Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Teleport - korekta lokacji 

Jakich zmian potrzebuje wieża teleportacji?
Przesunięcie teleportu spod statku w okolice mostku 23%  23%  [ 22 ]
Teleport do Lasu Orków 19%  19%  [ 18 ]
Teleport do Beirn/przed Beirn 29%  29%  [ 28 ]
Likwidacja Wioski Rybackiej/zamiana na Orki bądź inną lokację 21%  21%  [ 20 ]
Korekta w udostępnianiu kolejnych lokacji w teleporcie 8%  8%  [ 8 ]
Inny pomysł (podziel się nim!) 1%  1%  [ 1 ]
Nie trzeba nic zmieniać 0%  0%  [ 0 ]
Razem głosów : 97

 Teleport - korekta lokacji 
Autor Wiadomość
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Teleport - korekta lokacji
A ja dziś sobie tak pomyślałam o teleporcie, a mianowicie o tym, jak bezsensowne jest rozmieszczenie dwóch lokacji do teleportacji. Gra się rozrastała i rozrasta, więc według mnie przydałaby się jakaś drobna korekta (może w TBR?).

Trentis, zamek, karczma, konar, wioska druidów, Kemenak, płaskowyż, garnizon - te lokacje nie budzą mojej wątpliwości, powinny zostać, bo są miejscami strategicznymi i często się z teleportu do tych miejsc korzysta.
Bagna i Wymarła - te dwie lokacje są w porządku, bo krzyżak, wymiana potek i event w wymarłej, ale jednak są lokacje do teleportacji tuż obok (karczma i Kemenak), a wraz z lvlem coraz mniej się z nich korzysta. Nie neguję więc istnienia tych lokacji w wieży teleportacji, choć na pewno nie są aż tak potrzebne jak np. garnizon.
Ale spójrzmy dalej.
Plaża - teleport wyrzuca nas pod statkiem. Niby fajnie, prosto na ichi, ale z drugiej strony z ichi wyrasta się bardzo szybko, czemu więc akurat to miejsce jest lokacją do teleportacji? Moją propozycją jest przeniesienie jej nieco wyżej w okolice mostku. Dlaczego tam? Ano dlatego, że na ichi nadal będzie bliziutko (zresztą z wioski druidów też jest bliziutko), a do tego blisko będzie na komandora i wyspę tryfkina (nie trzeba by się przedzierać przez mobki na plaży). Kiedyś tych mapek nie było, więc rozumiem ideę teleportu pod statek, ale to się już dawno zmieniło.
Wioska rybacka - tej lokacji szczerze powiedziawszy w ogóle nie rozumiem. Z Trentis na herszta podobna droga. No chyba że z myślą o dorszach, ale kto obecnie zarabia na dorszach? A zresztą, jeśli ktoś nawet zarabia na nich, to to jest bieganie Trentis-Wioska, ktoś bez hajsów nie marnowałby na to zwoi.

Oczywiście najbardziej przydałoby się dodać teleport do Beirn, o czym temat już był. Sądzę, że wprowadzenie blokady lvlowej na jego użycie nie jest niemożliwością. Ale o tym dyskutować szkoda, bo już było dyskutowane. I choć większość chce, to z jakiegoś powodu dalej musimy kupować imperiały, by się tam dostać inaczej niż pieszo.
Jak dla mnie lokacja w Lesie Orków nie byłaby zła. Kiedy jeszcze Las Koldów był małą mapką, była całkowicie zbędna, jednak teraz to ogromna mapa i trochę schodzi dostanie się przez nią do orków. I niby blisko a daleko, także jakby przejść się z garnizonu. A tam jest fyo, tam respią czempy, tam pojawia się mag. Wg mnie lokacja w tym Lesie byłaby o wiele pożyteczniejsza niż w takiej Wiosce Rybackiej.

Nie wiem, czy twórcy myśleli nad tym - może tak, w końcu wraz z TBR mają wejść jakieś zmiany w gildiach. A jeśli nie, to tak o sugeruję co mogłoby być do zmiany, a może by i ktoś inny miał jakieś propozycje. ;)

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


Ostatnio edytowany przez Volakis, 8 Gru 2017, o 09:03, edytowano w sumie 1 raz



7 Gru 2017, o 21:06

Podziękowali: 3 Kasiek (7 Gru 2017, o 23:09), Rrred999 (10 Gru 2017, o 11:55), ZuzekN (7 Gru 2017, o 22:55)
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Teleport - korekta lokacji
Cześć, ciekawy pomysł, ale po kolei.

Odnośnie punktów teleportacji, które uważasz za strategiczne w pełni się zgadzam.
Bagna - ja nie korzystam, ale wymiana potek to jest jakiś argument. Czy gracze teleportują się na krzyżaka? Wątpię, to raczej boss dla niskich poziomów, często bez gildii, a wtedy zwoje są dość drogie. No chyba, że jakiś koks ma kaprys zabić pająka.
Wymarła osada - korzystam gdy mam grupkę ze zlecenia do zabicia w podziemiach ruin - jest najbliżej z tego punktu. Poza tym raczej mało teleport wykorzystywany, jedynie na obserwatora.
Plaża - teleport obok mostku - w pełni się zgadzam i popieram. Sam Ichtion jest niskopoziomowym bossem, koksy tam raczej nie chodzą, natomiast po ostatnich zmianach instancja komandora jest bardzo przyjemna i często farmiona. Tak jak słusznie zauważyłaś jest daleko od miejsc teleportacji. Co innego kiedyś - Ichtion był mega farmiony, obecnie rzadko. Wyspa Tryfkina do mnie nie przemawia - bez dynamicznego eventu nie bardzo tam się gracze kręcą, a jak jest event to są bezpośrednie teleporty na wyspę aktywne w kilku miejscach.
Wioska rybacka - to też chyba przeżytek, w zasadzie bez większego uzasadnienia, jako zapychacz miejsc w wieży. Tylko skoro nie mamy dla niej żadnej alternatywy na niski poziom, to nie ma sensu kasować - niech sobie będzie dla poszukiwaczy skrzynek.
Beirn - wiadomo, temat omawiany, nie ma co się rozpisywać.
Las orków - tu natomiast się nie zgodzę, nie rozumiem tego punktu w chwili obecnej. Spod konaru nie jest tak daleko do orków czy do chramu, ewentualnie jak ktoś ma poziom od garnizonu. Ganianie za czempionami czy magiem to przeszukiwanie mapy, więc tutaj i tak rozpoczynamy w lesie koldów / garnizonie od poszukiwań i przeczesujemy teren. Pojawienie się w środku lasu nic nam nie da - będziemy musieli sprawdzić mapę w obu kierunkach, więc dwa razy pokonywać tą samą drogę. Zgodzę się, że pewnie mimo wszystko jest to lepsza lokacja niż wioska rybacka, ale musiałaby być dostępna na innym poziomie wieży, z racji dostępności dla wyższych poziomów.

Wiadomo - każdy mało popularny punkt na mapie (w wieży teleportacji również) to dobre miejsce do szukania skrzynek, ale to nie może być argument dla dodawania takich miejsc, z których się wcale nie korzysta.

Proponuję dodać ankietę odnośnie zmiany lokacji plaży i ewentualnie dodania nowej lokacji w lesie orków / zamiany za wioskę rybacką :)

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


8 Gru 2017, o 03:20
Profil WWW
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Teleport - korekta lokacji
Oczywiście z teleportem na mostek myślałam bardziej o komandorze niż wyspie, jednak u Tryfkina oprócz eventu są również daily questy. Nie wiem na ile są one robione, ale zawsze to dodatkowy argument do przesunięcia teleportu. Poza tym tak sobie pomyślałam, że małe lvle często expią robiąc zlecenia od Mandu i jednocześnie farmiąc ichi - teleportując się pod statek muszą więc przedzierać się pół mapy. Także i zbiórka na ichi jest zazwyczaj na mostku. Ach, jakże ta lokacja jest bezsensowna!
W Lesie Orków niekoniecznie musielibyśmy respić w środku (w końcu po coś stoją te koty), ja bym bardziej wolała na samym początku mapki, na tym takim mostku. Owszem, jest niedaleko spod konara, ale ciężko argumentować to odległością, skoro dojście tam z konara zajmuje około 20 sekund, czyli podobnie jak z wioski druidów do karczmy, z karczmy do Hoberl czy z Trentis do tej nieszczęsnej rybackiej. Chodzi bardziej o to, czy ten teleport byłby używany. Przeze mnie na pewno, bo lubię się przejść na fyo (i chyba nie tylko ja), przez amatorów czempów również, przez osoby, które robią questy (a jest kilka zadań do wykonania właśnie u orków) też. Może nie byłaby to lokacja rangi Kemenak, ale myślę, że coś a la wymarła/bagna, tylko trochę lepiej. Pt na fyo pewnie gromadziłyby się bezpośrednio pod chramem, a nie na konarze. No ale ta lokacja to do zastanowienia się, a nie niemal "must be" jak w przypadku korekty na plaży. ;)

Ponadto można by się zastanowić nad zmianą w dostępności lokacji na kolejnych poziomach gildii. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało na każdym z nich, a wiki podaje tylko ich liczbę i, tak swoją drogą, podaje ją błędnie w pewnym momencie... NO AŻ TO ZGŁOSZĘ. Na pierwszym poziomie są trzy - na pewno Trentis i Rybacka oraz chyba bagna, ale może jednak zamek. Po wywaleniu Rybackiej z tych czterech dostępne byłyby trzy bardzo pożyteczne dla niskich lvli, a będące w użyciu i później - nie trzeba by więc wcale wymyślać zamiennika. Po takiej korekcie już można by kombinować z przesuwaniem kolejnych lokacji na inne poziomy gildii, tak, by każda rozbudowa była opłacalna. Że nie pamiętam jak to było z tą rozbudową i które dokładnie lokacje były udostępnianie po kolei, to tylko zaproponuję mój podział.
I: Trentis, zamek, bagna
II: druidzi, plaża, karczma
III: konar, wymarła/orki (?)
IV: Kemenak, wymarła/orki (?)
V: płaskowyż, garnizon
a może i poziom VI: Upragnione Beirn i ewentualnie droga (ale to bardzo ewentualnie, bo z garnizonu 5 sekund i jesteśmy)
Albo:
III: konar, wymarła
IV: Kemenak, płaskowyż
V: garnizon, Upragnione Beirn

A jeśli chodzi o szukanie skrzynek, to za skrzynkami się chodzi, a nie po nie teleportuje, mapki i tak trzeba przejść. Istnienie lokacji dla tych kilku osób co zaczynają akurat od Rybackiej jest, hmm, dziwne? ;)

Dodałam ankietę z opcją wielokrotnego wyboru.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


8 Gru 2017, o 09:10
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Teleport - korekta lokacji
Hej,

pomysł bardzo fajny, wiele lokacji jest nieużywanych tak jak autorka wspomniała.
Nie mam czasu za bardzo się teraz rozpisywać, w ankiecie zaznaczyłem opcję 1,2,3,4.

Co do tp do Beirn - piękna sprawa, ale wątpię, żeby kiedyś powstał :) Przecież to takie ułatwienie do gry.

Jednak jest coś co mi się marzy!

TP do Landau. Do oddawania lamp eterycznych i wypraw na v1/v2 cudowna sprawa.
Teraz mamy w okolicy teleporty do Lasu Koldów i Alairl, a jak wiemy, gdy serwery czasem szwankują, lub nasz net niedomaga, a jest dużo graczy to te 2 mapki się ładują 2min, albo lepiej.
Taki teleporcik pod posiadłość Landau na stosunkowo małą mapkę byłby idealny.

Nawet ze względu na strategiczną pozycję tej lokacji, można by odblokować go dopiero na IV,V poziomie Wieży.

Pozdro i czekamy na odzew kolorowych :)

_________________
Barb 140, Tolnor.


11 Gru 2017, o 10:32
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron