Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
 Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu'' 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 13:54
Posty: 26
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
Z tego co wiadomo ma zostać dodany ''efektywny zgon'' czyli po ukazaniu np. mag ognia zmienia się w popiół... i oczywiście będzie to usługa za platynę, a nie lepiej udostępnić ją dla wszystkich... za darmo i żeby ten ''efektywny zgon'' występował nie tylko po ukazaniu? np duch ognia po zgonie zamienia się w popiół... więc np. rycerz po strzale z łuku przewracał się na kolana i wbijał miecz w ziemie... to by wtedy było o wiele bogatsze niz efekt tylko po ukazaniu...


10 Maj 2013, o 13:45

Podziękowali: Zakrzew (10 Maj 2013, o 14:06)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
A co jeśli rycerz nosi Ognisty Młotek ?

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


10 Maj 2013, o 13:57

Podziękowali: Dvieck (10 Maj 2013, o 13:59)
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 13:54
Posty: 26
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
Chmm... Poprostu się przewraca... ale jak ma miecz to inna bajka:D


Ostatnio edytowany przez Dvieck, 10 Maj 2013, o 14:12, edytowano w sumie 1 raz



10 Maj 2013, o 13:58
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
po 1 mlotka wbic sie nie da ale pomysł w sam w sobie ciekaw

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


10 Maj 2013, o 14:06
Profil
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
Zakrzew napisał(a):
po 1 mlotka wbic sie nie da ale pomysł w sam w sobie ciekaw


ale by próbował i ostatecznie by się opierał xD lepiej zrobić tylko za platyne, takie zgony wydluzą animacje w PvP lepiej żeby mniej osób je miało :D


10 Maj 2013, o 14:14
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 13:54
Posty: 26
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
''ale by próbował i ostatecznie by się opierał xD lepiej zrobić tylko za platyne, takie zgony wydluzą animacje w PvP lepiej żeby mniej osób je miało :D[/quote]''

A przewracanie się też nie zabiera czasu? a po 1 kto by kupował takie animacje skoro ludzie uważają że ''przedłuzaja''? więc jak już je dodać to za darmo, bo jeśli by płatne zrobić... to żaden z tego zarobek...


10 Maj 2013, o 14:52
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
Ja tam bym kupił. Jak już lądować na glebie, to choć z telemarkiem:D
Poza tym z punktu widzenia padającego, im dłuższa animacja własnej śmierci ( pod warunkiem że sam jej nie ogląda ) tym lepiej, bo skraca to czas i zwiększa szanse na powrót do walki.

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


Ostatnio edytowany przez Butosh, 10 Maj 2013, o 14:57, edytowano w sumie 1 raz



10 Maj 2013, o 14:55
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
Ja bym chętnie zobaczyła jak mój vd po zgonie wbija tężec w siebie i się rozsypuje w pył, zapłaciła bym i 50 platy, problem?:D
To jak morphowanie eq, można ale nie trzeba!

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


10 Maj 2013, o 14:57

Podziękowali: Vendetta (4 Lut 2014, o 21:03)
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 13:54
Posty: 26
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
Kij napisał(a):
Ja bym chętnie zobaczyła jak mój vd po zgonie wbija tężec w siebie i się rozsypuje w pył, zapłaciła bym i 50 platy, problem?:D
To jak morphowanie eq, można ale nie trzeba!


Właśnie tu masz racje...
Ale cały temat jest o tym ''że jak już dodać coś nowego, to ogólnie dostępnego''

Więc zawsze 50platyny sobie i na morpha wydasz...


10 Maj 2013, o 15:03
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38
Posty: 249
Miejscowość: Daleko
Podziękowano: 150 razy
Otrzymanych podziękowań: 472 razy
Nick w grze: Brigitte
Post Re: Kolejne naciąganie na platyne... i ''efekt deadu''
To może odrazu premka dla all za free? Albo co premka epika odrazu! Są to korzyści tak zwane "Premium" chcesz płącisz i masz, albo nie zawracaj głowy.

_________________
LARKAS
Brigitte
74 VD
Mordoorr 27 BB
"...and we don't know why
we fear, how we feel inside..."


10 Maj 2013, o 15:06

Podziękowali: Vendetta (4 Lut 2014, o 21:03)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 486 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron