Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Propozycja w kwestii uników 

Czy uważasz taką zmiane za konieczną?
Tak 43%  43%  [ 6 ]
Nie 57%  57%  [ 8 ]
Razem głosów : 14

 Propozycja w kwestii uników 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycja w kwestii uników
50lvl i uniki:D

Nie no zabiłeś mnie śmeichem - gorzej zwalonego buildu na sh nie widziałem. Uniki rozwija się nie wcześniej niż opłacalne jest zainwestowanie w 60 wiedzy i posiadanie tych uników na 7 poziomie wchodzących na 2PA inaczej nie mają sensu. Także 50lvl na geo w ogóle nie stosuje uników, bo zamiast zmarnować 3PA na unik i ustawiać powiedzmy def 310 licząc na to, że silne ataki bossa trafią na uniki a słabe kamienie jakoś na ten 1 PA unikniemy wystarczyło uniki olać i ustawić 420 i ukłonić sie przed wszystkimi atakami, a zwłaszcza nie dać sobie wbić tarana.
Dodatkowo build bez uników przed około 65lvlem, kiedy to zaczynają się przydawać do latania lempo - gwarantuje więcej PU do wykorzystania pod debuf także sotka na przynajmniej 5 poziomie w bossa i se może machać łapskami w powietrzu w pełnym powodzeniem, a nie dotka na 3 lvlu bo nie mamy PU na więcej, niecelna, bo nie mamy PA na więcej - 20 wiedzy, KO na 5 uniki na 5 także po 3PA na KO i te uniki chciane za wszelką cenę, aby były, zostają nam 2 dotki po 1PA po 1PA - tego nie idzie trafić... a tak dając tyle samo PA na obronę (właścwie nawet 1 mniej, bo do defa dołożyłem 2 PA a uniki wymagają 3), co prawda zostanie nam tez tyle samo PA na ataki i chcąc dać KO na te nasze 3PA zostanie nam nadal skromne 3PA na ataki, ale dotkę mamy wtedy nie na 3 a na 5-6 czyli z 10% bardziej celną wejściowo, dodatkowo ustawiamy jedną na 1 drugą na 2PA, celną podwójnie.

Inną taktyką na geo - ponownie bez uników jest ustawienie sobie kombinacji bardziej hadcorowego defa z bardziej niecodzienną taktyką, a mianowicie skorzystanie z opcji, że ataki dystansowe idą jako pierwsze i rozwinięcie - wystarczy na 1-2lvl nawet hadoukena i zamiast 2 dotkliwych w bossa strzelamy z haduków w obstawę i padnie ona zanim pomyśli o rzuceniu kamykiem. Musimy wtedy jednak wytrzymać kontrę niezdebufowanego bossa, choć nie kontruje nas z kolei 1 z obstawy jak w 1 przypadku było. Wybór opcji należy do was.

Może jeszcze mi powiesz, że na ichi tez się robiło build pod uniki? pewnie jakiś 2lvl na 5PA? Sh jest na tyle wspaniałą profką, że dobrze prowadzona postać może wiele, ale wymaga niestety myślenia i ogarnięcia. A braku umiejętności nie zwala się na zły system, ale na niekompetencje stosującego.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


7 Mar 2017, o 08:43

Podziękowali: Budda (7 Mar 2017, o 08:47)
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycja w kwestii uników
Moim zdaniem nie ma żadnej konieczności ponownych zmian uników. Wcześniej były wspaniałe, teraz są bardzo dobre. Jak ktoś ogarniał sheeda jak pisze Nephalem to już dawno temu wiedział, że uniki nie są obowiązkowe, to tylko 1 z 9 umiejętności klasowych, podobnie jak blok u rycerza.

Każdy ma 5 kółek do ustawienia, sheed nie jest wyjątkiem. Nie ma zapisanych w każdej taktyce uników + 4 kółka do dyspozycji ...

Biłem wszystko setki razy z sheedami przed update, bardzo często nie korzystali z uników na topowych bossach, typu lugus, morana, selena, jastrzębior. Po update też biłem z sheedami wszystko, po kilka razy co najmniej i wiecie co? Nic się nie zmieniło.

Sheed dalej jest świetną profesją, daje sobie radę wszędzie, z unikami tak samo ma sporą przeżywalność, z powodzeniem chodzi na szatany, seleny, lugusy, morany, jastrzębiory. Można powiedzieć dalej jest niezastąpiony, a zmiana uników nie obniżyła jakoś drastycznie lub wcale jego przeżywalności i atrakcyjności dla drużyny. Wszędzie chodzi według moich doświadczeń dokładnie tak samo często i z takim samym efektem jak przed update. Do tego tak samo jak wcześniej uniki nie są obowiązkowe, ale mają w sytuacjach ekstremalnych ratować, a nie być podstawowym skillem, na którym opieramy budowanie postaci.

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


7 Mar 2017, o 09:32
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 2 Mar 2017, o 15:34
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycja w kwestii uników
Postać sheeda jest w tym momencie dosc dobrze zbilansowana; jesli uniki beda dzialac na ataki o okreslonej sile, to sheed w pvp stanie sie prwktycznie nie do pokonania... jak taki biedny barba moze nas wtedy zabic?


10 Mar 2017, o 02:33
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron