Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Koń 

Lubisz konie
NIE 32%  32%  [ 7 ]
TAK 68%  68%  [ 15 ]
Razem głosów : 22

 Koń 
Autor Wiadomość
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Koń
Witam

Kiedyś pisałem już o koniu w tym temacie jako o pecie na 90 lvl

Tu link, proszę bardzo: viewtopic.php?f=121&t=43329

Jednak dziś wpadłem na lepszy pomysł.

Koń, hmmm do czego służy koń bo przecież nie do walki tylko do szybszego przemieszania się i noszenia ciężarów (pomijając fakt że w tej grze nawet krowa potrafi zabić)

Koń powinien być naszym towarzyszem wyprawy jednakże nie w walce, dzięki niemu powinniśmy przemieszczać się szybciej poprzez odległe krainy jednakże nie powinien on towarzyszyć w walce.

Cóż to za wojownik bez konia który po odległych krainach chodzi pieszo? Stać go na klejnoty, brylanty, ba.. EPIKI! a nie stać na konia i musi chodzić z kapcia i dźwigać wszystko na swych barkach?

Dlatego uważam że powinien w Taern powstać koń! A dokładnie to nie jeden lecz różne jego wersje. Konie droższe lub tańsze, silniejsze lub słabsze dostępne za platynę lub złoto.

Gra by nabrała klimatu, wpływy platyny również by wzrosły a drygu kupiłby sobie za to konia!

O

Pozdrawiam Serdecznie

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


Ostatnio edytowany przez HELLSING, 29 Mar 2017, o 21:52, edytowano w sumie 1 raz



28 Mar 2017, o 21:35
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2013, o 15:13
Posty: 139
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 94 razy
Otrzymanych podziękowań: 134 razy
Nick w grze: Kaladin
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Może utwórz do tego ankietę, będzie sprawniej.
Wg, duży plus.
Dajmy na to jednorazowy wykup jednego rodzaju konika na raz, 100-500 platy, i wio:
1 koń: 100 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis za free.
2 koń: 125 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis/Alarilu za free.
3 koń: 150 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis/Alarilu/Kem za free.
4 koń: 175 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis/Alarilu/Kem/Płaskowyżu za free.
5 koń: 200 udźwigu, dodać do tp garnizon i może to robić 2x dziennie.
Ceny od 100 pl do 500, co koń to 100 więcej.
Konik wymagałby *wstaw ilość* jedzenia tygodniowo, reset w dniu zakupu po upływie tygodnia, w innym wypadku zdycha i trzeba go kupić jeszcze raz.
Kupić by go można było u Larsa obok karczmy w Alarilu, w końcu jest stajennym.

_________________
For what shall it profit a man, if he shall gain the whole world, and lose his own soul?


28 Mar 2017, o 23:03
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Black napisał(a):
Może utwórz do tego ankietę, będzie sprawniej.
Wg, duży plus.
Dajmy na to jednorazowy wykup jednego rodzaju konika na raz, 100-500 platy, i wio:
1 koń: 100 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis za free.
2 koń: 125 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis/Alarilu za free.
3 koń: 150 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis/Alarilu/Kem za free.
4 koń: 175 udźwigu, raz dziennie przemieści cię do Trentis/Alarilu/Kem/Płaskowyżu za free.
5 koń: 200 udźwigu, dodać do tp garnizon i może to robić 2x dziennie.
Ceny od 100 pl do 500, co koń to 100 więcej.
Konik wymagałby *wstaw ilość* jedzenia tygodniowo, reset w dniu zakupu po upływie tygodnia, w innym wypadku zdycha i trzeba go kupić jeszcze raz.
Kupić by go można było u Larsa obok karczmy w Alarilu, w końcu jest stajennym.



NIE NIE NIE NIE NIE
Koń po zakupie ma być nierozłączny z graczem a nie służyć za teleport.

Mam tu na myśli konia jako towarzysza wyprawy na którym cały czas będziemy mogli się przemieszczać a podczas walki będzie stał obok a nie w niej uczestniczył.

Koń nie ma wymagać karmienia, jeden zakup wystarczy.

Na mapie ma być widoczna animacja jak gracz przemieszcza się na koniu.

Dzięki niemu mamy się poruszać dwa razy szybciej oraz ma posiadać torbę na itemy i tylko na itemy np. do wykonywania flasz.

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


28 Mar 2017, o 23:13
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2013, o 15:13
Posty: 139
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 94 razy
Otrzymanych podziękowań: 134 razy
Nick w grze: Kaladin
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Przesadzone x2.

_________________
For what shall it profit a man, if he shall gain the whole world, and lose his own soul?


28 Mar 2017, o 23:16
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2016, o 13:03
Posty: 136
Miejscowość: Khorinis
Podziękowano: 40 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Hmm co prawda konie dodają klimatu itd. ale mamy już teleporty które pozwalają przemieszczać się błyskawicznie w dane miejsce więc kupowanie koni po to by trochę szybciej się poruszać będzie nie opłacalne a skoro nie będą brać udziału w walce to po cóż w ogóle tracić hajsik na coś co jest zbędne.

_________________
P O Z D R A W I A M

All postacie - Off
Łucznik - On

W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r.

Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r.


28 Mar 2017, o 23:21
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Ponieważ chodzi o to by mieć jakieś alternatywy a nie np. tylko korzystać z teleportów.
Poza tym:
Szybsze chodzenie
Dodatkowe eq na zasoby
Klimat gry gdzie po mapie część graczy mija Cię na koniu
Zabawa

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


28 Mar 2017, o 23:49
Profil
Inżynier

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25
Posty: 384
Podziękowano: 394 razy
Otrzymanych podziękowań: 255 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Moim okiem:
Koń zwiększający udźwig: do rozważenia, mi osobiście się podoba.
Koń zwiększający szybkość przemieszczania się: osobiście mi się nie podoba.


29 Mar 2017, o 00:02
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2016, o 08:39
Posty: 31
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Odnosząc się do Knoxiego i szybkości konia.
W jednej z gier MMORPG, w której były wierzchowce oraz teleporty zauważyłem, że zakup podstawowego konia był możliwy za złoto i zwiększał szybkość poruszania się o 20% (siodło 120% szybkości). Czy opłata w postaci platyny na zakup siodła zwiększającego jeszcze bardziej prędkość wierzchowca byłaby lepszym pomysłem ?

Inaczej opisując:
(Za bazową szybkość postaci uznaję 100%)
-udźwig konia zależny od zakupionego wierzchowca
-prędkość bazowa taka sama dla każdego wierzchowca (120% szybkości postaci); można tutaj ustalić, że szybkość konia zależy od poziomu - wierzchowiec poziomu 5 będzie przyspieszał postać o 50% (10% co poziom konia - większy udźwig = większa wytrzymałość = większa szybkość), w takim przypadku bazowa szybkość konia poziomu 1 mogłaby spaść do 110% bazowej szybkości postaci.
-możliwość dokupienia siodła (zwiększającego szybkość naszego konia o max 30-50%), żeby koń nie okazał się szybszy od teleportacji :) - koszt zwojów może się zwrócić po dłuższym czasie użytkowania.

Zrezygnowałbym jednak z dziennej możliwości teleportacji. Umniejszyłoby to znaczenie wieży oraz przewodnika (czy jak ten NPC się nazywa).
Oczywiście podane wartości przyspieszenia z siodeł czy koni można zmieniać do woli :)

_________________
Serwer Hc:
Sheed na zawsze


29 Mar 2017, o 00:17

Podziękowali: HELLSING (29 Mar 2017, o 00:20)
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 25 Gru 2012, o 15:36
Posty: 67
Podziękowano: 141 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Gotha napisał(a):
Odnosząc się do Knoxiego i szybkości konia.
W jednej z gier MMORPG, w której były wierzchowce oraz teleporty zauważyłem, że zakup podstawowego konia był możliwy za złoto i zwiększał szybkość poruszania się o 20% (siodło 120% szybkości). Czy opłata w postaci platyny na zakup siodła zwiększającego jeszcze bardziej prędkość wierzchowca byłaby lepszym pomysłem ?

Inaczej opisując:
(Za bazową szybkość postaci uznaję 100%)
-udźwig konia zależny od zakupionego wierzchowca
-prędkość bazowa taka sama dla każdego wierzchowca (120% szybkości postaci); można tutaj ustalić, że szybkość konia zależy od poziomu - wierzchowiec poziomu 5 będzie przyspieszał postać o 50% (10% co poziom konia - większy udźwig = większa wytrzymałość = większa szybkość), w takim przypadku bazowa szybkość konia poziomu 1 mogłaby spaść do 110% bazowej szybkości postaci.
-możliwość dokupienia siodła (zwiększającego szybkość naszego konia o max 30-50%), żeby koń nie okazał się szybszy od teleportacji :) - koszt zwojów może się zwrócić po dłuższym czasie użytkowania.

Zrezygnowałbym jednak z dziennej możliwości teleportacji. Umniejszyłoby to znaczenie wieży oraz przewodnika (czy jak ten NPC się nazywa).
Oczywiście podane wartości przyspieszenia z siodeł czy koni można zmieniać do woli :)


znawca koni nie jestem, ale nie wydaje mi sie, by wytrzymalosc konia rownala sie szybkosci. wytrzymaly kon jedzie dlugo, szybki kon jedzie szybko :D

a co do pomyslu, to jestem na tak, ALE:

1. dopiero po wprowadzeniu czyde
2. udzwig nie powinien byc wiekszy niz 500
3. przy np 5 rodzajach koni, to tylko ten najdrozszy powinien byc dostepny tylko za platyne, pozostale za plate lub zloto, do wyboru dla gracza
4. bez przyspieszania predkosci postaci na mapie, najlepiej zastapic konia mulem i tyle, niech to bedzie zwierze juczne :P


29 Mar 2017, o 05:33
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Koń
Jeśli chodzi o przemieszczanie się.

1. Dla mnie koń nijak ma się do nabierania przez grę klimatu.
2. Moim zdaniem przemierzenie owych "odległych krain", powiedzmy całej mapy po najdłuższej linii z portu na stok zajmie nam kilka minut. Kilka minut dla mnie to nie jest jakiś ogromny nakład czasu. W innych produkcjach przebycie pieszo całej gry zajmuje godziny.
3. Nie ma takiej mapy, na której wszystkie moby są agresywne, więc spokojnie można wszystkie przemierzać pieszo. Do tego na szlakach komunikacyjnych nie ma agresywnych mobów. W innych grach przejście map jest praktycznie niemożliwe ze względu na agresywność mobów.
4. Mamy w grze teleporty w gildiach oraz przewodnika, praktycznie większość map jest nimi skomunikowana. Wydaje mi się, że dotarcie do którejkolwiek mapy przy wykorzystaniu dostępnych możliwości mieści się w czasie poniżej minuty.
5. Podobno w 3D animacje mają być szybsze, również chodzenie po mapach.
6. Ustawiony czas przemierzania map jest ściśle związany z szeregiem zleceń, szybsze bieganie zaburzyłoby ich trudność, możliwości wykonania na odpowiednio niskim poziomie, być może wpłynęło na opłacalność.
7. Szybkość przemieszczania ma też ogromny wpływ w kontekście czempionów oraz pvp, myślę tu w szczególności o czasie powrotu po śmierci na jastrzębiora, do lochów, na stok, na jezioro.


Reasumując - Taern jest pod kątem szybkości przemieszczania się po mapach jedną z najszybszych o ile nie najszybszą grą, w które grałem. Nakłady czasu na bieganie są tu wyjątkowo niskie i nie związane z żadnym ryzykiem, zmęczeniem postaci. Zupełnie nie widzę potrzeby dodatkowych opcji, aby jeszcze te animacje przyspieszać, tym bardziej, że ekipa obiecała szybsze animacje w TBR. Poza tym zmiana prędkości postaci ma wpływ na wiele innych aspektów gry, co wymuszałoby szereg poprawek lub byłoby niemożliwe do poprawienia i wiązało się z nieporównywalnie większymi nakładami czasu ekipy niż wprowadzenie proponowanej zmiany.

Jeśli chodzi o udźwig.

1. Podstawowy udźwig wynosi 800, pełen ekwipunek zajmuje w graniach 200-300 miejsca.
2. Można zwiększyć udźwig do 1100, czyli aż o 300, to jest prawie 40%, moim zdaniem bardzo dużo.
3. Nie ma w grze przedmiotów, których nie dałoby się podnieść przy bazowym udźwigu. Najcięższe są chyba bloki granitu (lub jedne z najcięższych), spokojnie można je pozbierać przy czyjejś pomocy. Nie biorę pod uwagę przedmiotów questowych czy kuli u nogi, bo ich rola jest szczególna.

Reasumując - kompletnie nie widzę potrzeby takiej modyfikacji, mamy już płatne opcje znacznego zwiększania udźwigu, a dalsze ułatwianie gry nie jest potrzebne.

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


29 Mar 2017, o 07:43
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron