Strona 2 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Morale
Autor | Wiadomość |
---|---|
Chodząca legenda
|
Dla mnie pomysł strasznie lipny. Kiedyś w grze był używany honor w zależności od drogi, którą kierujemy postać, powiedzmy robiąc zadanie jako "dobry" lub "zły", to jest coś podobnego.
Jako top 3 serwera - jak mam zabić kogoś silniejszego? Kiedy przede mną mam sojuszników. Nie jest określone, czy liczony jest SL drużyny czy siła czy co? Zdobywamy prestiż bijąc mobki - czyli zawsze i wszędzie. Tracimy ginąc i przez śmierć znajomych - to co, mam ich powywalać? Ktoś ma znajomych 5, ktoś 25, a ktoś 100 i wiadomo kto ciągle widzi na bocznym śmierć ziomka. Tracimy za nieudane ulepszenie, czyli tylko w plecy. Za udane zysku nie ma. Wniosek - przestańmy ulepszać. Dalej - gildia. Czemu odejście z gildii źle działa na morale? Może gildia była zła, więc odchodzę. Podobnie z przyjmowaniem. Questy, naprawianie eq - jak ktoś ma wszystkie zrobione i full eq to co? Lipa. Można policzyć to co było kiedyś, ale co wtedy z pvp? Jak ktoś ma 170k+ statusu na + to skali dla niego zabraknie. Poza tym - picie piwa. Najlepiej stać cały dzień, wypić 1k browarów i luz Bonusy - zdecydowanie dla mnie przesadzone. Cały pomysł według mnie uderza mocno w hlvl graczy, którzy po prostu zyskiwać będą tylko tłukąc mobki, a tracąc całą resztą. Mają najmniej możliwości zyskania i pewnie będą non stop tracić nawet po prostu stojąc. Zupełnie zbędna sprawa, a pomysł słaby. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
5 Lip 2012, o 20:06 |
|
Uczeń Simona
|
Butosh napisał(a): D - 1% szybsza regeneracja w walce Jak szybsza przecież to by było 6 % zamiast 5 % Pozdro |
5 Lip 2012, o 20:37 |
|
Uczeń Simona
|
@Szymdaro
Odniosłeś się bardzo krytycznie do pomysłu, bez przeczytania go ze zrozumieniem. Szkoda. Tak jak napisałem, bajer z wypiciem piwa tyczy się tylko poziomu -3 i podbija morale zaledwie o 1 pkt JEDNORAZOWO. Przy innych poziomach piwo nie daje nic. Podobnie jak z tym zabijaniem słabszych. Oczywistym jest że " autor miał na myśli " wprowadzenie jakiś widełek ( powiedzmy +-10% lvl lub, a nawet lepiej, +-10% powera). Zgadzam się, że nie dopracowałem w pełni tematu. Przyznaję, bo nie jest to takie proste. Kwestię zysku morale za udane ulepszenie przypadkiem pominąłem, będąc pewnym, że uwzględniłem ją. Ogólnie, mimo iż gram w Tearn zaledwie od około miesiąca, zależy mi na urozmaiceniu gry. urozmaiceniu nieliniowym. Rozumiem, że dla hlvli licza się tylko nowe mapy , nowe rary / sety /epiki, nowe questy / instancje / bossy. Oczywiście wszystko, tylko dla hlvli, którzy mają już wszystko, osiągneli wszystko i są znudzeni, bo nie mają do czego dążyć, a emocji szukają na mokradłach używając tego wszystkiego co już zdobyli, co już ich tak bardzo znudziło, przeciw tym, którzy mają jeszcze jakieś cele, marzenia i chęci. Smutne to, tym bardziej że zaledwie po miesiącu gry widzi to osoba, którą z całą stanowczością nazwałbyś NOOBEM. Zastanów się jednak, co, a w zasadzie kto jest siłą napędową tej gry. Czy wszystko co jest wprowadzane musi być ukierunkowane pod ( o zgrozo ) największe marudy, których siła lamentu jest wprost proporcjonalna do ich poziomu? Którzy już dawno przestali dostrzegać piekno tej gry, a dla których liczy się tylko wprowadzenie nowych rarów, aby znowu mieć co sprzedawać noobkom, którzy sami ich zdobyć nie mogą. Naprawde uważasz, że to jest jedynym celem gry, a jakakolwiek inna zmiana, wyjątkowo może nieco szkodząca hlvlom ( choć jestem pewny że tak by nie było, bo oni na mobkach giną rzadziej od llvli ) musi być od razu jak to napisałeś " strasznie lipna "? No nic, masz prawo do własnego zdania, do krytyki wszystkiego, co nie jest w interesie wielkiego top3 serwera... _________________ "Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012 |
5 Lip 2012, o 20:42 |
|
Administrator
|
Fajny pomysł wymaga dopracowania ale warto nad tym pomyśleć.
|
5 Lip 2012, o 22:01 |
|
Walczący z drzewcami
|
drygu napisał(a): Fajny pomysł wymaga dopracowania ale warto nad tym pomyśleć. Drygu sie tak wypowiedziaj, to znaczy, y ze jest szansa na morale. |
6 Lip 2012, o 07:08 |
|
Uczeń Simona
|
Zgadzam się z SZYMDARO bardzo nie podoba mi się ten pomysł i mam nadzieję,że nie zostanie wprowadzony.. Czemu? Odpowiedź w jego poście..Nic dodać nic ująć morale zepsułyby rozgrywkę.
_________________ Gram ,,4fun"... Rycerz s3,spamer,nup,wielbiciel erpegów, i bijatyk typu ,,pancz,pancz,pancz-pancz,kik,pancz" Wróciłem Pomogłem? Kliknij kufelek przy mojej wiadomości. >>>Znany jako Advocate s3<<< |
6 Lip 2012, o 12:03 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Pomysł bardzo fajny i przyszłościowy. Lubię urozmaicenia więc mogę się podpisać pod pomysłem ale... Właśnie... Wielę kwestii jest baaardzo spornych
Jakby to ująć... H-lvl powinni mieć te morale na 10 poziomie tylko wedle Twojego przelicznika jest to wręcz niemożliwe. Jak to Szymdaro już zauważył będąc w TOP 10 cięzko zabić kogoś równego sobie oraz lepszego. Tu powinna być granica -20%, czyli: mam 100lvl zabijam 80lvl i wtedy łapie się na morale. Kolejne, zdobywanie poziomu, z każdym lvl jest coraz trudniej go zdobyć, mając 100lvl nie zrobimy 1lvl wciągu dnia. To samo z budynkami w Gildii, H-lvl mają już rozbudowane na 5+ poziom i trochę to trwa zanim wybudujemy następny. Ukończenie questu, H-lvl mają wszytkie questy zaliczone. "- rośnie samoistnie w tempie 1/h*" ale to mówimy o czasie ON-line? Udane ulepszenie przedmiotu, my, H-lvl, mamy juz poulepszane przedmioty, tylko nowe rary się ulepsza. To teraz skrytykuję utratę morali i uciekam Cytuj: "Kolejnymi zasadami odnośnie tracenia morale są: - śmierć w pvp ( poza areną) - nieudane ulepszenie przedmiotu - śmierć znajomego z listy - mordowanie słabszych, lub grupowe mordowanie pojedynczych graczy - śmierć naszego peta - wyjście z gildii - inne" - poza areną a czemu nie? - no spoko, częściej się coś ulepszy niż straci - znajomego z listy, to jak ktoś idzie na Htagę to musiałbym go z listy usunąć - a jak jestem TOP1 i wszysycy są słabsi ode mnie co wtedy.. koniec kariery PvP? - pety są dla słabeuszy, niech tracą morale - wyjście z gildii... ale dołączenie do innej powinno przywrócić morale? Pomysł fajny do dopracowania |
6 Lip 2012, o 20:13 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 44 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |