Strona 1 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
trenig czyni mistrza!
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Pomysł zainspirowany dzieki "przedsmakowi eventu", a mianowicie:
Otóż przed Eventem pojawiły sie takie worki treningowe, żeby sobie w nie pobić tak dla zabawy Przejdźmy do pomysłu. Polega on na wprowadzeniu dodatkowej funkcji treningu. Otóż jak dotychczas za walkę dostajemy jedynie exp/złoto/przedmioty. Mój pomysł rozszerzyłby tą listę o kolejną rubrykę: trening. Czym jest trening? - jest to kolejna forma naszej aktywności. Z każdym buffem/debuffem/ciosem rosnie nam skala naszego treningu. Dzieki treningowi doskonalimy naszą postać o wybrane umiejętności. jak trenujemy? - Trenujemy w sposóbnastępujacy. Dostajemy punkty terningu za wrzucone buffy/debuffy/wyprowadzone ataki. Przedstawię to na tym screenie: Jak zauważyliście pojawił się nowy przelicznik "trening". Określa on ilość zdobywanych punktów za wrzucenie buffa/debuffa oraz wyprowadzenie ataku. Jak liczony jest trening? - każdy zdobyty przez nas punkt odpowiada liczbie przypisanej jej ataków w walce PvP/PvM. Za przykład posłuży nam druid (gdyż ma on wszystkie rodzaje ataku). Druid rzuca debuffy: za każdy buff rzucony dostaję określoną ilość punktów treningu (leczeni, źródło itd..). Rzuca debuffy (korzenie, rój os), za kazdy pomyślanie przeprowadzony debuff dostaję określoną liczbę punktów doświadczenia (treningu). Pozostaję ostatni rodzaj: Atak. Przedstawię to na postaci Maga Ognia. Ponieważ ma on atak wręcz, z dystansu (x2) oraz dystansowy obszarowy (x2). Za kazdy pomyślny atak wręcz oraz dystans dostaję określoną ilość punktów. Z atakiem obszarowym jest nieco ineczej: Jak wiadomo, atakując przeciwnika obszarowo, 1 osobę mamy zaznaczoną... Liczą się obrażenia zadanę na tej własnie osobie. Przykłąd: MO bije grupę Alpha+4Wilki z deszcu ognia, zaznacza Alphę. Jeżeli Alpha dostaję obrażenia to MO zdobywa punkty treningu. Do czego służą punkty treningu? - to właściwie najlepszy aspekt mojego pomysłu Punkty treningu wykorzystujemy do rozwoju naszej postaci, moemy je zamienić na: *rozwijane co 1lvl treningu. - szybszy exp: +2% - więcej złota +2% - mniejsze zuzycie many +2% - mniejsze zuzycie kondycji +2% - mniejsze obrażenia przyjmowane -2% - modyfikator obrażeń magicznych +1% - modyfikator obrażeń dystansowych +1% - modyfikator obrażeń wręcz +1% - obrażenia krytycznych +1% - odpornośc na korzenie +2% - rozproszenie Holma +1% - podwójny atak +1% - skok farida +1% - +10 wiedzy/mocy/zręczności/siły - +100 życia/many/kondycji - +3 odporniść na zimno/energia/ogień/uroki - INNE Jak je rozdawać? - W zakłedce "umiejętności" pojawiła by się nowa rubryka "Trening" w której moglibyśmy wybierać nasze bonusy za każdy kolejny lvl treningu. Dwa warianty Na przykładzie umiejętności druida przedstawiłem zdobywane punkty treningu naszej postaci. Za każdy pomyślnie wykonany manewr dostajemy okresloną ilość punków. 1lvl. 1000 pkt 2lvl. 2000 pkt 3lvl. 4000 pkt . . . 10lvl. 460000 pkt Algorytm: lvl+1 = lvl*1000 + ilość punktów na lvl. (jak ktoś studiuję na kierunku ścisłym to szybko załapie) AD.1. Z każdym lvl możemy dodać 1 umiejętnosć, oraz na np. 10lvl możemy mieć 10 poziom danej umiejętności. AD. 2. Z każdym lvl dostajemy 3 punkty do wykorzystania (podobnie jak w podstawowych umiejętnościach) które przenzaczamy na nasze bonusy treningowe. 1 poziom = 1pkt 2 poziom = 3pkt 3 poziom = 6 pkt 4 poziom = 10 pkt 5 poziom = 15 pkt 6 poziom = 21 pkt . . . 10 poziom (MAX) = 55 pkt Więc na rozwinięcie 10 poziomu potrzebujemy 19 lvl treningu (nie mylić z lvl postaci). Trzymając się druida dam przykład: Mając Umiejętności jak na screenie2 wykonujemy następujące czynności: odczarowanie, źródło natury, wzmocnienie, leczenie, korzenie. Zakładamy, że wszystko nam wchodzi na rundę uzyskujemy 5.6 pkt. W walce jest 10 rund co daje nam 56 pkt. Więc wykonując takie czynności potrzebujemy 18 takich walk. Moim zdaniem to nie jest dużo... Z każdym lvl jest coraz trudniej oczywiście. Czy bonusy treningu można resetować? - oczywiście, jak każdą inna umiejętność. Co będzie jak osiągnę już wszystkie bonusy na maxa? - Na początku te bonusy może lecą szybko ale potem to będzie zajmowało bardzo dużo czasu więc wątpię żeby ktoś osiągnął max Jak trenować? - trenujemy uczestnicząc w każdej walce (również na arenie). Również powstałyby Moby podobne do screnna1, czyli worki treningowe. Repiłyby się na całej mapie taernu nieregularnie i za ich bicie dostawalibyśmy treningowe punkty x2, jednak nie ma za nich żadnego expa/złota/przedmiotów. A co ze zgonami/ucieczkami? - wtedy trening jest niezaliczony, nie dostajemy nic ale również nic nie tracimy. Dlaczego taki pomysł? - wiele osób nie posiada epiku / psychorara więc trening pomógłby dać im szanse na dodatkowe bonusy. - wiele osób chcę być lepszym od innych na tym samym lvl. W tym momencie bycie lepszym to tylko być "lepiej ubranym" być "lepiej ulepszonym" oraz opcjonalnie mieć lepiej ustawione umiejętności/statystyki. - szukanie nowej mozliwości rozwoju naszej postaci. Mój pomysł z nowym wyglądem: viewtopic.php?f=121&t=20516 napotkał na mieszane uczucia więc może spróbuje inne bonusy. - Nie chcemy expić / bić bossy / uczestniczyć w PvP możemy iść i doskonalić swoją postać w samotności. Efekty będzie widać później. - Każdy awans naszej postaci cieszy użytkownika, trening daje wyjątkowe efekty. Zapraszam do dyskusji! |
|
6 Lip 2012, o 21:37 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Jak dla mnie bomba
_________________ "I bierz co Ci dane, bądź losu panem!" Pomoglem? Daj kufelek browarka :=) https://www.facebook.com/pages/The-Prid ... 2137125151 Like'nij! 2 admin strony fanowskiej na fejsie! |
|
6 Lip 2012, o 21:40 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
kolejna rzecz do rozwijania i expienia ok dla mnie może być choć już jestem bardzo zmęczony i nie rozumiem jak te punkty treningu miałbym zdobywać wiem ze w walkach ale o co kaman jakieś umiejętności jakieś ułamki ..
_________________ "Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma?? |
|
6 Lip 2012, o 21:53 |
|
|
Chodząca legenda
|
Poza tym, że pomysł jest ładnie opisany jak każdy Silda nie mogę napisać o nim więcej nic dobrego.
Dla mnie to największe zło jakie można by zrobić w tej grze, czyli jeszcze bardziej zwiększyć przewagę najaktywniejszych poprzez przełożenie czasu grania (bicia czegokolwiek) na zdobywanie umiejętności. Wiadomo, że wtedy gracze sztucznie by trenowali na sobie tak aby maksymalnie szybko zdobyć bonusy. Obecny system opiera się tylko na expieniu i z każdym lvl mamy do dyspozycji ptk statystyk i umiejętności. Zrobienie czegoś takiego spowoduje zdobywanie statystyk niezależnie od expa, a w zależności tylko od wyprowadzonych (chyba to nie to samo co udanych) ataków/debuffów/buffów. Nie wiem czy spotkaliście się z innymi grami MMORPG (przykład tej kwadratowej), gdzie gracze na lowlvl byli mocno "wytrenowani" i dawali radę dużo teoretycznie silniejszym (z większym lvl, lepszym eq). Nie chcę mieć tu powtórki z miesięcy dni i nocy non stop stania na bocie (wiem, tu nie ma botów) trenującym postać, żeby później sobie trochę ponabijać się z hlvl oranych noobkiem ze skillami, o których oni śnią oraz expić tak, jak gracze z przewagą lvl nie mogą. Ogólnie - jestem zdecydowanie na nie. ps - jest kilka błędów w treści _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
7 Lip 2012, o 00:13 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Pomysł fajny ale powinien wejść bez dodatkowej nagrody:D
_________________ Skazavd s1 Skazadr s1 Wojny przychodzą i odchodzą, a moi żołnierze są wieczni Czemu walczę by żyć, jeśli żyję tylko by walczyć |
|
7 Lip 2012, o 16:07 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
nice
_________________ 2010-12-23 09:07:11-start gry 2012-04-07 21:25~ koniec gry(ban) 20120-06-01 xx:xx-powrót |
|
7 Lip 2012, o 19:17 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Idź na halit. Tam sporo worków treningowych. Co prawda expa nie dają na żadną umiejętność, ale satysfakcja gwarantowana. A tak poważnie, jeśli wierzysz, że to by zostało wprowadzone do gry, to bardzo naiwny jesteś :p
Ale + dla Ciebie za ładny opis. Oby tak dalej. Edit: Stawiam na 10 nocy i mam wbity który tam sobie chcę lvl. Nonsens. _________________ BloodlineMage s2 86 mo OFF UndeadMage s4 121 mo OFF UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik Undi EU 62 druid OFF Undiii Ostlor 40 Ryc |
|
7 Lip 2012, o 21:29 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Dobry pomysł, ale w życie raczej nie wejdzie ^^
_________________ 14:30 Epik Allenor został zdobyty! 21.01.2018 |
|
8 Lip 2012, o 16:04 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Ładnie to wszystko opisałeś, całość mniej więcej sie kupy trzyma, tylko założeń nie załapałem, w jakim celu by to miało być zrobione i dla kogo?
Chociaż koncept ten poniekąd juz funkcjonuje w świecie taernu, przykładem tego jest większość szybko expiacych speców od miśków, harpii, kotów. Sa wybitnymi specami w swej dziedzinie, niestety ich lev postaci jest dużo wyższy niż realne umiejętności, i tak masz druty/luki +80 co strach na modliszkę czy valdka wziąć, można rzec ze są właśnie "wytrenowani" _________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. |
|
8 Lip 2012, o 16:58 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
ludzie - Boty hmm... jeszcze nie słyszałem żeby w taernie były boty
Te "worki treningowe" to byłby tylko dodatek w grze i rzadko byłoby takiego spotkać... To nie jest tak, że nudzi mi się exp i ide pobić worki bo na kazdej mapce po 10 worków stoi Jak już trafiamy na taki worek treningowy to mamy poprostu farta i warto sobie go pobić. Można też gonić po całej mapce w poszukiwaniach takiego. Następna sprawa, worek nie musi być jak ze screena bo może mieć mniej hp. Poza tym w treningu dałem też punkty co za ile. Zakładając, że gramy barbarzyńcą i ma on na obrazenie krytyczne 2.0pkt a zwykły atak mieczem np. 0.1pkt to nie opłacałoby mu się bić tego worka zwykłymi atakami. Co do naliczania bonusów to też nie może być za łatwo. To jest jak z epikiem i przyrostem jego doświadczenia... To jest bonus co nie oznacza, że ktoś w ciagu jednego dnia wbije 5lvl bonusu i będzie miał np. 5% krytyka. Ten przelicznik który przedstawiłem jest zdecydowanie za łatwy i za szybko wbiłoby się duzy lvl. Myślę, że 2 pierwsze lvl mozna wbić w kilka dni, 3-4 potrzebowalibysmy już prawie miesiąć, a 5-6 koło 3 miesięcy gry. O 10lvl bonusu możemy pomyśleć grając 1rok+ Więc grając/trenując możemy mieć raptem kilka dodatkowych % bonusów. mała rzecz a cieszy. Komu to miałoby służyć? A tym którzy poświęcą trochę czasu na takowy trening. Potem będą mogli cieszyć się efektem swojej pracy To nie są jakieś wielkie zmiany bo tych bonusów nie ma aż tak wiele. Napewno doceniliby to gracze bez Epików, psycho-rarów którzy mogliby nieznacznie zwiekszyc swoje szanse w PvP przeciwko graczom epikowym. |
|
9 Lip 2012, o 14:33 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 19 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 90 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |