Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wataha, Osiągnięcia, Status Pvp
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Sty 2016, o 15:44 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Serwer: Ostlor |
Witam.
Chciałbym przedstawić trzy propozycje zmian w rozgrywce: 1. Jako, że wataha zmniejsza szansę na drop, nie każdy decyduje się na jej posiadanie. Dlatego wychodzę z inicjatywą bonusu, który dodawałby właściwości 'zestawom' petów. Na przykład: Mając 3 aquapety pojawiałby się jakiś psychobonus typu Rozproszenie Holma 2% (dla samych petów, bądź również dla właściciela), który działa tylko w PVE. Zestawy petów można byłoby utworzyć, a dla każdej kombinacji przysługiwałby różny bonus, takim zestawem mogłyby być pety z tej samej klatki gildii, bądź od jednego npca, nawet jednorazowe. Myślę, że urozmaiciłoby to rozgrywkę grającym solo. 2. W dziale osiągnięcia widzę niewykorzystany potencjał, dlatego też proponuję wprowadzenie nowej waluty, coś pomiędzy platyną a imperiałem/dukatem, przykładowo nazwijmy ją srebrem. Byłaby zablokowana w handlu, przypisana tylko do danej postaci i możliwa do zdobycia tylko i wyłącznie poprzez odblokowywanie osiągnięć. Mógłby powstać npc, bądź w sklepach typu Zohar, Koldzica pojawiłby się nowy dział, na przykład składniki na flasze. Za każdą 'kropę' w osiągnięciach, czyli w tym przypadku 1 szt srebra można byłoby kupić przykładowo 20 szt krwi komara, bądź 4 szt płonącej wody. Rozwiązałoby to problem słabej dostępności niektórych flasz (WF Mocy dla przykładu). Niekoniecznie muszą być to składniki, mogłyby być to potki lub inne pierdołki. 3. Świeżym pomysłem wydaje mi się natomiast dodanie systemu bieżącego dodawania i odejmowania expa postaciom z dobrym/złym statusem pvp. Przykład: Mam jakąś czachę nade mną (nie znam się na pvp, sorki). Co sekundę, bądź jeśli technologia nie pozwoli to co minutę odejmuje mi jakąś część expa (stosunkowo niedużą przy małych statusach pvp, powiększającą się przy awansowaniu statusu). Przykładowo 1 expa co sekundę/ 60 expa co minutę. Kiedy miałbym maksymalny status sadysty, to byłyby to 100 expa na sekundę/ 6000 expa na minutę. Zupełnie odwrotną sytuację można byłoby zastosować przy 'dobrych' punktach pvp, gdzie zamiast odejmować, dodawałoby exp. Oczywiście status po jakimś czasie by malał, aż do zerowego dodawania/odejmowania expa. Zapraszam do dyskusji |
9 Kwi 2019, o 17:32 |
|
Chodząca legenda
|
Cześć, pierwsza sprawa skoro sam piszesz że się nie znasz to czemu przedstawiasz propozycje zmian? Poznaj lepiej grę.
Odnośnie pomysłów: 1. Słaby, jeszcze bardziej ułatwi grę właścicielom watah. Może analogicznie dajmy bonusy graczom, którzy nie mają wcale petów? Niby z jakiej racji. 2. Było na forum już wiele pomysłów o osiągnięciach, musimy czekać na 3D i obiecane zmiany. Pomysł z walutą i sklepem jest jakąś opcją. 3. Kompletna bzdura. Niby który status jest dobry, a który zły? Nie ma takiego podziału, odejmowanie i dodawanie expa nie powinno mieć miejsca. Statusy wymagają reformy ale nie w tym kierunku. Na razie są tylko przeszkodą, a mogłyby dawać coś pozytywnego przy maksymalnym wyniku. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
10 Kwi 2019, o 08:54 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |