Strona 2 z 9 |
[ 88 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Spsuło się"
Autor | Wiadomość |
---|---|
Pogromca Valdaroga
|
Jak najbardziej za, sprostuje czemu, troszeczke później i wrzuce moje widzimi sie jak mniej wiecej by to mogło wygladac
_________________ Kocham mojego Szopa |
25 Mar 2012, o 11:33 |
|
Walczący z drzewcami
|
reskatorr napisał(a): moim zdaniem to trochę nie na miejscu, gdyż mam 47lvl i raptem dropłem dopiero może ze 6 rarów i to same badziewia które teraz zalegają depo, żeby wprowadzić takowe zmiany jak opisano rary powinny wpadać znacznie częściej niż dotychczas, bo dojdzie to takiej sytuacji gdzie można zostać bez eq na które wydało się gruba kasę, wiec jestem przeciw choć jakaś zmiana by się przydała lvl w grze rosna wiec klopotu z low rarami nigdy nie bedzie bo wiecej ludzi chodzi na bosy dyszki itp solo wiec maja tego cale depo jak ty a w tym pomysle nie chodzi o to zeby rar psol ci sie losowo tylko z czasem a tez hilvl musza czasem cos na eq wydac a nie tylko kombinowac na ile dac istav na +7 czy +8 na eq juz nie wydajemy wiec ladujemy7 w ulepszenia itp a to zoze zwiekszyc tylko obrut rarem bo bedziesz mial szanse selnac drop hilvl _________________ Markko VD 122 Laraks ON Caandy Drut 79 Laraks ON Barb 140 Laraks ON Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista |
25 Mar 2012, o 11:37 |
|
Uczeń Heremona
|
A może coś takiego, że mają określoną wytrzymałość nie w procentach, a w punktach. Przedmioty niższej rangi mogą mieć mniej punktów wytrzymałości, a większej rangi więcej. Może nawet być coś takiego, że rary mają więcej wytrzymałości, kilka części jednego setu daje wytrzymałość do nich, czyli jak mam Gnaty Reffa i 2 rzeczy z Okowy Snu to tylko na Okowy Snu daje wytrzymałość. Epiki najlepiej jakby miały najwięcej wytrzymałości. Mogłoby być coś takiego, że zabezpiecza przed niszczeniem się ekwipunki, hmm... może coś takiego:
Spoiler:
Jestem na TAK _________________ Basfau - druid 116lv S3/S7 http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność "Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz AvE Ja <3 Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2 |
25 Mar 2012, o 11:39 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Ja ze swojej strony powiem że najbardziej uderzyłoby to w nowych graczy, lub tych którzy jeszcze kompletują eq, oni zazwyczaj nie maja nadmiaru złota i ponowne zdobycie popsutego rar-a , pewnie zniechęcało by ich do dalszej gry.
Jedyne co jest pewne to taki krok znowu nabiłby sporo kasy właścicielom gry, na inhibiory lałaby się platynka , low lvle by ja sprzedawali żeby mieć kasę na rary.. Zdecydowanie sie temu sprzeciwiam ! Z gry należy czerpać radość, a nie non stop łazić na bossy i dropić te rary łamiąc sobie zęby oblivionn napisał(a): Jak najbardziej za, sprostuje czemu, troszeczke później i wrzuce moje widzimi sie jak mniej wiecej by to mogło wygladac i niech się tu nie wypowiadają Ci którzy nie grają , albo moga sobie biegać w dowolnym eq bo z góry temat jest po to aby uprzykrzyć komuś życie(normalni ludzie) a innym polepszyc (czytaj maniaki grający 25/24) To że nie gram oficjalnie oraz moge miec sprzet jaki chce, nic nie znaczy - obli |
25 Mar 2012, o 11:42 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Polpotek12 napisał(a): ...ale gdyby to zrealizowali to co chwila by trzeba było wracać się do kowala po esencje bo coś się popsuło o 10% ja tego nie popieram... 1.primo!no tu jest racja, byłoby to nie tyle trudne, co uciążliwe! Ciagle trzebaby miec esencje w zapasie(albo rara jakis) i latac do woberga na ratunek! Po 2. wczoraj za piro poropnowali mi 40 tys:P, a to jest juz kpina! Ja zacząłem dopiero dropic, ale mysle, ze to bedzie spór high lvli z -mini i -mid lvlami! Konflikt interesów po prostu:) mimo wszystko popieram MalboroMan, jestem na NIE |
25 Mar 2012, o 11:45 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Bezsensu pomysł - przedstawiacie same zalety z punktu widzenia postaci o wysokim lvlu. Psucie sprawi , że nieopłacalne będzie ulepszanie przedmiotów/rarów bo i tak za chwile to przepadnie. Flaszy i tak nie warto kupować a lepiej je zrobić samemu. Widać tu , że znów próbujecie zrobić ukłon w kierunku wysokich lvli kosztem średnich i niskich. Spotęguje to tylko egzekucje i polowania na niższe lvle w celu psucia im eq żeby mieć potencjalnych kupców (egzekucje , bo różnica 20lvl to już nawet nie walka , a zwykła eksterminacja) . Sugerujecie psucie się po takich atakach. Czyli nie dość , że słabsi stracą expa i złoto to jeszcze dowalicie im zepsuciem się przedmiotów - SUPER POMYSŁ (ironia) . Tylko pogratulować pomysłu na odstraszanie graczy od gry. Kolejna sprawa - zlecenia , żeby poziom wbić to trzeba dużo się natłuc potworków - nieopłacalne stanie się ich atakowanie skoro co 1-3 lvle będzie trzeba eq wymieniać. Zdecydowanie ZŁY POMYSŁ!!! Dobry dla tych z top500 zły dla całej reszty
|
25 Mar 2012, o 11:45 |
|
Uczeń Heremona
|
Diabeł tkwi w szczegółach... oczywiście przedstawiony tutaj pomysł jest idealny z punktu widzenia wysokolevelowego gracza{edit po przemyśleniu i zapoznaniu się z opiniami innych graczy myślę, że dla HLveli także jest to złe), bo coś w końcu zrobi z zalegającymi w depozycie tężcami, piroklastami, ishrimmami etc.
Niżej mamy 3 grosze od naszego drogiego GMa który tym razem miał chyba niezły odlot: drugi tydzień męczę wilki, sprzedaję mięso żeby kupić sobie wymarzone buty z waldka (bo nie bardzo mam z kim iść na smoka), po czym one się psują... Jasne, mogę powtórzyć to wszystko, ale wtedy raczej ze złości odstawię grę. Pomnóżmy te 2 tygodnie przez ilość drogiego sprzętu koniecznego do skompletowania i wyjdzie nam, że jeśli coś miałoby się psuć raz na 3-4 miesiące to tacy gracze jak ja praktycznie cały czas mają siedzieć w wilczej norze, na halicie, czy w inny sposób zarabiać pieniądze tylko po to, żeby koksy miały mniejszy problem ze sprzedażą. Mogę się oczywiście przerzucić na wyprawy na bossy, ale nie dość że narzuci to zmianę stylu gry, to zostanie problem słabszych graczy, którzy nie mają ekipy i nie będą w stanie wyrobić się finansowo. Heaven, bardzo brzydki, niefajny, nieprzemyślany (jeśli przemyślany to wybacz, ale perfidny czy wręcz chamski) pomysł. Jeśli coś chcemy zmieniać to z głową. Był pomysł przetopu na surowce (bodaj kilka tematów niżej) poza tym można wymyślić inne zastosowania dla esencji. Jeśli chodzi o uszkodzenia ok, ale stanowcze NIE dla nieodwracalnych uszkodzeń. Gildartz: wiem, że chciałeś dobrze, ale jeśli to przez przypadek przejdzie to nie właz na czerwone _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS Ostatnio edytowany przez Calipsis, 26 Mar 2012, o 00:20, edytowano w sumie 1 raz |
25 Mar 2012, o 11:49 | |
Duma Forum!
|
@up
to czy to będą % czy punkty nie ma znaczenia, w moim wyobrażeniu chodzi przede wszystkim o to, żeby raz wydropiony RAR czy set (epiki w sumie też) były zniszczalne. Oczywiście że prawdopodobieństwo zniszczenia powinno być tym mniejsze im wyższy RAR, wyższe ulepszenia (bo ulepszenia mogą przecież zwiększać wytrzymałość) ale przedmioty powinny po iluś tam walkach po prostu się bezpowrotnie psuć - to po jakim czasie by się to działo jest do ustalenia, chodzi o sam mechanizm. Odnosząc się jeszcze do tego że obecnie jest to bez sensu i może to być tylko na nowych serwerach - no ja się z tym nie zgadzam, to właśnie na obecnych serwerach gdy w depo zalegają rary, co chwila na czatach i forum gracze narzekają że są dramatycznie niskie i historia zawsze się powtarza na każdym serwerze bo brakuje mechanizmu kreującego popyt na rary dla dużej liczby graczy w długim horyzoncie czasowym. @MalboroMan proszę nie odmawiaj nikomu głosu - każdy może się wypowiedzieć a Ty nie musisz się z każdym zgadzac i odwrotnie |
25 Mar 2012, o 11:51 |
|
Walczący z drzewcami
|
w kazdej grze tego typu eq sie psuje mozna go uszkodzic to czemu u masz ma tylko przybywac a nie ubywac od pomyslu do wprowadzenia go jest daleka droga wiec zdazysz sie spokojnie ubrac
_________________ Markko VD 122 Laraks ON Caandy Drut 79 Laraks ON Barb 140 Laraks ON Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista |
25 Mar 2012, o 11:53 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Przypuszczam całkowite zniszczenie przedmiotu 95% graczy zniechęci do gry.
Jestem w tych 95% i nie wyobrażam sobie żeby przedmioty o które długo się starałem uległy całkowitemu zniszczeniu. Niewielkie odwracalne uszkodzenia reperowane esencją to dobry pomysł. Zwiększy zapotrzebowanie na rary, co za tym idzie zwiększy się ich cena. _________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
25 Mar 2012, o 12:00 |
|
Strona 2 z 9 |
[ 88 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |