Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Podklasy 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 19:19
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Podklasy
Ja mam taki projekt odnosnie podklas i ewentualnie nowych klas postaci ale bardziej ten pomysl obejmuje podklasy.Pisze to tutaj poniewaz inne posty odnosnie podklas itd postaci sa juz zablokowane. Mój pomysl na podklasy:Mag Ognia po osiagnieciu okreslonego lvla moze awansowac na Wladce Ognia i otrzymuje nowe czary ktore beda dostepne na poszczegolnych lvlach.Czary i umki opisze potem.Voodo moze przejsc awans w Nekromante.Sheed awans na Skrytobójce.Rycerz awans na Paladyna chociaz tutaj mam rowniez propozycje kreacji rycerza w innym kierunku podklasy jaka moze byc Rycerz śmierci.Jak narazie na te wybrane profesje mam projekt odnosnie przechodzenia w podklasy a teraz przedstawie jak mialby by wygladac miej wiecej czary:
Władca Ognia:
50lvl-Aura Ognia zwieksza obrazenia ataków dystansowych i ich powodzenie (od ognia) oraz zwieksza odpornosc na ogien
60lvl-Ognista Włócznia atak dystansow postac trafiona wlócznia otrzymuje dodatkowo obrazenia od ognia co ture
70lvl-Inferno poteżny atak obszarowy
80lvl-Spalenie postać trafiona tym czarem zostaje natychmiastowo spalona (zabita) (musi byc nalozony czar wrazliwosc na ogien na przeciwnika. inkantacja oraz aura ognia aby móc rzucic czar spalenia -dziala podobnie jak ukazanie u voodo)a
Nekromanta:
50lvl-Kościana Tarcza zwieksza odpornosc fizyczna i magiczna
60lvl-Fala Śmierci atak obszarowy zadajacy obrazenia kazdej żyjcej istocie (na nieumarlych szkielety upadli itd czar niedziala)
70lvl-Paraliż powoduje ze postac niemoze wykonac akcji przez pare rund (musi byc nalozone na przeciwnika uroków szpilla w oko otepienie zatrucie aby czar mogl sie zakonczyc powodzeniem)
80lvl-Wyssanie Życia dziala podobnie jak wyssanie many tylko ze tym razem hp
Paladyn:
50lvl-Błogosławieństwo zwieksza powodzenie na ataki kazdej strefy
60lvl-Świety Łancuch atak dystansowy (ktory dodatkowo powoduje dodatkowe obrazenia na jednostki martwe)
70lvl-Boskie Uderzenie atak fizyczny
80lvl-Ochrona przed Śmiercia postac unika Śmierci przez jedna runde (czar moze byc nalozony tylko raz podczas walki i kiedy postac ma poniżej 40%hp)
Ewentualnie zamiast Paladyna Rycerz Śmierci:
50lvl-klątwa powoduje zmiejszenie odpornosci na obrazenia wybranej kategorii
60lvl-Rozprucie atak fizyczny powodujacy krwawienie
70lvl-Strach przed Śmiercia postac staje sie podatna na ataki fizyczne z bliska i zwkiesza prawdopodbieństwo zadania poteżnego ciosu śmierci
80lvl-Cios Śmierci atak fizyczny zadajacy duze obraznia aby obrazenia byly w w miare dobre musi byc nalozona klatwa oraz strach przed śmiercia na przeciwnika

Jak narazie tyle przyszlo mi do głowy jeśli bede mial jakis pomysl na inne podklasy dla pozostalych prof napewno opisze a obrazen w %itp nienapisalem ze wzgledu iz gmy beda wiedzieli jak odpowiednio dopasowac obrazenia do poszczegolnych umek mam nadzieje ze projekt sie spodoba i chociaz czesc tego zostanie wprowadzona do gry


14 Lut 2012, o 20:42
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 21:14
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Podklasy
jak dla mnie bardzo dobry pomysł - warte przemyslania


14 Lut 2012, o 21:16
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Post Re: Podklasy
1.
Całkowicie nie przemyślany pomysł, napisany w 10 min.
2.
Opis umiejętności... a właściwie ich brak, większąść to coś w rodzaju "Cios rozdzierający, silny fizyczny atak który zabiera hp" Nie każ czytelnikom domyślać się o co chodzi tylko napisz to!
3. Totalne przekokszenie, jest tu właściwie wszytsko, Bufy, debufy silne ataki wręcz i na dystans, grupowe. Ba, nawet nieśmiertelność, o zabijaniu jedynym atakiem nawet nie wspomnę...

Nie popieram.

_________________
dr 120


Ostatnio edytowany przez Lehmar, 14 Lut 2012, o 21:48, edytowano w sumie 1 raz



14 Lut 2012, o 21:47
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 23 Maj 2011, o 20:57
Posty: 145
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Serwer: Tolnor
Post Re: Podklasy
Cytuj:
80lvl-Wyssanie Życia dziala podobnie jak wyssanie many tylko ze tym razem hp

heheh mala przesada nie uwazasz?


14 Lut 2012, o 21:48
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 19:19
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Podklasy
a czy wedlug cb wyssanie many u vd to niejest przesada itd zastanów sie a co do drugiego wpisu czytaj uwaznie napisalem ze obrazenia i % + szansa powodzenia wedlug uznania gmow powinna byc a ja niepisalem ile zabiera itd tylko opis umek jak np masz w grze opis kazdej umki cytujac "Kula ognia ulubione zaklecie kazdego maga przywoluje gigantyczna kule plonaca ktora spopiela kazdego kto pojawi sie na jej drodze" i nieuwazasz ze to przesada czy koksowanie ja tylko napisalem opis umek a nie ile maja hp czy cos zabierac i ze akurat wszystko wchodzi na 100% ja pisaelm historie umek a nie dmg i wcale niebylo pisane w 10 min tylko przemyslane dosc dlugo a czytajac twoje wpisy wnioskuje ze nic ci sie niepodoba wiec jak taki madry jestes to sam cos wymysl to zobaczymy a nie odrazu krytyka od tego sa gmy bo to oni wprowadzaja rozne rzeczy do gry i dmg do poszczegolnych umek czytajcie dokladnie a potem piszcie dodam jeszcze jedno gdzie tu widzisz niesmiertelnosc ze napisalem jeden czar opis ze postac majaca ten czar wytrzyma przez jedna runde tylko ze mozna go uzyc tylko raz w jednej walce to uwazasz ze to niesmiertelnosc co powiedzmy masz 50hp a boss czy mob wiecej i jestes na skraju deda to napisalem ze powtarzam jeszcze raz ze uzycmozna to tylko raz i jak cie trafi masz hp na minus to z tym ujemnym hp wytrzymasz tylko jedna runde i tyle a jak w nastepnej cie walnie padniesz to padasz i gdzie tu widzisz niesmiertelsnoc a i zabijanie jednym atakiem co powiesz na to ze vd ma ukazanie i co niezabija jednym atakiem czy wedlug cb to nieprzekokszone ?wez pomysl i odnosnie opisu gmy moga to opisac tak jak beda chcieli a to tylko projekt a ty odrazu krytyka po co mam wypisywac jakies bzdety jak lepiej jest napisac cos przykladowego a potem jak cos to gmy zrobia to tak jak beda chcieli i z takim podejsciem jak twoje uwazam ze zmiany w grze wcale nie sa potrzebne


14 Lut 2012, o 23:28
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Podklasy
Jestem z siebie dumny. Przeczytałem powyższy post, wiedząc z góry, że to marnowanie czasu. Czego ja nie zrobię, by się nie zabrać do nauki...

Wracając do tematu. Nie możesz "macie tu szkic, GM sobie dopracują"... uwierz mi, administracji nie brak pomysłów. Nie wiem czy napisałeś to w 10 minut, lecz sądzę że w takim czasie można stworzyć podobną pracę. Nikt nie będzie marnował czasu, zastanawiając się czy pomysł ma w ogóle jakiś sens. To Ty, jako pomysłodawca, masz nas w pełni przekonać, dając pod nos dopracowaną pracę. To że zostanie z pewnością poprawiona przed wprowadzeniem w życie to rzecz oczywista.
Nawet nie widzę sensu w roztrząsaniu każdego punktu z osobna - każdy doświadczony gracz powie ci, że w takim kształcie nie masz nawet liczyć, że ktokolwiek ważny zwróci na to uwagę. Nie tylko z powodu ogólnego niedopracowania... odnoszą wrażenie, że ledwo zapoznałeś się z grą i nie znasz jej zbyt dobrze.
Cała praca zasługuje tylko na wylądowanie do kosza - umiejętności słabo opisane, zazwyczaj zbyt mocne, a także słabe z fabularnego punktu widzenia. Wątpię też by niektóre były w ogóle możliwe do zrealizowania (ochrona przed śmiercią) bez gruntownej zmiany systemu walk.


14 Lut 2012, o 23:46
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 19:19
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Podklasy
skoro nadaje sie do kosza to wymyslcie sobie sami cos lepszego co inni gracze beda chwalic a wogole to najlepiej by bylo zeby wszystk bylo trudne itd zeby gracza sie ciezko grala wydawalo jak najwiecej wszystkiego expa platy golda i czasem gra ich zniechecala do dalszej przygody a to co ma umilic gre to oczywiscie uwazane za przesade a powiem jeszcze ze jakby ze do deda powinni wporowadzic ze traci sie plate to napewno by przeszlo bo oczywiscie w tym to sie jest dobrym bez napinki ale troche uwazam za przesade z ta krytyka a i po co gracze maja wam gotowe przed nos podstawiac jak wy i tak zrobicie po swojemu i jest w tym sens jakis? nie ma wiec daruje sobie dalsze wpisy bo nie ma sensu dyskutowac bo wiekszosc to tylko potrafi krytykowac i wolalaby jak najwiecej zeby w grze bylo ladowane real kasy bo taka prawda


14 Lut 2012, o 23:55
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2011, o 13:23
Posty: 156
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Post Re: Podklasy
2 min zajęło mi rozszyfrowanie o co chodzi :D


Co do tematu:
Pomysł średnio dobry :? Popracuj nad nim troche więcej, a może coś uda Ci się wykombinować
Nie zniechęcaj się.


Pozdro


14 Lut 2012, o 23:59
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Post Re: Podklasy
Taka prawda jest że powinieneś się ogarnąć jak najszybciej zanim przyjdzie mod...


Dałeś słaby pomysł to ludzie krytkują, czego się spodziewałeś szczerze dając MO z bufami jak rycerz, dmg z bliska jak barb, urokami jak u vd, nieśmiertelnością i ukazaniem śmierci? :)

Apropo mój pomysł
viewtopic.php?f=121&t=16158

_________________
dr 120


15 Lut 2012, o 00:01
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Post Re: Podklasy
Cytuj:
50lvl-Aura Ognia zwieksza obrazenia ataków dystansowych i ich powodzenie (od ognia) oraz zwieksza odpornosc na ogien
80lvl-Spalenie postać trafiona tym czarem zostaje natychmiastowo spalona (zabita) (musi byc nalozony czar wrazliwosc na ogien na przeciwnika. inkantacja oraz aura ognia aby móc rzucic czar spalenia -dziala podobnie jak ukazanie u voodo)


Jeśli dobrze zrozumiałem, jeden debuff, dwa buffy i przeciwnik może się uważać za oficjalnie martwego, gdyż zostanie "spalony".
Wiesz jak bardzo ta gra utrudniłaby PvP? Oczywiście wszystkim przeciwnikom tej klasy. Czy kiedykolwiek tak pomyślałeś?

Gdybyś był łaskaw kiedykolwiek pomyśleć... krytykują gracze. Gracze, którzy wydają platynę. Po co miałbym pochwalać pomysły, które miałyby na celu ułatwiać grę bogaczom?
Jestem chyba całkowitym wyjątkiem w grze, gdyż mając 80 lvl nie mam premki. Bynajmniej dlatego, że mnie nie stać.

Nie będę wdawał się w jałowe dyskusje. Lecz muszę Ci pogratulować - jesteś geniuszem. Nie ma innego wyjścia, skoro dajesz genialne pomysły, a większość graczy ich nie rozumie i tylko krytykuje. Nie przejmuj się, po Twojej śmierci świat odkryje Twoje dzieła i jeszcze przez wiele lat będą je podziwiać. Musisz czuć się naprawdę spełniony, wiedząc że jesteś tak niezwykłą osobą.

Albo... może tak wyjątkowo, ale większość ma rację?


15 Lut 2012, o 00:02
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 372 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron