Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 Dodatkowy przedmiot 

Jakiego typu przedmiot chciał(a)byś, by został dodany w puste pole Ekwipunku?
Talizmany o działaniu na stałe 35%  35%  [ 24 ]
Talizmany o działaniu czasowym 14%  14%  [ 10 ]
Dodatkowy przedmiot do ubrania - Bransolety (jak pierścienie, czy wisiory) 41%  41%  [ 28 ]
Jestem przeciwny / nie zgadzam się 10%  10%  [ 7 ]
Razem głosów : 69

 Dodatkowy przedmiot 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2015, o 21:22
Posty: 113
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 163 razy
Otrzymanych podziękowań: 116 razy
Nick w grze: NashVille
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dodatkowy przedmiot
Dobre :D

_________________
Druid 140 poziom [on/off]
Sheed 53 poziom [on/off]
Serwer: Larkas
Gildia: TITANIUM
16.07.2018 - Washi
Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios.


9 Kwi 2016, o 12:41
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dodatkowy przedmiot
Wg mnie nie powinny to być talizmany, a coś indywidualnego dla kazdej profesji. Ryc ma tarcze z której korzysta 100% czasu. Więc np. VD powinien mieć lalkę voodoo która trzyma w ręce i podnosi staty i procent wbijania uroków np., łuk powinien mieć kołczan również zwiekszajacy staty i dajacy jakiś bonus np. do dmg., MO "orba" zwiększajacego dmg, druid rune która zwiększa leczenie itd :D


9 Kwi 2016, o 14:34
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Cze 2012, o 21:41
Posty: 45
Miejscowość: Doncaster
Podziękowano: 16 razy
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dodatkowy przedmiot
Wgl Ten dodatkowy Item mógł by być zdobywany u bossów jak i mistrzow profesji by mieć mozliwosc zakładania dodatkowego itemu musieli bysmy przejsc Hero Q pod Profesje : VD musiał by nauczyć się tajnej sztuki Wskrzeszenia zmarłych, MO Tajnej sztuki Pozyskiwania Ognia z Przestrzeni, Rycerz Walke z Smokiem by uratować Księzniczke, Łucznik Wygrać Turniej pod Celność Swojej Strzały ,Druid Nauki czytania Starożytnych Run , Sheed Tajna Sztuke Walki , Barbarzynca Krytyczne Uderzenie 1 hitem rozcieło By Drzewo :)

_________________
BartSimpson MO 110 And LisaSimpson AR 15 S7


9 Kwi 2016, o 15:02
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 26 Gru 2015, o 13:30
Posty: 7
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Itoleqq
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dodatkowy przedmiot
Mr_Crash napisał(a):
A ja jestem za dodaniem takiego przedmiotu jak "orb" bylby on dla magow,zwiekszajac minimalnie statystyki...

A fizole?

_________________
"No bo to bycie normalnym cię czyni wyjątkowym" ~Białas
Serwer Larkas i Ostlor
Masz sprawę? Pisz do mnie "Itolowskyyy - Larkas " "Itoleqq - ostlor"

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCxnEjT ... GqIRvlJdJA


10 Kwi 2016, o 15:10
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Sie 2015, o 05:04
Posty: 31
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: GoodTank
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dodatkowy przedmiot
W wersji 3D z tego co wiem wygląd ekwipunku ma być inny, a więc ten pusty slot najprawdopodobniej zniknie.


10 Kwi 2016, o 16:42
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dodatkowy przedmiot
GoodTank napisał(a):
W wersji 3D z tego co wiem wygląd ekwipunku ma być inny, a więc ten pusty slot najprawdopodobniej zniknie.

Nie najprawdopodobniej a na pewno, był już podobny temat i tak się wypowiedział jakiś "kolorowy"

Poza tym czysta logika - na prawdę chcesz przebudować od początku cały balans gry, stworzyć grafiki nowych itemów, wymyślić z czego ma to lecieć (być może wprowadzić od razu nowego bossa lub kilka)... nierealne, za dużo jest pracy przed ekipą i bez tego.

Tomeczeeq napisał(a):
Mr_Crash napisał(a):
A ja jestem za dodaniem takiego przedmiotu jak "orb" bylby on dla magow,zwiekszajac minimalnie statystyki...

A fizole?

Technicznie rzecz biorąc orb (z angielskiego sfera) czyli jako przedmiot magiczna kula jest trzymana w 2 ręce przez magów z jednoręczną laską czyli jakby nie patrzeć wyłącznie zamiast tarczy a nie jako dodatek (częściej orb jako właśnie owa sfera to rodzaj magicznej aury otaczającej wojownika a nie przedmiot, ale tu definitywnie chodziło o kulę/sferę magiczną). Nazwij sobie smugę orbem słońca i masz. Najwyżej opcja wprowadzenia itemu koło 25-30lvla dla "małych:" magusów" jako dodatek do tężca/derengilu z braku innej opcji.

Zresztą o alternatywach dla magów do drugiej ręki już też było... fajnie by było widzieć w sklepach różne itemki sklepowe i parę rarów do drugiej ręki magicznej, ale i na balans by to wpłynęło wzmacniając wcale nie słabych dru i vd... inne argumenty też zapewne mogą paść.

Ogólnie jak dla mnie lekko wręcz nieklimatyczne jest to, że sh am kastety i to mega wybór w każdym sklepie i kilka rarów, łuk ma łuki, bb toporu, obuchy, ryc w jednoręcznych też może przebierać i młotki i sieczne cuda znajdzie na pęczki, do tego tarcz też bez liku i często na wymianę w trakcie walki 2 alternatywy (np na pewnym lvlu ciężko spotkać sh co nie stoi w tarczy z mieczykiem póki nie wbije debufa i dopiero wtedy zmienia na kastety), a magiczni mają wszyscy trzej takie samo eq. Jak już jest jakiś mieczyk magiczny to pomyślany z kolei mocno pod ryców i inne profki chcące mieć alternatywę z wiedzą - tężec co daje mało mocy, aby nie bolało ale za to wiedza mana i hp, co jest prawie uniwersalne. Dereng akurat o idealnych statach bo nawet mo na 15lvlu jeszcze często bije zwykłym atakiem, choćby dla oddefienia przeciwnika z dystansu i/lub z braku many i ta odrobina siły wiele zmienia, nie mówiąc o dru i vd mających do dyspozycji z ataków przed 18lvlem - odpowiednio oski i hak a mocą żaden z nich nie grzeszy, idą głównie w manę i hp na tym lvlu jeszcze.no i oczywista przydatność Derengila dla rycka.

Ale nie do tego zmierzam jakie są itemy, tylko, że o ile są profy mające dedykowany dla siebie sprzęt to dla mnie wręcz z lekka nieklimatyczne jest, że nie ma w sklepie lalek dla vd, czy jakichś trzymanych w rękach atrybutów druidztwa czyli szeroko pojętych związków z przyrodą, nie mówiąc już, o tym, że magowie chodzą w zbrojach nie mając magicznych płaszczy... większość gier pozbawia "magików" pancerza a daje im stanowiące res fizyczny magiczne aury wokół przedmiotów i postaci absorbujące część obrażeń, ale nie chciałbym tu aż tak modyfikować technicznych założeń czy klimatu gry.

Tak czy inaczej co do dodatkowego slota na item, to już takie tematy były i na początku mojego posta sparafrazowałem wypowiedź kogoś kompetentnego i to by zamknęło temat.

EDIT wypowiem się jeszcze co do procentowych wartości...

Argumentujecie, że dla H-lvla dawałoby to dużo bo ma dużo stat i mialoby być lepsze od innych itemów...

To proszę bardzo - vd około 30lvla 100 wiedzy podstawy, 10% czyli dałoby mu +10
MO około 100lvl 300 mocy podstawy - 10% dałoby mu +30 czyli 3x tyle

i teraz dla porównania itemki na te lvle:
Khalam 28lvl ilość stat 22
Htagan lvl 100 ilość stat 65 - czy mi się wydaje czy to 3x tyle? i w obu przypadkach 2x tyle stat niż te 10%?
Jednym słowem czyżby procentowy motyw byłby nie tylko sprawiedliwy dla lov i h-lvli a jeszcze do tego 10% wcale nie czyni przedmiotu silnym?

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


10 Kwi 2016, o 21:23
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 431 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron