Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmiana statystyk rarów
Zmiana statystyk rarów
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona
|
Krótka piłka:
Pomysł polega na wprowadzeniu możliwości zmiany statystyk rarów. Przykładowo, mając "czachę" daje nam ona łącznie 34 dodatkowe punkty statystyk: 12 mocy, 12 wiedzy i 10 punktów do hp (pamiętajmy że hp/mana/konda 1 punkt = 10 wartości) A co gdyby można było zmienić całkowicie te wartości? Krótki opis co, jak, gdzie i dlaczego Zmiana odbywałaby się w oknie ulepszeń sprzętu, do jej dokonania potrzebna byłaby nowa substancja do kupienia tylko i wyłącznie u kowala/big bambelos nie leciała by z bossów, czempionów ani z niczego , cena nie za niska - nie za wysoka - 100 platyny. Nie widzę sensu by była zablokowana w handlu w razie czego. Ponadto do zmiany potrzebne by były: - 2 rodzaje odpowiednich flaszek (mf,sf,wf - standardowo w zależności od rangi) - esencja - rar Po co aż dwa rodzaje flasz? By nie było zbyt prosto Jeden rodzaj to cecha której chcemy się pozbyć, drugi to cecha którą chcemy pozyskać. Bez paniki, jak opiszę przykład to wszystko będzie proste. Jak drut w kieszeni Esencja bo bez niej nie ma życia, po co jest potrzebny rar to chyba nie muszę pisać. Żeby nie było nam zbyt łatwo, jest kilka regułek które będą trzymać cały proces w sensownych granicach, oto one: 1. Zmiana statystyk udaje się nam zawsze, niesie za sobą jednak pewne konsekwencje: - każdy rar można w ten sposób przemienić tylko raz, zmiana jest trwała i nie można jej cofnąć ani wyzerować - jeśli rar jest ulepszony, zmiana statystyk automatycznie zeruje nam ulepszenia, zmieniony rar można ulepszać normalnie ( z dwoma wyjątkami poniżej) 1.1. podczas ulepszania maksymalna szansa na ulepszenie (a więc % przy ulepszaniu na + 1 ) wynosi 75 %, na jej wysokość nie ma wpływu dodanie lub niedodanie esencji 1.2. po zmianie statystyk, przedmiot staje się bardziej podatny na wyzerowanie przy nieudanym ulepszeniu - wytrzymałość przedmiotu zmniejsza się o 10 % (nie punktów procentowych!) - zmieniony rar przy przetopie daje nam o 50% esencji mniej. 2. Zasada piątek: Na każde pełne 5 punktów które zredukujemy dostajemy jedynie 4 punkty pożądanej przez nas staystyki, punkty niepełne liczą się normalnie. 3. Zmiany statystyk mogłyby odbywać się tylko w ramach tych posiadancyh przez rar ( czyli w przykładowej czaszce nie zamienimy mocy na manę, bo nie dodaje ona punktów many) 4. Wartość cechy do zmiany byłaby dowolna ( i ustalana ilością flasz które kładziemy), np mając w czaszce 12 mocy, możemy zamienić 10mocy na wiedzę (, zostawiając sobie dwa punkty mocy. 5. W rarach gdzie wartości many/kondy/hp przyjmują wartości niepełne (np rary gwiazdkowe) nadwyżka punktów by przepadała: * chcąc zamienić 129 kondy na manę, maksymalnie możemy uzyskać 120 many, jeśli pozostanie wartość mniejsza niż 10 przepada bezpowrotnie 6. Zwykły sprzęt ze sklepu i epiki nie podlegałyby możliwości zmiany statystyk 7. Wszelkie efekty dodatkowe, takie jak odporności, szanse na dodatkowe ataki, skoki farida, bonusy setowe itd nie podlegałyby żadnym zmianom. Przykład Mamy standardową "czachę", grając druidem dochodzimy do wniosku że bardziej interesuje nas build pod wiedzę niż pod moc, w związku z tym chcemy zamienić statystyki tak, by nasza czacha miała jak najwięcej wiedzy oraz 100 hp. Idziemy do koldzicy, kupujemy u niej za 50 platy infraktor (robocza nazwa dla tego czegoś za 50 platy) i wchodzimy w okno ulepszenia, gdzie kładziemy: - 1 infraktor - 12 wf mocy (tyle punktów mocy chcemy zredukować, wf bo rar rangi IX) - 10 wf wiedzy (tyle punktów wiedzy chcemy pozyskać, wf bo rar rangi IX) - 12 esencji (jedna esencja na każdy zredukowany punkt) W oddzielnym okienku kładziemy czachę, wciskamy magiczny guzik i gotowe, mamy naszą wypasioną czachę, możemy zapisać się do mensy Czacha po zmianie będzie nam dawać: -100 hp (tu nic nie zmienialiśmy) - 22 wiedzy ( 12 wiedzy bazowej + 8 wiedzy zamienionej z 10 mocy - >zasada piątek + pozostałe 2 punkty [te niepełne]) Mam nadzieję że wszystko jasno opisałem, czekam na wasze opinie. P.S. Tradycyjnie dodaję ankietę. Ostatnio edytowany przez Torkil, 30 Lis 2013, o 19:24, edytowano w sumie 1 raz |
21 Lis 2013, o 21:51 |
|
Uczeń Heremona
|
Podbijam,pierwszy i ostatni raz.
Wiadomo, dziś Andrzejki, więc na forum jest luz. Gdyby do poniedziałku, do późnego popołudnia (powiedzmy godzina 18.00) temat nie doczekał się konstruktywnych komentarzy, proszę o jego zamknięcie (i zrobienie z nim co trzeba ) P.S. Zmieniłem cenę infraktora na 100 platyny |
30 Lis 2013, o 19:23 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Stary post, ale podbijam, pomysł bardzo fajny. Przemyślany, lecz mysle ze cena infraktora powinna wynieść conajmniej 200 platy.
_________________ |
16 Kwi 2018, o 09:16 |
|
Walczący z drzewcami
|
Pomysł, który zbyt mocno ingeruje w budowanie postaci, kosztowny, ale jakże opłacalny. Według mnie zbędny.
Już widzę jak każdy rycek zakłada Vorleah i zamienia 20 mocy na 160hp. Akurat rycerze mają największe mozliwości skorzystać na tej mechanice. Zbędna mana dla barbarzyncy? Żaden problem również zamienia. Nie tędy droga. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
16 Kwi 2018, o 13:47 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Według mnie pomysł świetny tylko zachwiałby znacząco balans nawet za cenę 200 platyny
Myślę że infraktor powinien być do wygrania np. w eventach bądź na specjalne okazję _________________ Taki trochę crepy typ powrócił ;P |
16 Kwi 2018, o 14:39 |
|
|
Jeśli już to item powinien pochodzić z craftingu i powinien być przypisany do postaci(blokada wkładanie do depo żeby nie robić itemku na h lvlow postaciach i wrzucać na turniejowki oraz blokada handlowania) Quest powinien być tak zrobiony że może opłaciło go robić z ciekawości raz i ewentualnie drugi dla pewności. Powinien być na tyle trudny żeby turniejówki poniżej np 50lvla(albo twarda blokada i bramka lvl) nie dały rady go zrobić.
Ogólnie sposób taki jak pozyskiwanie obroży w jakiś sposób rozszerzony. A jego wykonanie kosztowałoby dużo poświęconego czasu i funduszy. |
16 Kwi 2018, o 15:14 |
|
Uczeń Simona
|
Mogłoby polecieć 10 takich itemków (dla każdego po 10) Dla pierwszej ekipy która jako pierwsza ukończy nową instancje, tak jak w przypadku pierwszej Morany nagrodą była pelerynka (Pomijając że to akurat tylko skin)
|
18 Kwi 2018, o 19:37 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Zgadzam się bo taki przedmiot ogromnie namieszałby dlatego tylko na specjalne okazję powinien być do wygrania
_________________ Taki trochę crepy typ powrócił ;P |
18 Kwi 2018, o 20:07 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |