![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 27 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmniejszenie tracenia expa po smierci
Zmniejszenie tracenia expa po smierci
Autor | Wiadomość |
---|---|
Pogromca Valdaroga ![]() ![]() |
To trzeba nie ginąć
![]() Moim zdaniem śmierć PVE jest zbyt łagodna. |
15 Cze 2012, o 18:45 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 24 Maj 2012, o 20:40 Posty: 129 Miejscowość: Bydgoszcz Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 4 razy ![]() |
To nie ilość traconego przy śmierci expa jest problemem...
Problemem jest tempo jego zdobywania... proces jest straszliwie nużący. Co prawda może być bardziej emocjonujący jeśli się bije moby wysokiego (w porównaniu do własnego) levelu ale wtedy narażamy się na zgon, przewijka expa do tyłu, expienie jeszcze bardziej nużące po zgonie xP _________________ "To nie bug. Tak ma być..." "Procenty działają" Pety dopracowane Podklasy zrobione |
15 Cze 2012, o 20:55 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
gz za stworzenie ankiety która jest bez sensu możliwość z Za lub Przeciw lub Za i Przeciw a myślałem ze tylko politycy tak mogą
_________________ "Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma?? |
15 Cze 2012, o 21:30 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy Nick w grze: Crossborn ![]() |
To nie idz solo na Valdagorga...
_________________ _______ |
15 Cze 2012, o 21:39 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() ![]() |
Jak to ładnie mówią w moich okolicach "to jest gra, jednemu zabierze drógiemu da"
![]() NIe podoba mi sieten pomysł fajnie jest tak jak jest teraz _________________ ![]() S1 Garthmogg MO Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem ![]() |
15 Cze 2012, o 21:44 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
To nie pomysł tylko ingerencja w ogólnie przyjęte zasady gry...
|
15 Cze 2012, o 21:56 |
|
![]() |
|
Współpracownik Gnarla
![]() |
nie! nie! nie! jest gut
![]() |
15 Cze 2012, o 21:58 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 6 Kwi 2012, o 15:51 Posty: 2 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
jestem za ponieważ za dużo tracimy expa po śmierci albo chociaż zabrać te kartę dużo dodatkowego expa i o co chodzi z tą kartą dużo dodatkowego złota zawsze po dedzie z kartą masz szczęście zabiera mi po ok 700 złota i mniej wiecej 5k expa a z tą kartą zabiera mi po 900 złota i 7k expa
![]() |
16 Cze 2012, o 10:15 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
![]() |
Smierc do smierć ciesz sie ze po dedzie nie musisz robic nowej postaci , według mnie itak jest za łagodna .
_________________ Barba s2 |
16 Cze 2012, o 12:19 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 3 Mar 2012, o 04:08 Posty: 49 Miejscowość: Poznań Podziękowano: 11 razy Otrzymanych podziękowań: 6 razy ![]() |
Pomysł bez sensu. Pomyśl - śmierć to kara. A raczej konsekwencja, jaka Cię czeka, gdy zaatakujesz zbyt silnego mobka. Fakt, na niskich lvlach to porażka, bo trzeba się namęczyć by osiągnąć level ale jest to motywacja do tego by więcej nie dedać ^^ Inaczej każdy atakowałby silne potwory bo "a nuż mu się uda". Trzeba zdawać sobie sprawę z ryzyka jakie się z tym wiąże.
_________________ Serpentsya [S4] - 70lvl (druidka) Nymfetamina [S4] - 29lvl (barba) |
16 Cze 2012, o 16:26 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 27 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |