Grzesioen
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 2 Kwi 2014, o 20:11 Posty: 156 Podziękowano: 13 razy Otrzymanych podziękowań: 56 razy
Serwer: Tolnor
|
Quest na peta ;]
Hej, wychodzę z propozycją na uniwersalnego peta ! A właściwie Questem na niego.
Min. lvl - 75 Daje - Landau Wymagany quest - Dekonstrukcja
(G)racz - Witaj, masz dla mnie jakieś zlecenie?
(L)andau - Nie mam, ale moi inżynierowie mają, zapraszam do pracowani.
---Teleportacja gracza do pracowni jednego z inżynierów---
(I)nżynier - Witam, Lukas zapewnil mnie, że jesteś zdolny do pomocy z moim nowym projektem.
G - Owszsem, zamieniam się w słuch.
I - Szef potrzebował zautomatyzowania ochrony posesji, poprosił nas o zrobienie maszyn, które pomogą to wykonać. Nasz poprzedni inżynier Qamadak stworzył maszynę, która atakuje wszystko co popadnie, niestety nie możemy jej opanować w żadnen sposób. Landau powiedzial, że Ty potrafisz radzić sobie z takimi problemami.
G - W czym problem? Kolejny raz mam pokonać maszynę Qamadaka?
I - Nie, tamta konstrukcja to przeszłość. Tym razem mamy w projekcie coś nowego. Nazwaliśmy to Uniwersalne Narzędzie Do Pokonywania Różnej Maści Przeciwników, w skrócie mówimy na to UNP.
G - Nie jestem inżynierem, jak mogę Ci pomóc?
I - Inżynierem nie jesteś, ale przeżyłeś więcej niż my, wyglądasz na doświadczonego wojownika, potrzebujemy informacji o umiejętnościach, których moglibyśmy użyć do wzmocnienia UNP.
G - Rozumiem...
I - Więc co powinniśmy zaimplementować UNP ? Nasza technologia jest rozwinięta, ale nie pozwala na wiele. Podzielimy Ci nasze możliwości na kilka faz, możesz wybrać tylko jedną umiejętność z każdego podziału. Jeśli uda się nam stworzyć UNP otrzymasz prototyp. Masz listę.
G - Wrócę niebawem.
(OTRZYMANO PRZEDMIOT: LISTA UMIEJĘTNOŚĆI UMP)
Lista :
1. Charakteryzacja UMP - Niszczyciel (Zadawanie obrażeń) / Wsparcie (Wspieranie magią) / Osłabianie (Osłabianie magią)
2. Wytrzymałość UMP - Wieksza wytrzymałość bazowa / Szansa na wchłonięcie części obrażeń / Ochrona sojusznika
3. Odporność UMP - Odporność na zimno / Odporność na ogień / Odporność na uroki / odporność na energię
Idziemy do Landau
G - Chce się zobaczyć z inżynierem
L - Wchodź
Teleportacja do pracowni.
G - Mam pomysł na perfekcyjną ochronę.
I - Zamieniam się w słuch
G - Wybór 1. G - Wybór 2. G - Wybór 3.
I - Brzmi ciekawie, ale to nie wszystko. Musisz pomóc znam zdobyć składniki do tych umiejętności. Proszę, kolejna lista, tu znajdują się osoby, które mogą nam pomóc.
G - Ruszam.
------------------------------------------------------------------
W zależności co wybraliśmy otrzymujemy różne etapy. W skrócie opisze każdy po kolei.
1. Niszczyciel
Udajemy się do Izdirul'a Althi. Każe on nam pokonać Zbuntowanego Orka. 50k hp, taki wzmocniony "Telek". Po pokonaniu dostajemy Wisior Orka, po rozmowie z Izdirul Althi dostajemy 50k expa.
1. Wsparcie
Idziemy do Belenosa. Mimo niechęci chce nam pomóc, zleca nam pomoc w obronie drzewa. Teleportuje nas do piwnicy drzewa, będą pojawiać tam się myśliwi, przez jakiś czas trzeba ich zabijać (Robiąc quest na 75 będzie potrzebna pomoc 1 osoby). Po zadaniu idziemy do druida, daje nam Liść z drzewa.
1. Osłabianie
Pomoże nam Deon. Idziemy do niego, ten każe nam pokonać potężnego dybuka. Jedyny sposób na zabicie go to ukazanie śmierci. Potrzebna będzie pomoc Voodoo. (Dybuk ma 50.000 hp i jest wzmocniony, potrzebna drużyna)
2. Wytrzymałość bazowa
Idziemy do Drzewa Augusta. Da nam on swoją wytrzymałą korę, jeśli zdobędziemy dla niego magiczny nawóz. udajemy się do Romana, kupujemy nawóz za 1000 złota, potem do Turvila po pył życia. Zohar nam łączy te 2 przedmioty. Oddajemy magiczny nawóz Augustowi i dostajemy korę.
2. Wchłanianie obrażeń.
Idziemy do imperialnych przy bramie Alairu. Zlecają nam znalezienie w jaskiniach ich żolnierza. Żolnierz jest w jaskini nad ogrami, zabity przez 5 ogrów, 10k hp każdy. Bez pomocy drużyny nie da rady. Po zabiciu ich zabieramy tarczę żolnierza. Wracamy do imperialnego, ten mówi, że możemy sobie ją zatrzymać w zamian za pomoc.
2. Ochrona sojusznika
Idziemy do Alwana, prosimy o wskazówke. Pytamy jak udało im się zakląć lodową istotę tak, żeby ich chroniła. Mówią, że to tajemnica, ale dadzą nam jednorazowy zwój dzięki któremu wzmocnimy naszego UNP. Musimy zdobyć Smocze Serce. Po zdobyciu wracamy i oddajemy. Dostajemy zwój.
3. Odp. ene
Po zabiciu ducha energi dostajemy cząstkę energii
3. Odp. zimno
Po zabiciu ducha zimna dostajemy cząstkę zimna
3. Odp. ogień
Po zabiciu ducha ognia dostajemy cząstkę ognia.
Po zdobyciu trzech przedmiotów wracamy do inżyniera.
G - Proszę oto przedmioty potrzebne do wzmocnienia UNP
I - Zaraz wrócę.
G - Czekam ...
-----------------------
I - Jestem, wszystko ustalone, jeszcze jedno.
G - Hmm?
I - Jaki sposób zaprogramowania UNP będzie najlepszy? Zdobyłeś (Przedmiot z 1 części) jak mamy go wykorzystać w najlepszy sposób?
G1.1 - Myślę, że (Krytyczne uderzenie) (Gryzienie) (Rzut Kamieniem) będzie najlepsze. (Wybieramy 2)
G1.2 - Myślę, że (Wtapianie (5 tur)) (Rozkaz (3 tury)) (Lodowa tarcza (5 tur)) będzie najlepszym wyjściem. (Wybieramy 2)
G1.3 - Myślę, że (Szpilka w oko (3 tury)) LUB (Dotkliwe kolano (5 tur) /// (Zatrucie (5 tur)) (Latające kolano (5 tur)) będzie najlepsze. (Wybieramy 2, szpila lub dotka nie można obu)
G2.1 - 1 przedmiot to zwiększenie bazowego hp o 300 G2.2 - Rozproszenie Holma 7% G2.3 - Ochrona
G3.1 Odporność na energię 20% więcej G3.2 Odporność na zimno 20% więcej G3.3 Odporność na ogień 20% więcej
I - Wydaje się sensowne, mamy główną siłe naszego UNP, czas na poboczne umiejętności.
Pierwsze opcje - Ryk/Okrzyk/Osy Drugie opcje - Taran/Twoja stara/Zatrucie Trzecie opcje - Uklucie lalki/Trans/Poświęcenie Czwarte opcje - Front kick/Kontrola Oddechu/Zmysły Piąte opcje - Źrodło natury/Przebijający strzał/Ognista tarcza
I- Ustalone, wróć niebawem do mnie.
G - Powodzenia.
Wracamy do pracowni
G- Jestem, co teraz?
I - Teraz musisz okiełznać to co stworzyłeś.
G - Że co ?
I - Pokonaj UNP, a stanie Ci się posłuszny
G - Spróbujmy ...
UNP ma skille takie jakie wybraliśmy, można go bić solo/z petem. Ma 10k hp resy jak pierwsza forma v1.
Po zabiciu idziemy do Inżyniera.
I - Udało Ci się, teraz należy on do Ciebie, dziękujemy za pomoc. Posesja jest bezpieczna.
G - Również dziekuje, mam nadzieję, że mi też będzie dobrze służyć.
Dostajemy peta.
Hp - 1.7k Mana/konda - 1.2k Skille - Wiadomo Odbiór - 10 platyny / U Landau
Wsumie to skille to pokaz jak to ma działać. Pewnie wymyślicie coś bardziej zbalansowanego.
_________________
|