Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 "prolog" przed3d. 

Czy jesteś za zmianą wprowadzeń nazwy postaci?
Tak. 39%  39%  [ 7 ]
Nie. 50%  50%  [ 9 ]
Nie mam zadnia, nie zastanawiałem/am się nad tym. 11%  11%  [ 2 ]
Razem głosów : 18

 "prolog" przed3d. 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sie 2016, o 14:28
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa.
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: SzaolinZen
Odpowiedz z cytatem
Post "prolog" przed3d.
Witam wszystkich odwiedzających mój pomysł w grze! 8-)

Nie było mnie dłuższy okres czasu i widzę że gra brnie w otchłań technologi, twórcy chcą wprowadzić grafikę 3D, wszystko to mnie bardzo cieszy, lecz nastaje pytanie czy zwrócili na drobne rzeczy, które moim zdaniem były by przyjemne? :roll:.

Pomysł jest kierowany w szczególności do administratorów, twórców jak i ich pomocników, pomysłodawców czy też Game Masterów [GMów], jak również do was drodzy gracze.
Chciałbym przedstawić kilka pomysłów, które mogą okazać się dość błache, przewidywalne, nie godne uwagi aczkolwiek rozwiązanie ich mogło by rozwiązać problem irytacji, jeżeli o mnie chodzi to ta gra ma kilka luk, które są jak by to ująć "gotujące krew w żyłach", oto kilka z nich:



1.Podczas zakładania konta, wyświetla nam komunikat: "Postacie o nickach wulgarnych, lub złożonych z przypadkowych znaków są banowane. Nazwa powinna być możliwe unikalna i klimatyczna oraz zaczynać się wielką literą"
-opis: Dobrze, rozumiem to, ale czemu mamy narzucone "dużą literą", jeżeli np. ktoś kto założył konto X czasu temu np. na nicku Monitor i dostał bana (konto dalej znajduje się na serwerze) ma blokować chęć nazwania akurat mojej postaci w ten sposób? dlaczego ja nie mogę się nazwać "xMonitor" bo zmienia mój nick w "Xmonitor" do groma jasnego jak moja postać ma być klimatyczna skoro jeszcze nie założyłem konta i mam chęć wywalić laptopa za okno. Czy jak idziesz ochrzcić dziecko w kościele i mówisz księdzu że Twój syn nazywać się będzie Stefan to czy ów "pasterz" ochrzci go "Kamil", gdzie tutaj logika i sens? Oczywiście dla większości to nie ma znaczenia jak nazwiecie swoją postać, ale trzeba czasami pomyśleć o tym "0.01%" osób, które jednak stawiają na klimatyczność...
*rozwiązanie :idea: : Wycofanie "zaczynać się wielką literą", nic do rozwinięcia rozwiązania problemu dodawać już nie muszę.


2.Maksymanie 2 duże litery... :shock: druga rzecz, która jest równie irytująca co pierwsza.
-opis: Załóżmy chcę założyć konto o nazwie: "LaNdRyNkA" nie zagram już w tą grę ponieważ nie można mieć więcej niż 2 dużych liter, ale zaraz, chwila, dlaczego? Skoro żyjemy w wolnej Polsce to nie mogę nawet stworzyć sobie takiego nicku jak chcę tylko narzucone mam że moja postać musi nazywać się "Landrynka" w ostateczności dużą literę mogę wpisać przypadkowo w słowo, które chcę stworzyć dajmy na to "LandrynkA"? Nie potrafię tego zrozumieć, dlaczego? :?:.
*rozwiązanie :idea:: Tak jak w punkcie 1 wycofanie opcji maksymalnie dwóch dużych liter.


3.Brak możliwości wpisywania cyfr w nazwie gracza :|. To jestem w miarę możliwości zrozumieć, ale w jaki sposób cyfry przeszkadzają na obraz postaci?
-opis: Jestem nowym graczem i mam ochotę zagrać w "Dumę Taernu", -co Cię trzyma, śmiało, zapraszamy. ;) tutaj powinniście odczuć lekką ironię... :twisted:. Od urodzenia jestem maniakiem jakiegoś tam "Deadpoola Kowalskiego" i pragną bym poczuć się jak on w świecie gdzie aby przeżyć musisz przetrwać i to właśnie sedno sprawy; Tworzę postać wpisuję "Deadpool Kowalski" i moje marzenia legły w gruzach (ta nazwa jest już zajęta), łzy po policzkach spływają bo nie mogę się nazywać "D34dp00l K0w4lski" gdzie nick był by wolny, pytam się drogi twórco tej gry, dlaczego czym Ci ludzie zawinili? :D.
-rozwiązanie :idea:: Wprowadźcie do tworzenia nicków postaci możliwość dodania cyfr, nie mówię tutaj o różnego rodzaju separatorach typu (_,.;:"'-/*+ etc) ale o (10znakach), które sprawiły by że człowiek nie drażnił by się bo ktoś kiedyś założył nick "Monitor" i nie gra w The Pride of Taern a ja nie mogę nazwać się M0nit0r.


4.Nazwa gracza może się składać z maksymalnie 11 znaków :o, opcja ta przebija chyba wszystkie powyższe podpunkty.
-opis: Na litość boską jak postać ma być względnie klimatyczna jak mam narzuconą tak małą ilość znaków na dodatek: musi zawierać pierwszą wielką literę, nie może zawierać więcej niż dwóch dużych liter i nie mogę wpisać żadnej cyfry... Nie mogę się nazwać "Januszszósty" bo będzie wybiegało poza schemat i mam narzucone "Januszszóst" w waszej ideologi powinienem się przedstawiać "Witam nazywam się Piot", jaki klimat postaci ma być w tam krótkim nicku nie chodzi mi tutaj żeby każdy latał z 10 cm nickiem nad głową, ale mogli byście to zwiększyć do maks 15 znaków żeby postać mogła się nazwać tak by nie wyglądała jak ktoś kto ma problemy z "ordokrawiom"...
*rozwiązanie :idea:: Wydłużenie ilości znaków w nicku do minimum 15 znaków.





Podsumowanie: Wydłużając nick do 15 znaków, wprowadzając możlwość wpisania więcej niż dwóch dużych liter, wycofując opcję z pierwszą dużą literą i wprowadzając możliwość wpisania cyfr nicki postaci stały by się dużo bardziej klimatyczne niż do tej pory. Bo czasami chcąc zagrać nową postacią odechciewa mi się ponieważ nie mogę nawet jej założyć.


Zapewne spotkam się z falą krytyki typu:
"nupie, wont mi stont", "po co komuś cyfry w nicku", "przecież imię zaczyna się z dużej litery!" ble ble ble.
Chodzi o możliwość stworzenia sobie normalnej nazwy gracza a nie mieć blokadę bo ktoś nie przemyślał sprawy...
:o :shock: :roll:.

_________________
Zapraszam na mój kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCSqGOH ... N-Kt9ftXwA ;)


6 Sie 2016, o 15:46
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
Zastosujmy się do tego co napisałeś.

Obecnie głupie nicki to nicki typu gryzxddd moxddd etc. Co się stanie, gdybyśmy wprowadzili w życie Twoje rozwiązania?
Mo123xdd456xddd - nicki tego typu byłyby tworzone przez ogromną część graczy, którzy przenieśli się z "Majnkraftuf".

A teraz do sedna:
Ad.1 - sam napisałeś, że imiona pisze się z wielkiej litery. A czymże jest nick jeśli nie imieniem naszej postaci w grze?
Ad.2 - "LaNdRyNkA" - takie nicki raziłyby w oczy za bardzo... W zasadzie nie wiem co jeszcze napisać.
Ad. 3 - Patrz na samą górę postu.
Ad. 4 - Tutaj w sumie byłbym za. Sam nieraz i nie dwa nie mogłem założyć nicku takiego, jaki chciałem bo limit mnie blokował.

Jeśli chcesz stworzyć normalną i klimatyczną nazwę gracza to raczej nie wstawisz tam cyfr ani przesadnie dużej ilości wielkich liter.

_________________
Spoiler:


6 Sie 2016, o 15:56
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sie 2016, o 14:28
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa.
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: SzaolinZen
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
Nerthar napisał(a):
Zastosujmy się do tego co napisałeś.

Obecnie głupie nicki to nicki typu gryzxddd moxddd etc. Co się stanie, gdybyśmy wprowadzili w życie Twoje rozwiązania?
Mo123xdd456xddd - nicki tego typu byłyby tworzone przez ogromną część graczy, którzy przenieśli się z "Majnkraftuf".

A teraz do sedna:
Ad.1 - sam napisałeś, że imiona pisze się z wielkiej litery. A czymże jest nick jeśli nie imieniem naszej postaci w grze?
Ad.2 - "LaNdRyNkA" - takie nicki raziłyby w oczy za bardzo... W zasadzie nie wiem co jeszcze napisać.
Ad. 3 - Patrz na samą górę postu.
Ad. 4 - Tutaj w sumie byłbym za. Sam nieraz i nie dwa nie mogłem założyć nicku takiego, jaki chciałem bo limit mnie blokował.


Świata nie zmienisz :) niestety ta gra jest darmowa, gra w nią dużo dzieci, rzadko można znaleźć kogoś kto wie co to alfabet i zgodzę się z Tobą co do ludzi "majnkrafta" lecz czy np. ja muszę znosić to poprzez ich niskie IQ? Tego nie zmienisz w żadnej grze a oni nawet jak by nick miał się składać z max 3 znaków to by wpisywali "męski członek" w tym z błędem bo "jest wtedy pro" a pisząc mój pomysł miałem poza schematem niedorozwinięte osoby ;)

_________________
Zapraszam na mój kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCSqGOH ... N-Kt9ftXwA ;)


6 Sie 2016, o 16:01
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2015, o 17:13
Posty: 68
Podziękowano: 45 razy
Otrzymanych podziękowań: 58 razy
Nick w grze: Pistacje
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
Proszę Cię nie pisz na tym forum używając tylu kolorów, bo można dostać oczopląsów. Zwłaszcza tego ciemnoniebieskiego, którego nie da się normalnie przeczytać...

Co do pomysłu to bez sensu, jedyne co trzeba zrobić to czystkę nicków tj. usunąć nieaktywne postaci.


6 Sie 2016, o 16:07
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
Cytuj:
Świata nie zmienisz

Owszem, nie zmienię świata. Ale cierpień dla oczu też dokładać nie muszę. :)

Cytuj:
a pisząc mój pomysł miałem poza schematem niedorozwinięte osoby

Wybacz ale odniosłem odwrotne wrażenie. Normalna osoba aby stworzyć klimatyczny nick nie potrzebuje liczb ani dużej ilości wielkich liter.

dasi napisał(a):
Proszę Cię nie pisz na tym forum używając tylu kolorów, bo można dostać oczopląsów. Zwłaszcza tego ciemnoniebieskiego, którego nie da się normalnie przeczytać...

Co do pomysłu to bez sensu, jedyne co trzeba zrobić to czystkę nicków tj. usunąć nieaktywne postaci.


Dokładnie.

_________________
Spoiler:


6 Sie 2016, o 16:09

Podziękowali: 2 Chasseur (6 Sie 2016, o 23:38), ElMorte (6 Sie 2016, o 16:11)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2015, o 21:22
Posty: 113
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 163 razy
Otrzymanych podziękowań: 116 razy
Nick w grze: NashVille
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post 
Kiedyś dało się zakładać nicki z cyframi i od małej litery. Na Larkasie są pozostałości, przykładem jest mój znajomy z nickiem kończącym się "9595", do którego nie można wysłać wiadomości na kopertę, to mnie dopiero irytuje.
1-Na tak.
2-Przy zmianie nazwy możesz dać dużych liter ile chcesz.
3-Na nie.
4-Na tak.

Wg mnie dobrą opcją byłaby spacja z jakimś ograniczeniem. Przykładowy nick -. "BobaFett" a "Boba Fett".

@edit
dasi napisał(a):
Co do pomysłu to bez sensu, jedyne co trzeba zrobić to czystkę nicków tj. usunąć nieaktywne postaci.


Dlaczego? Co jeśli ktoś zechce wrócić? Lepsze by było banowanie nie klimatycznych nicków, typu "LolKoxxddd", podobnie jak składających się z losowych znaków i wulgaryzmów.

Tapatalk 5.7.0

_________________
Druid 140 poziom [on/off]
Sheed 53 poziom [on/off]
Serwer: Larkas
Gildia: TITANIUM
16.07.2018 - Washi
Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios.


6 Sie 2016, o 16:22
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24
Posty: 95
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 243 razy
Nick w grze: Vanessa
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
Zupełnie nie rozumiem autora tematu i przesłania, które głosi.

Aevin napisał(a):
Oczywiście dla większości to nie ma znaczenia jak nazwiecie swoją postać, ale trzeba czasami pomyśleć o tym "0.01%" osób, które jednak stawiają na klimatyczność...


Mówisz o klimatyczności, a jesteś przeciwny temu, że imię ma się zaczynać z dużej litery oraz jesteś za tym, by można było używać w nazwach cyfr i dużych liter pośrodku.
Trochę mi to nie pasuje... chyba mamy różne pojęcie klimatyczności.
Nazwy takie jak LaNdRyNa, xMosiek243, J0J0 czy 52JaNu62 nie są imionami klimatycznymi. Nie mają z nimi nic wspólnego. Klimat tworzy nie zróżnicowanie, a historia i głębia przedstawionego świata jak i postaci w nim występujących.
Kilka klimatycznych imion: Tehezar, Marazji, Andora, Zariel, Tehodron (mógłbym tak wymyślać)

Jedyny punkt z jakim się zgodzę to punkt ostatni. Sądzę, że ograniczenie tak bardzo znaków jest sprawą obecnego silniku i gdyby zezwolić na długie nazwy - imiona mogłyby się zlewać, być nieczytelne, wychodzić poza pewne granice. Mam nadzieję, że po zmianie silnika na 3D - twórcy zwrócą na to uwagę i zwiększą ten limit znaków do tak jak mówisz chociaż 15, a może i 18 oraz pozwolą używać spacji. Dzięki temu można, by było tworzyć jeszcze bardziej klimatyczniejsze nazwy, a także nazwy dwu-członowe: Kamir Zahar, Dunot Danerit, Grot Wilcza Zamieć, Kasja Greenflame.
Fajnie by było też móc używać znaków ą,ę,ć,ź oraz (tutaj już moje widzimisie) znaku '. To poszerza twórczość o egzotyczne nazwy jak: Vishap Kh'andriel, Nora Mar'hak czy Frah'mer.

_________________
Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak!
Niesamowita Biedronkaaaaa!


6 Sie 2016, o 17:20

Podziękowali: Voliene (7 Sie 2016, o 17:26)
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post 
@NashVille
Za nicki skladajace sie z losowych znaków jest ban (a raczej knebel na rok...), chyba ze mam nieaktualne info.


6 Sie 2016, o 21:21
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2015, o 21:22
Posty: 113
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 163 razy
Otrzymanych podziękowań: 116 razy
Nick w grze: NashVille
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
@Yambo
Przecież wiem. Ja w sensie że tak samo jak za losowe znaki :) .

_________________
Druid 140 poziom [on/off]
Sheed 53 poziom [on/off]
Serwer: Larkas
Gildia: TITANIUM
16.07.2018 - Washi
Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios.


7 Sie 2016, o 16:11
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2013, o 14:11
Posty: 174
Miejscowość: Miasto
Podziękowano: 233 razy
Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Nick w grze: Voliene
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "prolog" przed3d.
Vanessa napisał(a):
Zupełnie nie rozumiem autora tematu i przesłania, które głosi.

Aevin napisał(a):
Oczywiście dla większości to nie ma znaczenia jak nazwiecie swoją postać, ale trzeba czasami pomyśleć o tym "0.01%" osób, które jednak stawiają na klimatyczność...


Mówisz o klimatyczności, a jesteś przeciwny temu, że imię ma się zaczynać z dużej litery oraz jesteś za tym, by można było używać w nazwach cyfr i dużych liter pośrodku.
Trochę mi to nie pasuje... chyba mamy różne pojęcie klimatyczności.
Nazwy takie jak LaNdRyNa, xMosiek243, J0J0 czy 52JaNu62 nie są imionami klimatycznymi. Nie mają z nimi nic wspólnego. Klimat tworzy nie zróżnicowanie, a historia i głębia przedstawionego świata jak i postaci w nim występujących.
Kilka klimatycznych imion: Tehezar, Marazji, Andora, Zariel, Tehodron (mógłbym tak wymyślać)

Jedyny punkt z jakim się zgodzę to punkt ostatni. Sądzę, że ograniczenie tak bardzo znaków jest sprawą obecnego silniku i gdyby zezwolić na długie nazwy - imiona mogłyby się zlewać, być nieczytelne, wychodzić poza pewne granice. Mam nadzieję, że po zmianie silnika na 3D - twórcy zwrócą na to uwagę i zwiększą ten limit znaków do tak jak mówisz chociaż 15, a może i 18 oraz pozwolą używać spacji. Dzięki temu można, by było tworzyć jeszcze bardziej klimatyczniejsze nazwy, a także nazwy dwu-członowe: Kamir Zahar, Dunot Danerit, Grot Wilcza Zamieć, Kasja Greenflame.
Fajnie by było też móc używać znaków ą,ę,ć,ź oraz (tutaj już moje widzimisie) znaku '. To poszerza twórczość o egzotyczne nazwy jak: Vishap Kh'andriel, Nora Mar'hak czy Frah'mer.



Dlaczego jak chcę coś napisać, to zawsze ktoś musi napisać to za mnie???

_________________
"Nie ważne jest w moich oczach,
Czy człowiek będzie mniej,
Czy więcej posiadał.
Ważne jest, czy będzie mniej,
Czy więcej człowiekiem


W Taern gram od: 2012-05-05


7 Sie 2016, o 17:27
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 260 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron