metra bardziej z przodu i może właściwą tylną nogą lub pięściami wyprowadzać o 70% celniejsze ciosy.

Może i zrobienie animacji minimalnego wybicia przeciwnika w tył po froncie nie jest realne dla celów gry i bardziej sh powinien się po wyprowadzeniu fronta cofnąć lekkim odskokiem odbijając się nieznacznie od przeciwnika i lądując ponownie na przedniej nodze, w każdym razie tak czy siak wypadałoby ustawić taką animację, żeby nieszczęsny front szedł przynajmniej z przedniej nogi, bo to nie jest wymach z tylnej nogi (ogólnie w terminologii sztuk walki low-kick lub high-kick w zależności jak wysoko go wyprowadzamy), ale wyprowadzony z całej stopy w poziomie cios z przedniej nogi z tylną ustawioną tak jak w postawie sh lekko w tył co w rezultacie daje coś jakby upadanie na przeciwnika podparte nogą na jego torsie a jeszcze lepiej splocie słonecznym.

Nawet jeśli nie powinno/nie musi wejść to w obecnej wersji gry to warto na to zwrócić baczną uwagę w 3d.

Pozdrawiam.

P.S. Przy obecnej animacji wyprowadzenie serii ciosów Front, dotkliwe, 3x chi wygląda tak, że bijemy tym niby frontem z tylnej nogi, odstawiamy ją i zbieramy się do następnego ciosu znowu z tylnej nogi, gdzie w rezultacie w normalnych warunkach przeciwnik zdążyłby się częściowo zebrać do kupy i być może ustawić gardę na dotkliwe, a wyprowadzenie z przedniej nogi i w momencie kiedy ona właśnie opada poprawienie tylną kolejnego ciosu już takiej możliwości nie daje i przeciwnik nie ma chwili na zebranie się i jest rozbity do końca serii ciosów, a nawet do końca rundy, choć po samym froncie teoretycznie już bb nie powinien zdążyć się zamachnąć zza pleców z wyskoku, ale tu się można spierać, po dobrym froncie przeciwnik jest oszołomiony dobre 5-10 sekund i każdy kolejny cios ten efekt przedłuża, więc można przyjąć to za realistyczne.

EDIT
Przyjrzawszy się raz jeszcze - sh, aby wyprowadzić dotkliwe podchodzi pół kroczku do przodu przed jego wykonaniem, to w przypadku fronta powinien kopać przednią nogą i te pół kroczku z przodu kończyć i dreptać w miejscu tak jak przy dotkliwym i dreptać kroczek w tył po froncie tak jak drepcze w przód przed dotkliwym.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


2 Mar 2016, o 00:09
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 23:58
Posty: 8
Podziękowano: 1150 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja umki "Front kick"
Cytuj:
Front kick jest ciosem z przedniej nogi, a nie jak jest w rzeczywistości wirtualnej Tearna z nogi tylnej w rezultacie uderzając zwyczajnie używając tylko siły własnej nogi...


Jakiż to fakt przedstawiasz, że front-kick jest tylko z przedniej nogi... taki atak wyprowadza się także z "tylnej" nogi, jest może mniej zaskakujący dla przeciwnika ale ma dużo większą siłę ciosu.
-poprzez przeniesienia środka ciężkości na noge wykroczną i wypchnięcie nogi z biodra
-noga ma większy zakres ruchu, dzięki czemu atak ma większą siłę

Front kick z nogi wykrocznej jest bardziej zaskakujący dla przeciwnika, jednak jego siła już nie robi takiego wrażenia. Świetnie to się nadaje do obrony gdy przeciwnik chce zaatakować bądź poprzedzamy wyprowadzenie naszych ciosów przygotowując je tym front kickiem.

http://www.youtube.com/watch?v=yVRsSti8rs8
http://www.youtube.com/watch?v=ZwMmmKb7WQs - masz speca, tutaj można zauważyć różnice co daje front z przedniej a co z tylnej nogi
http://www.youtube.com/watch?v=gMNM51Bwcgg

_________________
Brotherhood Of Death [*]

Jeżeli istnieje prawdopodobieństwo, że kilka rzeczy może pójść źle, to nawali ta, która spowoduje największe szkody.

Ivik


2 Mar 2016, o 13:50
Profil ICQ
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja umki "Front kick"
Co do rzekomego fronta z tylnej to w przypadku filmiku numer 2 nigdy nie został zastosowany jako rozbicie gardy, ale po rozbiciu gardy frontem z przedniej zaatakował siłowym frontem z tylnej a przypominam, że sh jest wojownikiem bardziej nijna, niż muai-thai czyli jego atutem jest technika nie siła.

A w ostatnim filmiku jak dla mnie był to raczej low-kick (tak jak to wygląda w animacji taernowskiej - czyli cios wyprowadzony po łuku w górę z kolana i uderzony palcami, a nie wyprowadzony w przód z biodra i uderzony całą stopą (dla porównania technika Tae-Kwon-Do zwana "ap-czagi" - po koreańsku Ci tego nie napiszę).

Poprawnie wykonany front kick na rozbicie gardy ma przeciwnika odrzucać jak to było widać na filmach 1 i na frontach z przedniej w filmiku 2, a nie kłaść na ziemię jak to było widać przy tych rzekomych frontach z tylnej nogi, wyprowadzanych wyżej, na klatkę piersiową i z kolana.

I co ważne, po wyprowadzeniu takiego FK z tylnej człowieczek utrzymałby równowagę, a z przedniej poleciałby do przodu całym ciężarem, oczywiście w porę asekurując się dostawieniem przedniej nogi na podłoże, natomiast nawet najlepszy, nie utrzymałby tej nogi nad ziemię nie upadając, dlatego, że cios ma na celu uderzyć swoją masą ciała i staranować przeciwnika, a nie siłą mięśni zadać mu większe nazwijmy to obrażenia. Bo w takim wypadku FK nie byłby u sh rozbiciem gardy a głównym ciosem, o wiele silniejszym od uderzenia chi, a sh nie wyprowadzałby technicznie doskonałego ataku popartego siła medytacji a kopał z całej siły jak bezmózga góra mięśni a nie wojownik o wyśmienitej technice.

Dlatego nie zgodzę się, że front z przedniej i tylnej nogi to to samo i taki sam ma cel, wystarczy obejrzeć pierwszy filmik by zobaczyć, że za każdym razem przeciwnika odrzucało w tył i jakby z automatu opadały mu ręce trzymające gardę.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


2 Mar 2016, o 23:29
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lip 2012, o 14:38
Posty: 22
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Shacal
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacja umki "Front kick"
Gram w tę grę od ponad 4 lat, animacje w walce uległy zmianie, ale z tego co pamiętam nogi sheeda i ich animacja nie były ruszane. :lol:
Stawiam, że ta animacja nie była zmieniana od powstania tej gry, więc po co ją ruszać teraz :?: :?:
Moim zdaniem animacja kombinacji sheeda: Front->Dotkliwe->Latające w walce wygląda bardzo dobrze, przyjemnie się na to patrzy, szczególnie jak wszystko wejdzie :twisted:
Mnie wypowiedź ShiBBy'ego już przekonuje by zostawić te animację takimi jakimi są :lol:
Dziękuje, pozdrawiam :lol:

_________________
Pielęgnuje tę nienawiść w sercu na dobre i karmie ją głupotą ludzi, którą widzę ciągle.
Mój Kanał YouTube :twisted:


9 Mar 2016, o 18:59
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 465 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron