Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 szansa na dropa zalezna od poziomu gracza 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011, o 17:58
Posty: 46
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
pomysł bez sensu lvl 70 nie ma np. Diabolo i ma małe sanse na te diabolo to np. Idą 15 lvl na tego fyo i mają te diabolo


25 Maj 2012, o 15:29
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lut 2012, o 23:37
Posty: 27
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Maski napisał(a):
Moim pomysłem jest uzależnienie szansy na drop od poziomu gracza . Często , najczęściej jest tak ze wysokie lvle żenują na tych niższych , bo robią więcej razy danego bosa czy czempiona w tym samym czasie .

Moja propozycja jest prosta im niższy lvl tym większa szansa na dropa im wyższy tym niższa , oczywiście względem danego gracza .

Przykład gracz mający 40 lvl solucje ichi i ma 4% szans na rara , gracz 55 lvl solucje ichi i ma 1 % gracz 70 lvl solucje ichi ma 0,3 % szans na rara !podobnie było by z czempionami , wysokie lvle którym na nic się taki set nie przyda , polują na czempiony odbierając szanse innym gracza którym się naprawdę przyda i dropia go dla siebie a nie na sprzedaż !


poprawi to tytulacje rarowa na rynku i da więcej radości innym gracza(mniejszym ) , a high lvl przecież maja bosy odpowiednie do swojego lvla wiec niech na nie chodzą i tam się wykazują :)Pomysł pewniej spotka się z krytyka graczy mających wysokie lvle no ale wyjdzie to wszystkim na lepsze (a przynajmniej gracza chodzącym na bosy/czempiony adekwatne do swojego lvla ) :)


Matka wie że ćpiesz?


25 Maj 2012, o 15:33
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 12 Lut 2011, o 20:23
Posty: 362
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Jak dla mnie pomysł ok. Wymaga pewnej modyfikacji. Obecna szansa na rar zostaje dla leveli niższych i takich dla jakich przeznaczona jest instancja. Potem maleje z każdym wyższym levelem. Np. o 0,1% za level spadając minimalnie do 1,5% czyli do połowy standardowego dropu.

Mogłoby to sprawić, że faktycznie ceny na rynku wróciłyby do poziomu sprzed około roku (chociaż dzięki otwarciu nowych bossów ceny prawdopodobnie też wzrosną). I mogłoby to w końcu sprawić, że "rar" jest naprawdę "rare", a istnienie itemów u koldzicy miałoby jakiś sens.

_________________
,,Szczęście to mit - stworzyliśmy go sami.''


25 Maj 2012, o 16:12
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Sie 2011, o 11:13
Posty: 53
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
haha takiej glupoty to dawno na forum nie bylo. niby czemu wyzsze lvle maja miec mnejsza szanse na drop? przykladowe chi: malylvl owszem nie bedziemu z nim isc tak latwo ale dlaniego taki rar z niego to jest cos, a dla gracza hlvl to tylko dodatek do sellniecia u przyslowiowego kowala. o to chodzi zebywyzsze lvle zarobily wiecej kasy bo im jest przeciez bardziej potrzebna.


26 Maj 2012, o 08:02
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Spokojnie, za rok może dwa aurtor wbije 80+ i będzie chciał wiekszy % dropu dla hlvl :mrgreen:

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


26 Maj 2012, o 14:01
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 18 Maj 2012, o 17:43
Posty: 54
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Jak chcą to niech na silniejsze bosy chodzą :)

_________________
Sheed 80 lvl s3
Druid 44 lvls3
RYC 75 s 5
MO 64 s5
brb 53 ON s5


26 Maj 2012, o 14:09
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
100lvl bedzie mial pelno rarow a 10 lvl 0 ....?

_________________
_______
Image
Image


26 Maj 2012, o 14:37
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 15 Mar 2012, o 16:21
Posty: 67
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Conrad napisał(a):
Jak dla mnie pomysł ok. Wymaga pewnej modyfikacji. Obecna szansa na rar zostaje dla leveli niższych i takich dla jakich przeznaczona jest instancja. Potem maleje z każdym wyższym levelem. Np. o 0,1% za level spadając minimalnie do 1,5% czyli do połowy standardowego dropu.

Mogłoby to sprawić, że faktycznie ceny na rynku wróciłyby do poziomu sprzed około roku (chociaż dzięki otwarciu nowych bossów ceny prawdopodobnie też wzrosną). I mogłoby to w końcu sprawić, że "rar" jest naprawdę "rare", a istnienie itemów u koldzicy miałoby jakiś sens.


Jak dla mnie to powinno być tak:

szanse spadają od 1lvl o 0,03%. kiedy szanse spadną do 3% % przestają być obniżane. (czyli na 67lvl)

Chociaż i tak nie miało by to sensu...


29 Maj 2012, o 14:20
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 25 Cze 2011, o 21:15
Posty: 25
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Czysta glupota jaa na ichu zarabiam spora kasy a rary z nigo sprzedaje u kowala bo i tak na rynku grosze chodza i wogule nie daje sie ich sprzedawac a ty masz maly le el nic ci z rarow nie leci to wolisz taka glupote wymyslec ja tez mialem maly level kiedys i tez mnie nerwowalo to ze nic mi nie spada ale to po jakims czasie sie zminilo troche wiecej lataj nq bossy a nie 3 lub 4 razy polecisz i sadzisz ze cos ci spadnie czlowieku ja na feyo bylem multum razy i po 50 razem mi cos spadlo a ty kilka ra y i juz wielkie zale qiesz jak bardzo sie trzeba nameczyc zeby cos spadlo wydaje mi sie ze nie wiez to lepiej nie udzielaj sie jak zaczoles dopiero gre


29 Maj 2012, o 18:31
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Kwi 2012, o 13:44
Posty: 82
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: szansa na dropa zalezna od poziomu gracza
Głupota i tyle Conrad racja ze na s1 to ceny sa do bani kupilem opole Nu +4 za 5,5kk jakies 2 miechy temu a takie zdjecie % na drop to żenada. Teraz 80+ siedzą na nowych bossach a ceny duzo nie pójdą w górę, ja sam wiem jak kupowałem rary dla siebie i dostałem ofertę i napisałem że za dużo i kupilem taniej. Zamknijcie ten temat

_________________
Roun 129
Sheed s1
Gildia: New Taern Order
AvE PvP
Pierwszy SH na s1

http://screenshooter.net/3350009/uprblld


29 Maj 2012, o 22:16
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron