Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Duszki 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Wrz 2012, o 10:03
Posty: 13
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Duszki
Mozna by było odswiezyc onstatncje duszkow , wiezy , moze Fyo ..


28 Sty 2013, o 10:30
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Po przykładnie herszta, ichi, krzyża, odświeżyć znaczy utrudnić i wydłużyć ( zniechęcić do solowania/farmienia ).
Już lepiej tego nie ruszać, bo niedługo jeszcze wieża i misiek będzie "odświezony" i skończy się nabijanie presta i dropienie rarów na eske.

ps. Fyo już był " odświezony " poprzez likwidację skoków.

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


28 Sty 2013, o 12:15
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2012, o 16:11
Posty: 150
Podziękowano: 95 razy
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Butosh napisał(a):
Po przykładnie herszta, ichi, krzyża, odświeżyć znaczy utrudnić i wydłużyć ( zniechęcić do solowania/farmienia ).
Już lepiej tego nie ruszać, bo niedługo jeszcze wieża i misiek będzie "odświezony" i skończy się nabijanie presta i dropienie rarów na eske.

ps. Fyo już był " odświezony " poprzez likwidację skoków.


Mając takie nastawienie zalecam ci skończyć grę...

A żeby nie offtopować: myślę, że administracja ma w planie odświerzyć wszystkie instancje, najlepiej było by przy okazji mobom wprowadzić inteligencję taką jaką mają mobki przy herszcie, żeby nie było tak, że przez to jest za trudno, można nawet zmniejszyć siłę lub hp, a walki i tak będą bardziej dynamiczne.

PS: mam też taki pomysł, żeby szybciej był odejmowany exp ze słabszych mobów, ale za to za mocniejsze była by nagroda za odwagę :) Wtedy graczom opłacało by się bić silniejsze moby, które są ciekawsze, zawsze to jakieś emocje, jeśli jest trochę trudniej, a sie opłaca :)


28 Sty 2013, o 12:39
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2011, o 16:24
Posty: 53
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Po co "odświeżać"stare instancje?Nie lepiej robić nowe :shock: a stare zostawić tak jak są?


28 Sty 2013, o 12:50
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Lis 2012, o 19:35
Posty: 65
Miejscowość: Taern
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Spokojnie wszystko z czasem. Jak widzicie gra i tak się rozwija w dynamiczny sposób


28 Sty 2013, o 13:32
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2011, o 21:14
Posty: 384
Miejscowość: Stargard Szczeciński // Bielefeld
Podziękowano: 94 razy
Otrzymanych podziękowań: 109 razy
Nick w grze: Inexx
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Popieram Eryka w pełni.

_________________
AVE JA

Inexx - 140 dr
InexxMo 123 mo
Inexik 121 sh
Wygranych turniejów: 31


28 Sty 2013, o 13:39
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Carrot napisał(a):
Butosh napisał(a):
Po przykładnie herszta, ichi, krzyża, odświeżyć znaczy utrudnić i wydłużyć ( zniechęcić do solowania/farmienia ).
Już lepiej tego nie ruszać, bo niedługo jeszcze wieża i misiek będzie "odświezony" i skończy się nabijanie presta i dropienie rarów na eske.

ps. Fyo już był " odświezony " poprzez likwidację skoków.


Mając takie nastawienie zalecam ci skończyć grę...

A żeby nie offtopować: myślę, że administracja ma w planie odświerzyć wszystkie instancje, najlepiej było by przy okazji mobom wprowadzić inteligencję taką jaką mają mobki przy herszcie, żeby nie było tak, że przez to jest za trudno, można nawet zmniejszyć siłę lub hp, a walki i tak będą bardziej dynamiczne.

PS: mam też taki pomysł, żeby szybciej był odejmowany exp ze słabszych mobów, ale za to za mocniejsze była by nagroda za odwagę :) Wtedy graczom opłacało by się bić silniejsze moby, które są ciekawsze, zawsze to jakieś emocje, jeśli jest trochę trudniej, a sie opłaca :)

Moje nastawienie jest bardzo pozytywne i gry nie zamierzam kończyć w najbliższym czasie.
Stwierdzam jednak fakty, które mówią same za siebie.
Jakiekolwiek póki co odświeżanie jakiegokolwiek boska/instancji powodowało zniechecenie graczy do chodzenia tam a w rezultacie pchnięcie ich w kierunku bosków jeszcze nie ruszanych.
Skoro duszki obecnie cieszą się popularnością to po co je zmieniać? Graczom odpowiada taka ich formuła jaka jest. I tak robi się je dość długo, a odświeżenie polegające na utrudnieniu i wydłużeniu instancji tylko graczy by zniechęciło. Bo tak naprawdę co tam można zrobić? Dodać więcej grupek? Zlikwidować odpo? Wykoksić same duszki za które i tak presta/expa/złota mało, a rary z nich niezbyt cenne...

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


28 Sty 2013, o 15:05
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2012, o 16:11
Posty: 150
Podziękowano: 95 razy
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Butosh napisał(a):
Carrot napisał(a):
Butosh napisał(a):
Po przykładnie herszta, ichi, krzyża, odświeżyć znaczy utrudnić i wydłużyć ( zniechęcić do solowania/farmienia ).
Już lepiej tego nie ruszać, bo niedługo jeszcze wieża i misiek będzie "odświezony" i skończy się nabijanie presta i dropienie rarów na eske.

ps. Fyo już był " odświezony " poprzez likwidację skoków.


Mając takie nastawienie zalecam ci skończyć grę...

A żeby nie offtopować: myślę, że administracja ma w planie odświerzyć wszystkie instancje, najlepiej było by przy okazji mobom wprowadzić inteligencję taką jaką mają mobki przy herszcie, żeby nie było tak, że przez to jest za trudno, można nawet zmniejszyć siłę lub hp, a walki i tak będą bardziej dynamiczne.

PS: mam też taki pomysł, żeby szybciej był odejmowany exp ze słabszych mobów, ale za to za mocniejsze była by nagroda za odwagę :) Wtedy graczom opłacało by się bić silniejsze moby, które są ciekawsze, zawsze to jakieś emocje, jeśli jest trochę trudniej, a sie opłaca :)

Moje nastawienie jest bardzo pozytywne i gry nie zamierzam kończyć w najbliższym czasie.
Stwierdzam jednak fakty, które mówią same za siebie.
Jakiekolwiek póki co odświeżanie jakiegokolwiek boska/instancji powodowało zniechecenie graczy do chodzenia tam a w rezultacie pchnięcie ich w kierunku bosków jeszcze nie ruszanych.
Skoro duszki obecnie cieszą się popularnością to po co je zmieniać? Graczom odpowiada taka ich formuła jaka jest. I tak robi się je dość długo, a odświeżenie polegające na utrudnieniu i wydłużeniu instancji tylko graczy by zniechęciło. Bo tak naprawdę co tam można zrobić? Dodać więcej grupek? Zlikwidować odpo? Wykoksić same duszki za które i tak presta/expa/złota mało, a rary z nich niezbyt cenne...



Odświeżenie to nie tylko tak jak ty piszesz - większa ilość grupek itp... to też grafika... a poza tym mnie nowy herszt/krzyzak nie zniechęcił, zdążyłem dropnąć 3 arcany itp, a u herszta więcej grupek - większy exp dla małych vli :)


28 Sty 2013, o 16:38
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Sie 2011, o 11:14
Posty: 77
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
moze wrocimy wszystko stare bo teraz tak daleko sie chodzi i długo sHodzi :<


LOL.! ludzie ogarnijcie się,gra się rozwija w bardzo szybki sposób... nie zdajecie sobie sprawy jak się ekipa męczy :O , ogladajcie blog;>



szanuj enter ^^ - ironka


29 Sty 2013, o 01:24
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 25 Sty 2013, o 13:16
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Duszki
Wszystko jest na bieżąco aktualizowane, ulepszane, usprawniane. Wiele już zostało zrobione i wiele jeszcze pracy czeka naszych programistów. Wiadome jest to, że najpierw zajmują się najważniejszymi rzeczami, które nie mogą czekać, a potem przechodzę na mniej ważne. Te elementy, które wymieniłeś mogą jeszcze poczekać, stare instancje są jeszcze na tyle dobre, że gracze nie narzekają zbytnio.


29 Sty 2013, o 01:59

Podziękowali: Vareth (29 Sty 2013, o 02:07)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 240 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron