Autor |
Wiadomość |
Pirek
Pogromca Valdaroga
Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29 Posty: 1435 Podziękowano: 52 razy Otrzymanych podziękowań: 100 razy
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
To trzeba nie ginąć Moim zdaniem śmierć PVE jest zbyt łagodna.
|
15 Cze 2012, o 18:45 |
|
|
Wallace
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 24 Maj 2012, o 20:40 Posty: 129 Miejscowość: Bydgoszcz Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 4 razy
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
To nie ilość traconego przy śmierci expa jest problemem...
Problemem jest tempo jego zdobywania... proces jest straszliwie nużący. Co prawda może być bardziej emocjonujący jeśli się bije moby wysokiego (w porównaniu do własnego) levelu ale wtedy narażamy się na zgon, przewijka expa do tyłu, expienie jeszcze bardziej nużące po zgonie xP
_________________ "To nie bug. Tak ma być..." "Procenty działają" Pety dopracowane Podklasy zrobione
|
15 Cze 2012, o 20:55 |
|
|
Dexdex
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 26 Mar 2012, o 22:57 Posty: 314 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 13 razy
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
gz za stworzenie ankiety która jest bez sensu możliwość z Za lub Przeciw lub Za i Przeciw a myślałem ze tylko politycy tak mogą
_________________ "Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma??
|
15 Cze 2012, o 21:30 |
|
|
MaxMar
Uczeń Heremona
Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
To nie idz solo na Valdagorga...
_________________ _______
|
15 Cze 2012, o 21:39 |
|
|
Garthmogg
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 2 Maj 2011, o 13:03 Posty: 39 Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 1 raz
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
Jak to ładnie mówią w moich okolicach "to jest gra, jednemu zabierze drógiemu da" NIe podoba mi sieten pomysł fajnie jest tak jak jest teraz
_________________
S1 Garthmogg MO
Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać
To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem
|
15 Cze 2012, o 21:44 |
|
|
seba11pl
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
To nie pomysł tylko ingerencja w ogólnie przyjęte zasady gry...
|
15 Cze 2012, o 21:56 |
|
|
Showtimee
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 15 Sty 2012, o 17:29 Posty: 166 Podziękowano: 18 razy Otrzymanych podziękowań: 29 razy
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
nie! nie! nie! jest gut max na 40 lvl wzielo mi 30k niesodze ze to tak duzo na wysokich lvlach po 200k nawet idzie im ale 1 dz i posprawie
|
15 Cze 2012, o 21:58 |
|
|
T.rex
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 6 Kwi 2012, o 15:51 Posty: 2 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
jestem za ponieważ za dużo tracimy expa po śmierci albo chociaż zabrać te kartę dużo dodatkowego expa i o co chodzi z tą kartą dużo dodatkowego złota zawsze po dedzie z kartą masz szczęście zabiera mi po ok 700 złota i mniej wiecej 5k expa a z tą kartą zabiera mi po 900 złota i 7k expa
|
16 Cze 2012, o 10:15 |
|
|
Aegorn
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 25 Maj 2012, o 19:44 Posty: 9 Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
Smierc do smierć ciesz sie ze po dedzie nie musisz robic nowej postaci , według mnie itak jest za łagodna .
_________________ Barba s2
|
16 Cze 2012, o 12:19 |
|
|
Serpentsya
Uczeń Simona
Rejestracja: 3 Mar 2012, o 04:08 Posty: 49 Miejscowość: Poznań Podziękowano: 11 razy Otrzymanych podziękowań: 6 razy
|
Re: Zmniejszenie tracenia expa po smierci
Pomysł bez sensu. Pomyśl - śmierć to kara. A raczej konsekwencja, jaka Cię czeka, gdy zaatakujesz zbyt silnego mobka. Fakt, na niskich lvlach to porażka, bo trzeba się namęczyć by osiągnąć level ale jest to motywacja do tego by więcej nie dedać ^^ Inaczej każdy atakowałby silne potwory bo "a nuż mu się uda". Trzeba zdawać sobie sprawę z ryzyka jakie się z tym wiąże.
_________________ Serpentsya [S4] - 70lvl (druidka) Nymfetamina [S4] - 29lvl (barba)
|
16 Cze 2012, o 16:26 |
|
|
|