Strona 2 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozostałe]
Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozostałe]
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Pogromca Valdaroga
|
desacred napisał(a): Jedyną rzeczą wymagającą poprawy może być to, żeby pump nie pojawiał się w przypadku walk między gildiami toczącymi wojnę. protest ^^ jak niby ma się zakończyć walka dwóch druidów z ponad 2000 hp i 1000 many? zjechać tyle hp w rundę się nie da, a na dwa leczenia zawsze starczy choćby regenerowanej many. liczenie na uczciwą umowę 'walczymy bez leczenia' to naiwność. czyli co, mamy stać i czekać który pierwszy będzie musiał się wylogować? co do walki druid vs barbarzyńca to bez urazy, ale wydaje mi się że jeżeli ktoś nie potrafi ubić tego barba zanim mu się skończy kondycja i pojawi się pump, to rzeczywiście słabo ogarnia;p ja osobiście jestem cienka w pvp (co sobie tłumaczę brakiem wprawy;p), ale jeszcze nigdy mi się taka sytuacja nie przytrafiła. |
|
22 Paź 2012, o 15:58 |
|
|
Uczeń Simona
|
No mi się właściwie raz tylko przytrafiła taka sytuacja, jakoś te hity nie chciały wchodzić, bronił się dobrze mimo wysokich procentów.. No i nie wspominałem, że miał resztkę hp, tylko kondy :p Z ponad 2k hp zostanie mu aż 1,5k, a kondy może już nie mieć. Taka sytuacja może się trafić 1 na 100, bo wiadomo jak to z tymi procentami bywa :p Czasem po prostu ma się pecha i nie trafiamy
Taka sytuacja lepiej opisywała by całokształt na podstawie walki z ryckiem. Jak dobrze wiemy, rycerze w taernie mają taką fajną umiejętność, która paruje ciosy :] No i z ryckiem często bywa tak, że braknie mu kondy, a hp ma duuużo. Wtedy jedynym powodem do pojawienia się pumpa jest blok.. bezsens. _________________ Jest życie jakie jest i życie jakie chcieli byśmy by było.. |
|
22 Paź 2012, o 16:46 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Pump w ogóle nie powinien się pojawiać w czasie walki. PM to ochrona low lvlowych graczy. Ładowanie się w walce powinno zostać inaczej rozwiązane. W walce pvp gdy obie osoby się nie atakują lub (tak jak jest teraz patrz przykłady podane przez Wedess'a) atakują się ograniczoną liczbą ataków, mogliby dostać kicka albo po ucieczce być w stanie jak przed walką.
_________________ BloodlineMage s2 86 mo OFF UndeadMage s4 121 mo OFF UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik Undi EU 62 druid OFF Undiii Ostlor 40 Ryc |
|
22 Paź 2012, o 16:56 |
|
|
Strona 2 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 22 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |