Odpowiedz  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 Ratunek dla MO 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sty 2011, o 22:02
Posty: 44
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
tak. Ciebie też sie to tyczy patrząc na twój poprzedni post


25 Sie 2011, o 08:45
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 4 Lut 2011, o 13:14
Posty: 43
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Proponuje zamknąć temat bo przeradza się w kłótnie..
Gdzies tam wczesniej przeczytalem ze Mo ciezko expi sie solo.. wtf?!

_________________
____________
Kwasio-S3
Dantor-S3


27 Sie 2011, o 15:01
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 20 Maj 2011, o 16:51
Posty: 28
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Ciężko mi się wypowiadać, bo nigdy nie grałem MO, ale troche już gram i na kilka rzeczy zwróciłem uwagę.

Po 1, jeśli ktoś chce postać debuffera - czemu nie gra łukiem, albo VD? uważam, że wprowadzenie debuffów u MO to całkowicie poroniony pomysł, ta postać jest nastawiona na zadawanie DMG i tak powinno pozostać. Popatrzmy na rycków ktorzy mają w zasadzie tylko mierzony, może też od razu dajmy krwawienie po potężnym uderzeniu ?

2 sprawa - MO slaby w pvp? na moje oko to jest jedyna klasa ktora ma szasnę zdjąć druta w 1 turę z full hp. a to że mają ciężko z fizolami - trudno, jakiś balans musi być, ja jako rycek mam nikle szanse zabić druida i luka, dlatego też móglbym płakać że rycek jest słaby, ale pogodziłem się z tym że turnieju 1 na 1 ryckiem na swoim lvlu nie wygram :] MO mają dość sporo wiedzy, także mogą sie bronić przed urokami i jeśli jakiś MO ogarnia pvp, to VD leciutko zabije (chociażby podpałką z wiedzy, przed którą VD broni się ze zręczności, której nie ma.) Widziałem dość mocny lament, że MO nie potrafią wygrać z rycerzem, skomentuję to tak: To rycek ma już przegrywać ze wszystkimi?
I w sumie jeśli zależy Ci na pvp, zawsze możesz grać druidem, czy łukiem - nikt nie broni.

3 sprawa - problem nieprzydatności MO po skończeniu sie many - Po to są druidzi, ktorzy dają źródło, oni też bez many są calkowicie nieprzydatni, chcesz ssać manę - graj VD.

4 rzecz - podpałka z wiedzy, niech już będzie, nie jestem zwolennikiem tej zmiany z tylko jednego względu, jeśli komuś coś dajemy to inni też powinni dostać (VD ssanie z wiedzy, Rycek ochrona i blok ze zręczności itd..)

5 rzecz odporność na lód - tutaj się zgodzę, praktycznie nieużywany buff

6. Mocny atak fizyczny - To już byłaby przesada.. Od tego są barbarzyńcy, chcesz mocno bić fizycznie - graj barbem.

6. O jejku musze dawac w wiedze i moc i wiedza mi mało daje niech daje wiecej.. Powiem tak, rycek musi dawać w siłę, zręczność i wiedzę, zeby się dobrze grało i ta wiedza naprawdę poza tym, ze debuffy rzuca na 2PA nic więcej nie daje, NIC (każdy szanujący się VD, czy drut ma wystarczająco wiedzy żeby ten urok i tak wsadzić, jest jedynie element zaskoczenia wynikający z wybicia się ze schematu, w 2 rundzie każdy sie połapie i uroki prędzej czy później wejdą)!

Poza tym warto zwrócić uwagę jeszcze na kilka rzeczy.. MO mają:
-2 ataki obszarowe - czego nie ma żadna inna klasa
-2 naprawdę potężne ataki, które zadają bardzo spory dmg
-1 teraz po zmianach naprawdę mocny atak fizyczny, liczony z WIEDZY, który zadaje dość spore obrażenia i daje do tego podpalenie

I podsumowując - Zacząłem grać w tą grę, bo urzekła mnie różnorodność postaci, to że każdy gdzieś jest potrzebny i pełni swoją funkcję. Wyboraźmy sobie teraz, że jest jakaś profesja ktora ma: mocny dmg, debuffy, mocne ataki dystansowe i fizyczne i jeszcze na dodatek broni się ze swojej najmocniejszej cechy przed każdym rodzajem ataku (tez gdzieś takie coś ktoś proponował), to proszę panstwa, gdybym był druidem, zamiast Barba, Łuka i vd wziąłbym 3 MO :/ To trochę psuje urok gry, zwłaszcza że każdy ma możliwość tworzenia dowolnej ilości postaci, jak mu sie MO nie podoba bo nie ma debuffów, niech gra łukiem i po sprawie..

_________________
Rycerz to nie profesja.. Rycerz to styl bycia!
---------------------------------------------
Gastaut rycerz 71vl S1
Lirianna druid 33lvl S1
Gastly -> już niedługo kox łuk na S1 :P


29 Sie 2011, o 04:55

Podziękowali: 3 Buszcik (29 Sie 2011, o 10:50), DevV (29 Sie 2011, o 10:31), Galmachar (29 Sie 2011, o 11:28)
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Mar 2011, o 14:03
Posty: 2356
Podziękowano: 161 razy
Otrzymanych podziękowań: 256 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Bardzo dobrze powiedzianie, nic dodać nic ująć.


29 Sie 2011, o 10:31
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ratunek dla MO
Gastaut dobry post, naprodukowałeś się, niestety jak sam powiedziałeś nigdy nie grałeś MO i możne Ci umykać subtelność postaci która gra pierwsza rundę, bo w drugiej jest już martwa, ryckom się to nie zdarza. Może dlatego w pewnych kwestiach nie zrozumieliśmy się, nie zależny mi na stworzeniu postaci która robi wszystko świetnie i sama sobie wszędzie radzi, bez sensu. Posta napisalem zanim jeszcze weszla zmiana z podlapeniem, co Ci umknelo, na taka zmiane nie liczylem , ale że sie taka tak nagle pojawila, znaczy że z MO bylo fatalnie...

Temat założyłem mając roczne doświadczenie w grze MO, i chodziło mi raczej o zebranie pomysłów lepszych lub gorszych na poprawę sytuacji MO, możne się trafi jakaś perełka do wykorzystania w przyszłości czy przy podklasach, póki nie są jeszcze skończone i o takie pomysły bym prosił w tym temacie

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


29 Sie 2011, o 16:59
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 131 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron