Odpowiedz  [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 Profesje - zawody w Taernie 
Autor Wiadomość
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Mnie sie osobiscie pomysl podoba, choc wymaga duzego dopracowania. Przede wszystkim potrzeba balansu, by kazda rzecz oplacalo sie rozwinac (by nie bylo tak, ze 90% graczy inwestuje w to samo, bo tylko to sie oplaca).

Z poczatku proponuje dac nieco mniej tych profesji, co ulatwi robote, gornictwo i lowienie polaczyc w zbieractwo i dawaloby bonus do wszystkiego co sie zbiera.
Zielarstwo polaczyc z alchemia (tu nie mam nazwy ;p) i dawaloby to bonus do wyrobu mikstur itp.
Kowalstwo jako trzecie, ale tu trzeba uwazac, by nie przesadzic z bonusami.


30 Wrz 2011, o 21:56
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Mystheria napisał(a):
Zielarstwo polaczyc z alchemia (tu nie mam nazwy ;p) i dawaloby to bonus do wyrobu mikstur itp.
Kowalstwo jako trzecie, ale tu trzeba uwazac, by nie przesadzic z bonusami.


Zielarstwo z Alchemią..Hmmm..może...Wiem że nie na temat...ale może...coś związanego z magią? NP Zielarz połączony z alchemią może tworzyć mikstury MAGICZNE ?

np:

Spoiler:


TO SĄ TYLKO ŻARTOBLIWE NAZWY BO NIE WIEM SAM JAK MOŻNA BY POŁĄCZYĆ ALCHEMIĘ Z MAGIĄ.

Ale..Podałem pomysł,że Alchemie i Zielarstwo można łączyć z magią:d

Pozdrawiam :D

_________________
Image


1 Paź 2011, o 07:59
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Sie 2011, o 11:14
Posty: 77
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Mogę rozwinąć Pomysł, kazda bedzie sie wiązać z funkcją potrzebna


Manufaktura(Kowalstwo); gracz bedzie tworzył Zbroje, Bronie, Ulepszał , bedzie do tego potrzebowal surowców Węgiel (do kotła :D) Rudy stali miedzi itp ,
Więc bedzie potrzebny Górnik który idzie i wydobywa to wszystkie skałki Iron Ore, Coal itp

Alchemik . wiadomo tworzy miksturki,
{ Połączony będzie z ZIelarstwem, Zielnik Sadzi i zbiera potrzebne Chwasty :P ( zdaje mi sie ze bardzo trudno bedzie wykoanc te pomysly, a co najgorsza :) nie beda wykonane bo sa wazniejsze podobno sprawy)


Kazdy zaczyna od NP: Kupuje sie u NPC Manuala daje 20% na początek , Wszystko co robimy, Zbieramy , Obojetnie co (zalezy jaka prof) co jakis czas rosnie nam skill, od iluś tam % bedzemy mogli tworzyc coraz to lepsze rzeczy .


1 Paź 2011, o 11:23
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Bubel napisał(a):
Mogę rozwinąć Pomysł, kazda bedzie sie wiązać z funkcją potrzebna


Manufaktura(Kowalstwo); gracz bedzie tworzył Zbroje, Bronie, Ulepszał , bedzie do tego potrzebowal surowców Węgiel (do kotła :D) Rudy stali miedzi itp ,
Więc bedzie potrzebny Górnik który idzie i wydobywa to wszystkie skałki Iron Ore, Coal itp

Alchemik . wiadomo tworzy miksturki,
{ Połączony będzie z ZIelarstwem, Zielnik Sadzi i zbiera potrzebne Chwasty :P ( zdaje mi sie ze bardzo trudno bedzie wykoanc te pomysly, a co najgorsza :) nie beda wykonane bo sa wazniejsze podobno sprawy)


Kazdy zaczyna od NP: Kupuje sie u NPC Manuala daje 20% na początek , Wszystko co robimy, Zbieramy , Obojetnie co (zalezy jaka prof) co jakis czas rosnie nam skill, od iluś tam % bedzemy mogli tworzyc coraz to lepsze rzeczy .



O niezłe..Pomysł można również dopracować o kilku NPC i o kilkanaście questów

( po 1 dla każdej profki dla rozpoznania się z UMIEJĘTNOŚCIĄ ) i po 10-15 od nowego NPC dla profki :]

_________________
Image


1 Paź 2011, o 11:26
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Sie 2011, o 11:14
Posty: 77
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Dokladnie, Pomysl jest bardzo dobry, urozmaicił by Bardzo, BARDZO grę, ale Ciekawe jak z wykonaniem jest ..


1 Paź 2011, o 11:42
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Bubel napisał(a):
Dokladnie, Pomysl jest bardzo dobry, urozmaicił by Bardzo, BARDZO grę, ale Ciekawe jak z wykonaniem jest ..


No sądzę,że z wykonaniem gorzej,gdyż to sporo roboty z tym :]...Ale jak ludzie się ludzie zmobilizują..No to potrafią robić cuda ^^

COŚ NA MOBILIZACJĘ ( HUMOR WYMAGANY ) :

Spoiler:

_________________
Image


1 Paź 2011, o 11:53
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Ja tylko podpowiem, ze im prostszy pomysl, tym wieksze jego szanse na szybkie (w miare szybkie) wprowadzenie.
Wiec po co kombinowac z czyms takim, jak tworzenie broni i eq, niech to po prostu daje tansza naprawe sprzetu.
Po co tworzyc nowe mikstury, skoro mozna ulatwic robienie tych juz dostepnych.


2 Paź 2011, o 05:07
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Mystheria napisał(a):
1.Ja tylko podpowiem, ze im prostszy pomysl, tym wieksze jego szanse na szybkie (w miare szybkie) wprowadzenie.
2.Wiec po co kombinowac z czyms takim, jak tworzenie broni i eq, niech to po prostu daje tansza naprawe sprzetu.
3.Po co tworzyc nowe mikstury, skoro mozna ulatwic robienie tych juz dostepnych.


A więc tak...

1.Ten pomysł raczej nie jest prosty więc szybko nie zostanie wprowadzony tak? :(
2.Z tym się w 100% zgadzam ;)
3.Można przecież stworzyć 3-4 nowe mikstury tylko dla Alchemików i wprowadzić przedziały tzn:

1 mikstura od 20 lv
2 mikstura od 40 lv
3 mikstura od 60 lv
4 mikstura od 80 lv

Ponadto Alchemik może sam tworzyć mikstury kondycji,many,itp

A te 4 NOWE MIKSTURY TO BYŁYBY MIKSTURY KOLEJNO

-wiedzy
-siły
-zręczności
-mocy

Oczywiście efekt byłby czasowy ;)

Pozdrawiam

_________________
Image


2 Paź 2011, o 08:26
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Sty 2011, o 16:08
Posty: 170
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
Te 'podprofesje' co wymieniles w pierwszy poscie, wydaja mi sie zbędne. Kto na 20lvl+ zbiera np. pajęcze skóry itd. Myslalem ze bedzie w podklasach chodzilo o np. Łucznik-Mag, czy cos w tym stylu, bo to co wymieniłeś, to tylko jedna jest fajna (Alchemik), a reszta - duzo pracy, i moim zdaniem zbedne..

_________________
08.2010 START GRY

SERWER 1


2 Paź 2011, o 10:19
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Wrz 2011, o 09:17
Posty: 49
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Profesje
SZELEST napisał(a):
Te 'podprofesje' co wymieniles w pierwszy poscie, wydaja mi sie zbędne. Kto na 20lvl+ zbiera np. pajęcze skóry itd. Myslalem ze bedzie w podklasach chodzilo o np. Łucznik-Mag, czy cos w tym stylu, bo to co wymieniłeś, to tylko jedna jest fajna (Alchemik), a reszta - duzo pracy, i moim zdaniem zbedne..


Jeśli będzie czas to ja chciałbym aby te ,,PodProfesjePODPROFESJI" były.

Ale na pierwszym planie wolałbym aby były ,,PodProfesjeProfesjiPrawdziwych" :D

_________________
Image


2 Paź 2011, o 12:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 127 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron