Strona 1 z 2 |
[ 12 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Przedmiot zwiększający wytrzymałość rara.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 23 Cze 2012, o 21:54 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: AKlizzer Serwer: Tolnor |
Witam proponuje wprowadzić taki przedmiot np z Htagi który da szansę podnieść wytrzymałość przedmiotu do wartości maksymalnej.
Zwiększenie o 1% u kowala za pomaca owego przedmiotu koszty NP 800k _________________ This is survival of the fittest this is do or die this is the winner takes it all so take it all. |
|
23 Maj 2018, o 14:04 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Jestem na nie bo będzie to eliminowało swego rodzaju losowość. Przykładowa cena tez zbyt niska. Jak już coś takiego miałoby być wprowadzone to powinno być zależne od rangi rara, czy jest to rar/psychorar i trwać co najmniej kilka dni aby podbić 1% (ale też bez szansy powodzenia a nawet z szansą na obniżenie wytrzymałości/wyzerowanie ulepszeń/stracenie przedmiotu).
_________________ _______ |
|
23 Maj 2018, o 14:15 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Jeżeli chodzi o mnie - uważam, że to nie ma racji bytu.
Po pierwsze byłoby to zbyt duże ułatwienie, jak napisał MaxMar - zero losowości. Po drugie masz Dvigg, który daje aż 20%. To powinno Ci wystarczyć. |
|
23 Maj 2018, o 16:19 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Ahh pomysł do bani lecz czy tylko ja widzę tutaj patologie?
Temat założył dosyć stary gracz więc wnioskuje, że autor tematu ma wysoki poziom i chce (zbytnio) ułatwić grę, a później pojawiają się goście którzy pomysł poprą i za niedługo po opublikowaniu posta zaczną pisać że ,,W tej grze nie ma co robić" i nie tyczy się to tylko tego tematu lecz też innych ja rozumiem, że ta gra może być dla niektórych trudna, ale takie ułatwianie może wyjść grze na gorsze nie na lepsze.
Spoiler:
_________________ "Człowieka można wkurzyć, ale nie wyciszyć" |
|
23 Maj 2018, o 16:31 |
|
|
|
Zacznijmy od tego że jestem na Nie.
A teraz chce wytknac autorowi że się nie postarał. Po pierwsze robienie tego itemku powinno wymagać od takiego gracza dużej ilości czasu, dopiero na koncu powinno pojawiać się złoto zależnie od rangi przedmiotu. Ale i tak bym był na nie bo to spowodowałoby ustalenie stałej wartości za rara z 50%, a później od tego robiliby poprawkę na "koszt wymaksowania" rarow z wytrzymałością mniejsza niż 50%. Wedlug mnie za dużo ingerencja w rynek |
|
23 Maj 2018, o 17:08 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Nie rozumiem wypowiedzi niektórych wyżej, jak można miec 0 losowości, skoro maksymalna wartość to 50, a 50 to nie 100 ;v
_________________ |
|
23 Maj 2018, o 19:18 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
@up
Zero losowosci w ramach losowania wytrzymałości przedmiotu, bo w takiej cenie to wszystkie przedmioty będą miały 50% na wyższym poziomie, a różnicą nie będzie to jak trudno się go ulepsza tylko to ile do niego dopłacić. Jestem na nie, z powodów wymienionych wyżej. Bardziej bym się skłaniał na przykład do podwyższania wytrzymałości itemu o 3% za każdy poziom jego ulepszania od +9 w górę, a wytrzymałość spadałaby do bazy przy spaleniu. (Innymi słowy imho lepiej by było jakby od ulepszenia na +9 każde ulepszenie wbijało +3 zarówno wybraną statystykę jak i wytrzymałość. W tej formie pomysł bez racji bytu). |
|
23 Maj 2018, o 19:32 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Doskonale rozumiem. Na nie
|
|
23 Maj 2018, o 21:40 |
|
|
Inżynier
|
A ja jestem na tak. Tylko oczywiście nie w takiej postaci, jak zaproponował autor.
Generalnie skoro mamy możliwość zwiększenia statystyk przedmiotu w procesie jego ulepszania, to dlaczego byśmy nie mogli zmieniać jego wytrzymałości? Oczywiście nie ponad poziom wytrzymałości, który dany przedmiot może osiągnąć, czyli 50% w przypadku rarów, 60% w przypadku epików. Każdy rodzaj ulepszania ekwipunku, o ile byłby dobrze zbalansowany, mógłby być dodatkowym ciekawym elementem gry, zwłaszcza gdy mówimy o endgamie, bo przecież w sumie ten temat dotyczyłby głównie tego przedziału - wcześniej raczej niewielu wywala miliony na wysokie ulepszenia. Obecnie jeśli chce się mieć item o wysokiej wytrzymałości trzeba po prostu wystarczająco długo ślęczeć na handlu i takiego szukać, co jest w sumie strasznie nudne i frustrujące. Dodatkowo sprawa komplikuje się w przedmiotach z *, gdzie często wymarzone 5* ma jakąś śmieszną wytrzymałość. I weź człowieku ślęcz i czekaj... A niekiedy możliwość doczekania się jest bardzo ograniczona, zwłaszcza w przypadku epików i rarów z nowych bossów (pewnie wielu graczy biega w czapkach z Morany 37%, bo miała nieszczęście być hlvlem wtedy, gdy jeszcze nie można było sobie przebierać w %, tylko albo zakładać, albo czekać rok). Cytuj: Jak już coś takiego miałoby być wprowadzone to powinno być zależne od rangi rara, czy jest to rar/psychorar i trwać co najmniej kilka dni aby podbić 1% (ale też bez szansy powodzenia a nawet z szansą na obniżenie wytrzymałości/wyzerowanie ulepszeń/stracenie przedmiotu). Co do tego, że powinien być to proces trudny i długotrwały całkowicie się zgadzam. Co do reszty nie, bo to nie byłoby tego po prostu warte, oczywiście jeśli nie można by osiągnąć % wyższego niż zwyczajny próg przedmiotu, a myślę, że tylko taka opcja mogłaby być wzięta pod uwagę. % podwyższa szansę na niespalenie, a nie na ulepszenie przedmiotu - jeśli wskazówka 10x podejdzie do końca, to nawet item z 35% można ulepszyć od razu. Więc gdyby była szansa na jakąkolwiek stratę, to jednak ludzie woleliby liczyć na farta w ulepszaniu, a nie bawić się w podnoszenie wytrzymałości, która i tak nie gwarantuje późniejszego sukcesu (ja sama Attawę 58% spaliłam niemożliwą ilość razy mimo używania reoli, dopiero niedawno postanowiła przestać kaprysić i pokazać, że ten jej % jest jednak coś wart ). Czy zepsułoby to rynek? Gdyby takie ulepszenie było w formie przedstawionej przez autora, to tak, oj nawet bardzo, bo wtedy w zasadzie ten % mógłby przestać istnieć. Ale jakby głębiej przemyśleć strategię ulepszania %, zrobić z tego proces długotrwały i kosztujący swoje, to itemki, które z miejsca mają 50%, nadal byłyby cenniejsze niż te z niższym. Bo tak czysto hipotetycznie, gdyby np. do podniesienia % trzeba było ubić 1k ogników i 2k jastrząbków, to raczej jednak każdy wolałby po prostu zakupić dany itemek 50% niż się z tym pierdzielić. ^^ Zresztą obecnie różnica cen między itemami z niskim i wysokim % nie jest aż tak drastyczna. Poniżej 40% cena jest niższa, powyżej już się praktycznie wyrównuje. _________________ Życie jest to opowieść idioty, pełna wrzasku i wściekłości, nic nie znacząca. |
|
24 Maj 2018, o 04:13 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Nie proponuje żadnych kosztów takiego ulepszenia, ale uparliście się na formę zmiany wytrzymałości na zasadzie ulepszeń o punkt procentowy w górę. Może warto byłoby to zrobić inaczej? A mianowicie po odpowiedniej "opłacie" nasz przedmiot losowałby swój % ponownie. Wtedy rary z niską wytrzymałością będą mięć większe szanse na ulepszenie, a z kolei te z wyższymi na osłabienie. Ryzykowne i losowe, ale uniknęłoby to sytuacji gdy kupując rar wiedzielibyśmy dokładnie ile musimy w niego zainwestować żeby podbić wytrzymałość. A szansa na to, że nasz sprzęt od razu wbije jakiś rozsądny % załóżmy 47-50 to ledwie albo aż 25%. Jeżeli za wysoki to zawsze można do tego dodać szanse niepowodzenia zmiany, np. 50%. Wtedy wbicie 47+ to już zaledwie 12,5%.
@down zwykłe prawdopodobieństwo. Każdej ilości % dałem taką samą wartość. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park Ostatnio edytowany przez Onion, 24 Maj 2018, o 08:52, edytowano w sumie 1 raz |
|
24 Maj 2018, o 06:46 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 12 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 137 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |