Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 pare pomyslow na Up 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2012, o 19:14
Posty: 271
Miejscowość: Gromakowice
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PLpenguin
Odpowiedz z cytatem
Post pare pomyslow na Up
Witam. Chcę przedstawić parę pomysłów na nowy UP.
1. Ayol będzie rangi IV - powód - by zmniejszyć koszt na flasze ulepszeń dla początkowych łuczników.
2. Brassary II, Piroklast, Uguns i Ognisty młot zwiększają obrażenia od ognistej strzały ( łucznik ) i wszystkie umiejętności dla magów - Brassary II i piroklast o 5% , 1 uguns - 3%, 2 ugunsy - 6%
3.Zmienić statystyki Ayola:
Wymagania takie same,
Obrażenia 70
Siła 5
Zręczność 2
Mana 30
Kondycja 20 - powód - mana nie jest w wielki stopniu na takim lvl potrzebna a kondycja w rzeczy samej.
4. Ishelm, Isthrimm i Isverd zwiększają obrażenia od lodowej strzały o 5%
5. Nowy item - Płaszcz dla początkujących
Do wyboru 2 płaszcze - na 1 postaci można zrobić tylko 1 raz
Zostanie dodany płaszcz który dodaję:
10 hp, 10 kondycji, 1 siły, 2 zręczności lub
10 hp, 10 many, 1 mocy, 2 wiedzy

Wykonuje Telmys w Trentis po ukończeniu misji: Zmartwienie grabarza
Dialog do zrobienia Peleryny:
Zrób mi Płaszcz dla maga.
Zrób mi Płaszcz dla wojownika.

Zapłata: 10 000 złota , 30 skór z wilka szarego.
Wymagania dla obu Peleryn: 15lvl
Peleryna jest IV rangi i można ją ulepszać do +3 maksymalnie.
6. Zwiększona szansa trafienia front kicka u sheeda.
7. Grupowa kontrola oddechu i możliwość rzucenia komuś uników.
8. Front na 5 lvl ma czas 2 tur.
9. Zakażenie u barbarzyńcy i rój os zadają obrażenia już po wrzuceniu
a nie od następnej rundy.
10. Możliwość kupna petów za zwyczajne pieniądze - nietoperz 25 k / pies 15 k / biały ogar 30 k / czarny ogar 35 k.
11. Odporność na uroki nie zmniejsza szansy trafienia tylko zmniejsza obrażenia.
12. Siła jedności zmniejsza zużycie kondycji co każdy lvl o 2% - powód - nie będzie tak dużo kondycji marnował przy wrzucaniu bloku i ochrony.
13. Szybkie cięcie potrzebuje tyle kondycji ile cios mieczem - zmiany - obrażenia takie jak cios mieczem lecz nie zmienia celności.
14. Ukaz jako samodzielny debuff, lecz nie może zabić i zostaje osłabiony ,tzn:
0 debuffów potrzebnych do dzisiejszego ukazu - 30% Mocy Ukazu
1 -------------------//------------------------- - 60% Mocy Ukazu
2 -------------------//------------------------- - 90% Mocy Ukazu
3 debbufy potrzebne do Ukazu - 100% Mocy ukazu i możliwość zabicia.


------UWAGA------
Od punktu 6 do 14 został zrobiony Edit, by inne postacie się nie czuły poszkodowane.
To tyle na ten temat - jak coś się znajdzie to dopisze, a poniżej zostanie opis poprawek, które można by poprawić:
- Powrót do postawy podczas walki u druida.
- Forum: Dodać temat napisany przez 1 z adminów o podklasach - szacowany czas dodania i wymagania.
- Powrót starego oczyszczenia u druida lub zrobić by Szansa na oczyszczenie z bufów malała wraz z ulepszeniem umiejętności a debuff rósł, tzn:
lvl / buf / debuf / ilość usuwanych debuf ' ów
1 / 50% / 50% / 3
2 / 45% / 55% / 3
3 / 40% / 60% / 4
4 / 35% / 65% / 4
5 / 25% / 75% / 5
6 / 15% / 85% / wszystkie
7 / 05% / 95% / wszystkie
- Gdy członek gildii odejdzie lub zostanie wyrzucony z niej otrzymuje z powrotem wpłacone do niej pieniądze - lub - 40-70% - tu sami wymyślcie jak będzie

I to tyle na dzisiaj.
Komentujcie
Oceniajcie
I co najważniejsze: Nie dawajcie warn' ów :D

-- Post został edytowany dla celów większej czytelności --


Ostatnio edytowany przez Tenzin 9 Gru 2012, o 17:57, edytowano w sumie 2 razy



5 Gru 2012, o 17:51
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012, o 17:20
Posty: 108
Miejscowość: Dolny Śląsk
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Czemu te pierwsze pomysły dotyczą się tylko łucznika,ogólnie fizoli??

_________________
'Just look at the flowers'


5 Gru 2012, o 17:56
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2012, o 19:14
Posty: 271
Miejscowość: Gromakowice
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PLpenguin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Shaimen napisał(a):
Czemu te pierwsze pomysły dotyczą się tylko łucznika,ogólnie fizoli??

tak jakoś wyszło - podaj co chcesz zmienić to to dodam


5 Gru 2012, o 17:57
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2012, o 12:32
Posty: 298
Miejscowość: Starogard Gdański
Podziękowano: 64 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Stachubrach
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Pomysł nawet ciekawy,ale raczej wprowadzony nie będzie :)

_________________
Stachubrach-Łucznik [85] OFF :(
Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. :)
Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed


5 Gru 2012, o 18:31
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 21:20
Posty: 407
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Chociaż sama idea by np. ugunsy itp miały wpływ na dmg z ognia jest dość fajna, to wykonanie cienkie, bo zerżnąłeś resztę klas aż huczało.

Co do druida... Nie ma takiej potrzeby.
Co do ayola... też.

Co do gildii...
Zbędne.

_________________
Fiefiór -s3

http://www.youtube.com/watch?v=bmhVqOY22l8


5 Gru 2012, o 19:41
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 21 Lut 2011, o 19:31
Posty: 31
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Shaimen napisał(a):
Czemu te pierwsze pomysły dotyczą się tylko łucznika,ogólnie fizoli??

Ponieważ ta osoba gra łucznikiem/fizolem i jest egoistą i chce żeby być najlepszym?


5 Gru 2012, o 20:23
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2012, o 19:14
Posty: 271
Miejscowość: Gromakowice
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PLpenguin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Prawda, że gram łucznikiem lecz to zbieg okoliczności ale już edytowałem i ulepszyłem resztę klas. Gdyż gram wszystkimi postaciami ale łuk ma małe przecież dmg z ognistej.
A ty kim grasz i co sie w twojej profesji niepodoba to to dodamy.


5 Gru 2012, o 20:29
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Tenzin napisał(a):
Prawda, że gram łucznikiem lecz to zbieg okoliczności ale już edytowałem i ulepszyłem resztę klas. Gdyż gram wszystkimi postaciami ale łuk ma małe przecież dmg z ognistej.
A ty kim grasz i co sie w twojej profesji niepodoba to to dodamy.


powiedz to Zano :) Albo innemu lukowi 100+ w PvP oczywiście :)
Mi się podoba nowy pkt 11 :D
Jestem ZA xD

A tak na serio to przesada...


5 Gru 2012, o 20:35
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Moja opinia jest taka - ten temat powinien zostać jak najszybciej przeniesiony do karczmy. Propozycje są takiego typu, że mam ogromne problemy żeby nie robić sobie z nich żartów...

Tenzin; nie rzucaj setki pomysłów, skoro nie znasz się zbyt dobrze na grze. Większość proponowanych zmian to niesamowita głupota wynikająca z nieznajomości balansu, inne są pozbawione głębszego sensu. W dodatku korzystając z opcji "szukaj", nie musiałbyś wpisywać większości punktów; w sprawie propozycji takich jak front na dwie rundy (nigdy i jeszcze raz nigdy) czy grupowa kontrola oddechu były tematy, w których wiele osób wypowiadało się naprawdę obszernie.


5 Gru 2012, o 22:44
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 31 Lip 2012, o 14:36
Posty: 167
Podziękowano: 152 razy
Otrzymanych podziękowań: 84 razy
Nick w grze: Vari
Odpowiedz z cytatem
Post Re: pare pomyslow na Up
Popieram powyższą wypowiedź.. temat bez sensu
1. szukajka prawde ci powie
2. głupie pomysły stworzona alby ułatwic grę
3. są ciekawsze rzeczy do robienia niż takie.. coś

Pozdrawiam!!

_________________
VD 119lvl Ostlor.
Został Taernijczykiem 16.12.2011 \o/


8 Gru 2012, o 17:35
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 456 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron