Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Smoczy Kapłan - quest 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lut 2018, o 17:14
Posty: 95
Miejscowość: Limanowa
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 38 razy
Nick w grze: Dresmiks
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Smoczy Kapłan - quest
Witam

Że dużo zrobiło się mowy o Queście o Garthmogu to je zrobiłem :)

Nazwa Q: Największy wróg
Quest bierzemy u Turvilla na 33 poziom (T-Turvill G-gracz) G: Witam nie ma nic do roboty w okolicy?

T: Dobrze że pytasz ostatnio szkielety wyszły poza jaskinie jak zabijesz ich dziesięć i przyniesiesz ich kości będę wdzięczny i zohar skarżył się na brak mózgów jaszczurów przynieś mu z trzy mózgi.
1)G: Dobrze zaraz wrócę z kośćmi
2)G: Nie będę wam pomagać macie armię sami je wybijcie.

Etap zadania: Przynieś Turvillowi 10 kości i 3 mózgi jaszczurów.

Kiedy już zabiliśmy szkielety i jaszczury wracamy do Turvilla:

G: Wróciłem z kośćmi.
T: Wkońcu masz tu 1000 złota za fatygę mózgi zanieś zoharowi.
G: Sknera.

Etap zadania: Zanieś mózgi zoharowi.

Idziemy do zohara:

G: Zohar masz mózgi jaszczurów podobno są ci potrzebne.
Z: Tak to racja są mi potrzebne dziękuje masz tu 500 złota za fatygę pozatym mam prośbę.
G: Słucham o co chodzi?
Z: Jestem umówiony z zielarką w pieczarze w północnej jaskini która ma mi dać specjalne zioło na mój ból bo jak sam widzisz od kilku dni źle się czuję.
G: A co się dzieje?
Z: Sam nie do końca wiem po prostu idź i przynieś mi to zioło od zielarki.
G: Dobra już lecę.

Etap zadanie: Idź na spotkanie z zielarką.

Z: O witam to ty jesteś Zohar?
1) G: Tak to ja Zohar przyszedłem po zioło.
2) G: Nie lecz Zohar mnie przysłał po zioło.
1) Z: Dobrze otóż zoharze stanowisz zagrożenie dla mego pana dlatego zdychaj! [Walka]
2) Z: No cóż widzę, że naprawdę źle się czuję proszę oto zioło przekaż mu.
2) G: Dobrze bywaj.

Jeżeli wybierzemy opcję walki musimy zawalczyć z 1x biały druid 4x smoczy sługa, a po ich zabiciu:

Eatp zadania: Wróć do zohara i zamelduj mu o walce.

G: Zohar ta zielarka chciała mnie zabić! Yhh co tu robi Turvill?
T: Zoharowi się pogorszyło masz to zioło czy nie!
G: Nie mam ona próbowała nas oszukać.
T: To znajdź coś co go postawi na nogi!
G: Dobra już się robi.

Jeśli wybierzemy 2 opcję przy rozmowie z zielarką to:

Etap zadania: Dostarcz zoharowi zioło.
G: Mam to zioło! Yhh turvill co ty tu robisz?
T: Zoharowi się pogorszyło dawaj ten lek!
G: Dobra masz.
T: [Turvill po podaniu substancji krzyczy] <NICK> przecież to trucizna!
G: Przepraszam nie wiedziałem!
T: Wynoś się!
G: [Wychodzisz]

Etap zadania: Znajdź lekarstwo dla zohara.

W tym celu musimy udać się do Belenosa:

G: Masz coś co pomoże mojemu przyjacielowi?
B: A co mu dolega?
1) G: Zatrucie magią.
2) G: Zatrucie jadem.
3) G: Wydaje mi się że jest uczulony.
1) B: Podaj mu palinkę wymieszaną z resztką magi powinno pomóc.
2) B: Musisz spowodować wymioty przyda się do tego woda morska z krwią komara.
3) B: Zapal obok niego trochę miętka powinno pomóc.
G: Dzięki za pomoc. Bywaj.

Etap zadania: Dostarcz zoharowi odpowiednie lekarstwo.(Zależy od dokonanego wyboru w rozmowie z belenosem)

G: Turvill mam lekarstwo!
T: Dobrze dawaj je on już ledwo dyszy.
G: [Wychodzisz]

Etap zadania: Sprawdź co się stało z zoharem.

G: Jak tam zohar?
T: Beznadziejnie nic się nie poprawiło dałeś złe lekarstwo!
G: Jeszcze poszukam.

Etap zadania: Przeszukaj zwłoki zielarki.

Przy opcji 1 w zwłokach zielarki odnajdujemy odtrutkę.
Przy opcji 2 widzimy torbę zielarki którą badając odnajdujemy odtrutkę.

Etap zadania: Wróć do zohara.

G: Mam lekarstwo!
T: Dawaj on za chwilę umrze! Zohar zoh...! Zohar: Co co się dzieje?
1) G: Zohar dobrze że żyjesz
2) G: Ktoś próbuje się ciebie pozbyć
1/2) Z: Dobra już zostaw mnie muszę odzyskać siły.
G: Bywaj.

Etap zadania: Znajdź przyczynę choroby zohara.

W tym celu musimy iść do wiedźmy Hoberl.

G: Odczuwasz jakby coś się zmieniło?
H: Dla mnie bagna to bagna sto lat temu było tu bagno i za sto też tu będzie.
G: Może inaczej czy odczuwasz złą energię?
H: O złą energię to ty synek się duchy pytaj a nie mnie przesłuchuj!
G: Dobrze bywaj.

Teraz idziemy do sigiusa:

G: Czy wyczuwasz jakieś zmiany?
S: Tak i to duże energia się przeradza w przerażającą bestię która kiedyś zniszczyła już ziemię i uczyniła ją przeklętą a jej centrum uczyniła jej leżem.
G: Powiesz mi jeszcze coś o bestii?
S: Nie i przecz śmiertelniku!
G: Bywaj.

Etap zadania: poinformuj zohara o sytuacji.

G: Zohar chyba wiem kto chce ciebie zabić.
Z: Kto?
G: Ktoś kto próbuję wskrzesić jakąś bestię która uczyniła z ziemi ziemię przeklętą.
Z: Aaa język duchów, a więc chcą wskrzesić Garthmoga, ale kto?
G: Może ta zielarka ma coś z nimi wspólnego?
Z: Może zaznaczę na twojej mapie gdzie jest leże tego smoka.
G: Dzięki rozejrzę się.

Etap zadania: Znajdź zabójcę.

Musimy się udać do miejsca gdzie jest obecnie smoczy kapłan:

A: Kto śmie mi przeszkadzać!
G: Ja to ty próbujesz zabić zohara?
A: Tak ja a teraz szykuj się na śmierć! [Walka]

Po zgonie (który jest nieunikniony):

Etap zadania: Zamelduj zoharowi o zajściu.

G: Zohar! Mam złe wieści!
Z: Tak jak było?
G: To był druid i co gorszę smok jest już ożywiony.
Z: O nie a potrafisz opisać jak wyglądał?
G: [Opisujesz Aiterna]
Z: O nie czyli zemsta nadeszła.
G: Jaka zemsta?
Z: Ten kapłan to Aitern został wygnany z naszej wioski bo chciał przejąć całe Alalir udało nam się go uwięzić lecz poprzysiągł zemstę.
G: Jest też inna sprawa.
Z: Jaka?
G: On ma całą armię niewolników.
Z: Dobra idź dowiedz się skąd Aitern bierze niewolników, a ja przygotuje wywar, żeby ich osłabić.
G: Dobrze, bywaj.

Etap zadania: Znajdź informacje o niewolnikach.

Musimy się udać do Adaira:

G: Widziałeś coś podejrzanego?
A: Tak dzieci z alalir znikają.
G: Dzięki za informację [Widzisz bandytów z dzieckiem i idziesz za nimi]

Etap zadania: znajdź bandytę.

Bandyta znajduję się w zrujnowanej wieży

B: No chłopcy dobra robota obłowiliśmy się już tego złota a patrzcie kto nas odwiedził.
1)G: Powiem krótko zdychać [Walka]
2)G: Witam jestem alarijskim strażnikiem panowie pójdą z nimi.(Kontynuacja dialogu):
B: Proszę kolejna szumowina do ubicia chodź do tatusia hehe [do wieży wchodzą alarijczycy żołnierze] Alalirczyk: No proszę bandyci idziecie z nami.

Jeśli wzieliśmy opcje drugą musimy pokonać drużynę:
Zenio:
650 HP
500 Many
1000 Kondycji
2x bandyta i 2x łotr.

Jeśli już rozprawiliśmy się z bandytami:

Etap zadania: Wróć do Zohara.

G: Rozprawiłem się z bandytami już nie będą sprawiać problemów.
Z: Co za ulga ja dokończyłem wywar postaw go w jednym z zagłębień przy wejściu do groty i zabij tą łachudrę Aiterna
G: Co jeśli już stworzył smoka?
Z: To trudno ten wywar ich osłabi więc z drużyną dasz radę aha byłbym zapomniał przynieś mi piszczel smoka.
G: Dobra nadszedł czas zemsty. Za taern!

Etap zadania: Zabij Aiterna ze smokiem.

Teraz musimy przejść instancję smoka (uprzednio używając wywaru) z tą różnicą że kapłan będzie NPC i będzie w drużynie z Garthmogiem 2x smoczymi szponami i smoczym sługą

A: No widzę że cię nie doceniałem ale dobra czas zemsty nadszedł!
G: Za taern! [Walka]

Etap zadania: Wróć do zohara z piszczelem.

G: Zohar udało się!
Z: Co masz piszczel?! Pokaż mi go! Niech to szlag trafi!
G: Co się stało?
Z: Aitern przewidział, że uderzymy i smok jak i on będą się odradzać .
G: Jak to odkryłeś?
Z: [Zohar pokazuje rozłupany piszczel] wylewa się niebieska maź to oznacza ich odradzanie.
G: Czyli będę mógł tam od czasu do czasu iść i znowu ich zniszczyć?[/color]
Z: Oczywiście jeszcze z piszczela widzę, że są połączeni więzią która sprawia że jak jeden z nich ginię drugi staje się mocniejszy.
G: Ciekawe a dostanę jaką nagrodę?
Z: Oczywiście proszę oto ona.
G: Dzięki że mogłem pomóc.

Otrzymałeś:
50000 złota
75000 expa
6 prestiżu

Piszcie co sądzicie o Queście

Wydzieliłem posty w nowy temat - wpis ten nie dotyczył opisanego pomysłu, tylko przedstawiłeś swój na coś innego. Szymdaro

EDIT: Skończyłem dialogi, dodałem nowe etapy zadań i rozwinołem odrobinę fabułę :)

_________________
Taki trochę crepy typ powrócił ;P


Ostatnio edytowany przez DresMaster 19 Kwi 2018, o 18:56, edytowano w sumie 5 razy



28 Mar 2018, o 19:44
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Smoczy Kapłan
Quest typu przynieś - zanieś. Nie bardzo mi pasuje


28 Mar 2018, o 20:55
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2018, o 10:08
Posty: 25
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: Taeren
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Smoczy Kapłan - quest
Według mnie fabuła jest nawet dobra lecz to jak są napisane dialogi to masakra jakby dziecko z podstawówki pisało :lol:
Do poprawy są napewno:
Dialogi- mogłyby być bardziej tajemnicze a nie wykładanie "Kawy na ławe"
Zmienić lub dodać nowe etapy zadania żeby niebył to Quest tak jak już seba11pl zauważył przynieś- zanieś.

Podsumowując fabuła nawet fajna dialogi do tyłka a roboty (oprócz ubicia smoka) jest tu na 20-40 min :twisted:

_________________
"Człowieka można wkurzyć, ale nie wyciszyć"


16 Kwi 2018, o 17:09
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron