Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Usunięcie czasu odczekania z respu czempów i lotnych bossów 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 15 Lut 2017, o 15:45
Posty: 34
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Nick w grze: Quis
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Usunięcie czasu odczekania z respu czempów i lotnych bossów
Witam, proponuję usunąć czas odczekania podczas respu, w celu wyeliminowania charakterystycznego obstawiania miejsc gdzie dany czemp/boss się może pojawić promującego graczy na multikontach. Myślę, że łapanie czempów powinno mieć charakter tylko i wyłącznie przypadkowy. Niejednokrotnie widać niskie lvle mające na celu tylko złapanie danego czempa/bossa. Myślę, że zmiana respu np. wenda z 2h odczekania i 40 min respu, na ciagły jednolity czas w którym mozę zrespić ok. 2h 40min jest lepszym rozwiązaniem, podobnie z jastrzębiorem i innymi czempami.


1 Kwi 2017, o 11:02
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usunięcie czasu odczekania z respu czempów i lotnych bos
Po 1 nie rozumiem w jaki sposób ten system promuje multikonta, skoro multi jest zabronione, karane, a zlikwidowane zostanie całkowicie zasiadanie. Zupełnie nie rozumiem tego argumentu, jak system w grze może promować coś, co jest zabronione.

Po 2 kompletnie nie zgadzam się, że proponowana przez Ciebie zmiana jest lepszym rozwiązaniem. Zlikwidowanie czasu pomiędzy respami czempionów i dodanie go do czasu respienia spowoduje, że czempiony będą respić od razu po zabiciu, czyli non stop, 24/7. Maksymalny czas się nie zmieni, ale czas minimalny zostanie zmniejszony do 0.

Wyobrażasz sobie teraz czysto teoretyczną sytuację, gdzie w ciągu doby zabija się 40 jastrzębiorów zamiast 4? Jakoś nie bardzo mi się to podoba. Moim zdaniem obecny system jest dobry, jest losowy czas, ale pewne odstępy są stałe i tak powinno pozostać, aby spokojnie czas w grze spędzić na czymś innym, bez obawy utraty czempiona. Oczywiście łatwo to podważyć, bo przecież bicie czempionów nie jest obligatoryjne, ale wiele gildii jest mocno zainteresowanych biciem czempów i co jakiś czas rezygnują z innych zajęć aby danego czempiona złapać, a nie dać go zabić innym. Po wprowadzeniu proponowanej przez Ciebie zmiany takiej przerwy by nie było.

Krótko - dla mnie straszna lipa.

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


1 Kwi 2017, o 11:32

Podziękowali: CaTaR (1 Kwi 2017, o 12:55)
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 15 Lut 2017, o 15:45
Posty: 34
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Nick w grze: Quis
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usunięcie czasu odczekania z respu czempów i lotnych bos
@ szymdaro
1. O ile jestem w stanie uwierzyć, że ekipa ma pomysł co zrobić z zasiadaniem o tyle nie wierzę, że poradzą sobie z multikontami. Multikonta mogą być zabronione ale nie ma sposobu weryfiackji tego punktu regulaminu. Sprawa sprowadza się w zasadzie to stwierdzenia różne komputery - różne osoby, sprawa prosta. Niejednokrotnie widziałem 60-70 lvl stojący na półce w poszukiwaniu kanara, wiadomo, że bić on kanara nie będzie i osoba ta ma też inną postać na wysokim lvlu, która będzie tego kanara bić. Zasłanianie się argumentem, że to jest przyjaciel czy ktoś z akademii jest nieprawdziwe. Bracia, siostry i inni gracze mocno ze sobą powiązani eliminujący w zasadzie nowych graczy, tworząc niejednokrotnie stałe pt to też nie najlepsza idea, która obecnie panuje. PT tworzone w sposób spontaniczny często skutkuje zbieraniem PT z ludzi, którzy są po prostu blisko.

2. Oczekuje, że czempy będą respić cały czas, ale można zmienić sposobu tego respu, jeśli do tej pory średni czas oczekiwania na kanara wynosił 6h, to można zrobić nastepujące respy: a) rozkład jednolity z czasem respu 12h, średnio kanar zrespi po 6h b) rozkład liniowy rosnący z odpowiedniu krótszym czasem respu, ale z zachowaniem średniego czasu respu 6h. Nie wierzę, że wtedy zobaczę 40 kanarów w jakikolwiek dzień.

3. Nie uważam, że gracze powinni rezygnować ze swoich zajęć i wyjść na bossy, tylko dlatego, że coś respi. Myślę, że czempy i lotne bossy powinny być uzupełnieniem czasu, w którym takiego wyjścia nie ma.

Pozdrawiam


1 Kwi 2017, o 12:50
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 42 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron