Strona 1 z 1 |
[ 3 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Smoczy Kapłan - quest
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam
Że dużo zrobiło się mowy o Queście o Garthmogu to je zrobiłem Nazwa Q: Największy wróg Quest bierzemy u Turvilla na 33 poziom (T-Turvill G-gracz) G: Witam nie ma nic do roboty w okolicy? T: Dobrze że pytasz ostatnio szkielety wyszły poza jaskinie jak zabijesz ich dziesięć i przyniesiesz ich kości będę wdzięczny i zohar skarżył się na brak mózgów jaszczurów przynieś mu z trzy mózgi. 1)G: Dobrze zaraz wrócę z kośćmi 2)G: Nie będę wam pomagać macie armię sami je wybijcie. Etap zadania: Przynieś Turvillowi 10 kości i 3 mózgi jaszczurów. Kiedy już zabiliśmy szkielety i jaszczury wracamy do Turvilla: G: Wróciłem z kośćmi. T: Wkońcu masz tu 1000 złota za fatygę mózgi zanieś zoharowi. G: Sknera. Etap zadania: Zanieś mózgi zoharowi. Idziemy do zohara: G: Zohar masz mózgi jaszczurów podobno są ci potrzebne. Z: Tak to racja są mi potrzebne dziękuje masz tu 500 złota za fatygę pozatym mam prośbę. G: Słucham o co chodzi? Z: Jestem umówiony z zielarką w pieczarze w północnej jaskini która ma mi dać specjalne zioło na mój ból bo jak sam widzisz od kilku dni źle się czuję. G: A co się dzieje? Z: Sam nie do końca wiem po prostu idź i przynieś mi to zioło od zielarki. G: Dobra już lecę. Etap zadanie: Idź na spotkanie z zielarką. Z: O witam to ty jesteś Zohar? 1) G: Tak to ja Zohar przyszedłem po zioło. 2) G: Nie lecz Zohar mnie przysłał po zioło. 1) Z: Dobrze otóż zoharze stanowisz zagrożenie dla mego pana dlatego zdychaj! [Walka] 2) Z: No cóż widzę, że naprawdę źle się czuję proszę oto zioło przekaż mu. 2) G: Dobrze bywaj. Jeżeli wybierzemy opcję walki musimy zawalczyć z 1x biały druid 4x smoczy sługa, a po ich zabiciu: Eatp zadania: Wróć do zohara i zamelduj mu o walce. G: Zohar ta zielarka chciała mnie zabić! Yhh co tu robi Turvill? T: Zoharowi się pogorszyło masz to zioło czy nie! G: Nie mam ona próbowała nas oszukać. T: To znajdź coś co go postawi na nogi! G: Dobra już się robi. Jeśli wybierzemy 2 opcję przy rozmowie z zielarką to: Etap zadania: Dostarcz zoharowi zioło. G: Mam to zioło! Yhh turvill co ty tu robisz? T: Zoharowi się pogorszyło dawaj ten lek! G: Dobra masz. T: [Turvill po podaniu substancji krzyczy] <NICK> przecież to trucizna! G: Przepraszam nie wiedziałem! T: Wynoś się! G: [Wychodzisz] Etap zadania: Znajdź lekarstwo dla zohara. W tym celu musimy udać się do Belenosa: G: Masz coś co pomoże mojemu przyjacielowi? B: A co mu dolega? 1) G: Zatrucie magią. 2) G: Zatrucie jadem. 3) G: Wydaje mi się że jest uczulony. 1) B: Podaj mu palinkę wymieszaną z resztką magi powinno pomóc. 2) B: Musisz spowodować wymioty przyda się do tego woda morska z krwią komara. 3) B: Zapal obok niego trochę miętka powinno pomóc. G: Dzięki za pomoc. Bywaj. Etap zadania: Dostarcz zoharowi odpowiednie lekarstwo.(Zależy od dokonanego wyboru w rozmowie z belenosem) G: Turvill mam lekarstwo! T: Dobrze dawaj je on już ledwo dyszy. G: [Wychodzisz] Etap zadania: Sprawdź co się stało z zoharem. G: Jak tam zohar? T: Beznadziejnie nic się nie poprawiło dałeś złe lekarstwo! G: Jeszcze poszukam. Etap zadania: Przeszukaj zwłoki zielarki. Przy opcji 1 w zwłokach zielarki odnajdujemy odtrutkę. Przy opcji 2 widzimy torbę zielarki którą badając odnajdujemy odtrutkę. Etap zadania: Wróć do zohara. G: Mam lekarstwo! T: Dawaj on za chwilę umrze! Zohar zoh...! Zohar: Co co się dzieje? 1) G: Zohar dobrze że żyjesz 2) G: Ktoś próbuje się ciebie pozbyć 1/2) Z: Dobra już zostaw mnie muszę odzyskać siły. G: Bywaj. Etap zadania: Znajdź przyczynę choroby zohara. W tym celu musimy iść do wiedźmy Hoberl. G: Odczuwasz jakby coś się zmieniło? H: Dla mnie bagna to bagna sto lat temu było tu bagno i za sto też tu będzie. G: Może inaczej czy odczuwasz złą energię? H: O złą energię to ty synek się duchy pytaj a nie mnie przesłuchuj! G: Dobrze bywaj. Teraz idziemy do sigiusa: G: Czy wyczuwasz jakieś zmiany? S: Tak i to duże energia się przeradza w przerażającą bestię która kiedyś zniszczyła już ziemię i uczyniła ją przeklętą a jej centrum uczyniła jej leżem. G: Powiesz mi jeszcze coś o bestii? S: Nie i przecz śmiertelniku! G: Bywaj. Etap zadania: poinformuj zohara o sytuacji. G: Zohar chyba wiem kto chce ciebie zabić. Z: Kto? G: Ktoś kto próbuję wskrzesić jakąś bestię która uczyniła z ziemi ziemię przeklętą. Z: Aaa język duchów, a więc chcą wskrzesić Garthmoga, ale kto? G: Może ta zielarka ma coś z nimi wspólnego? Z: Może zaznaczę na twojej mapie gdzie jest leże tego smoka. G: Dzięki rozejrzę się. Etap zadania: Znajdź zabójcę. Musimy się udać do miejsca gdzie jest obecnie smoczy kapłan: A: Kto śmie mi przeszkadzać! G: Ja to ty próbujesz zabić zohara? A: Tak ja a teraz szykuj się na śmierć! [Walka] Po zgonie (który jest nieunikniony): Etap zadania: Zamelduj zoharowi o zajściu. G: Zohar! Mam złe wieści! Z: Tak jak było? G: To był druid i co gorszę smok jest już ożywiony. Z: O nie a potrafisz opisać jak wyglądał? G: [Opisujesz Aiterna] Z: O nie czyli zemsta nadeszła. G: Jaka zemsta? Z: Ten kapłan to Aitern został wygnany z naszej wioski bo chciał przejąć całe Alalir udało nam się go uwięzić lecz poprzysiągł zemstę. G: Jest też inna sprawa. Z: Jaka? G: On ma całą armię niewolników. Z: Dobra idź dowiedz się skąd Aitern bierze niewolników, a ja przygotuje wywar, żeby ich osłabić. G: Dobrze, bywaj. Etap zadania: Znajdź informacje o niewolnikach. Musimy się udać do Adaira: G: Widziałeś coś podejrzanego? A: Tak dzieci z alalir znikają. G: Dzięki za informację [Widzisz bandytów z dzieckiem i idziesz za nimi] Etap zadania: znajdź bandytę. Bandyta znajduję się w zrujnowanej wieży B: No chłopcy dobra robota obłowiliśmy się już tego złota a patrzcie kto nas odwiedził. 1)G: Powiem krótko zdychać [Walka] 2)G: Witam jestem alarijskim strażnikiem panowie pójdą z nimi.(Kontynuacja dialogu): B: Proszę kolejna szumowina do ubicia chodź do tatusia hehe [do wieży wchodzą alarijczycy żołnierze] Alalirczyk: No proszę bandyci idziecie z nami. Jeśli wzieliśmy opcje drugą musimy pokonać drużynę: Zenio: 650 HP 500 Many 1000 Kondycji 2x bandyta i 2x łotr. Jeśli już rozprawiliśmy się z bandytami: Etap zadania: Wróć do Zohara. G: Rozprawiłem się z bandytami już nie będą sprawiać problemów. Z: Co za ulga ja dokończyłem wywar postaw go w jednym z zagłębień przy wejściu do groty i zabij tą łachudrę Aiterna G: Co jeśli już stworzył smoka? Z: To trudno ten wywar ich osłabi więc z drużyną dasz radę aha byłbym zapomniał przynieś mi piszczel smoka. G: Dobra nadszedł czas zemsty. Za taern! Etap zadania: Zabij Aiterna ze smokiem. Teraz musimy przejść instancję smoka (uprzednio używając wywaru) z tą różnicą że kapłan będzie NPC i będzie w drużynie z Garthmogiem 2x smoczymi szponami i smoczym sługą A: No widzę że cię nie doceniałem ale dobra czas zemsty nadszedł! G: Za taern! [Walka] Etap zadania: Wróć do zohara z piszczelem. G: Zohar udało się! Z: Co masz piszczel?! Pokaż mi go! Niech to szlag trafi! G: Co się stało? Z: Aitern przewidział, że uderzymy i smok jak i on będą się odradzać . G: Jak to odkryłeś? Z: [Zohar pokazuje rozłupany piszczel] wylewa się niebieska maź to oznacza ich odradzanie. G: Czyli będę mógł tam od czasu do czasu iść i znowu ich zniszczyć?[/color] Z: Oczywiście jeszcze z piszczela widzę, że są połączeni więzią która sprawia że jak jeden z nich ginię drugi staje się mocniejszy. G: Ciekawe a dostanę jaką nagrodę? Z: Oczywiście proszę oto ona. G: Dzięki że mogłem pomóc. Otrzymałeś: 50000 złota 75000 expa 6 prestiżu Piszcie co sądzicie o Queście Wydzieliłem posty w nowy temat - wpis ten nie dotyczył opisanego pomysłu, tylko przedstawiłeś swój na coś innego. Szymdaro EDIT: Skończyłem dialogi, dodałem nowe etapy zadań i rozwinołem odrobinę fabułę _________________ Taki trochę crepy typ powrócił ;P Ostatnio edytowany przez DresMaster 19 Kwi 2018, o 18:56, edytowano w sumie 5 razy |
28 Mar 2018, o 19:44 |
|
|
Quest typu przynieś - zanieś. Nie bardzo mi pasuje
|
28 Mar 2018, o 20:55 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Według mnie fabuła jest nawet dobra lecz to jak są napisane dialogi to masakra jakby dziecko z podstawówki pisało
Do poprawy są napewno: Dialogi- mogłyby być bardziej tajemnicze a nie wykładanie "Kawy na ławe" Zmienić lub dodać nowe etapy zadania żeby niebył to Quest tak jak już seba11pl zauważył przynieś- zanieś. Podsumowując fabuła nawet fajna dialogi do tyłka a roboty (oprócz ubicia smoka) jest tu na 20-40 min _________________ "Człowieka można wkurzyć, ale nie wyciszyć" |
16 Kwi 2018, o 17:09 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 3 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |