Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozostałe] 

Czy uważasz, że w obu przypadkach obecność pumpa jest zbędna?
TAK 58%  58%  [ 14 ]
NIE 38%  38%  [ 9 ]
Nie jestem pewien 4%  4%  [ 1 ]
Razem głosów : 24

 Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozostałe] 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozosta
desacred napisał(a):
Jedyną rzeczą wymagającą poprawy może być to, żeby pump nie pojawiał się w przypadku walk między gildiami toczącymi wojnę.

protest ^^

jak niby ma się zakończyć walka dwóch druidów z ponad 2000 hp i 1000 many? zjechać tyle hp w rundę się nie da, a na dwa leczenia zawsze starczy choćby regenerowanej many. liczenie na uczciwą umowę 'walczymy bez leczenia' to naiwność. czyli co, mamy stać i czekać który pierwszy będzie musiał się wylogować?

co do walki druid vs barbarzyńca to bez urazy, ale wydaje mi się że jeżeli ktoś nie potrafi ubić tego barba zanim mu się skończy kondycja i pojawi się pump, to rzeczywiście słabo ogarnia;p ja osobiście jestem cienka w pvp (co sobie tłumaczę brakiem wprawy;p), ale jeszcze nigdy mi się taka sytuacja nie przytrafiła.


22 Paź 2012, o 15:58
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 15:50
Posty: 77
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Wedess
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozosta
No mi się właściwie raz tylko przytrafiła taka sytuacja, jakoś te hity nie chciały wchodzić, bronił się dobrze mimo wysokich procentów.. No i nie wspominałem, że miał resztkę hp, tylko kondy :p Z ponad 2k hp zostanie mu aż 1,5k, a kondy może już nie mieć. Taka sytuacja może się trafić 1 na 100, bo wiadomo jak to z tymi procentami bywa :p Czasem po prostu ma się pecha i nie trafiamy :)
Taka sytuacja lepiej opisywała by całokształt na podstawie walki z ryckiem. Jak dobrze wiemy, rycerze w taernie mają taką fajną umiejętność, która paruje ciosy :] No i z ryckiem często bywa tak, że braknie mu kondy, a hp ma duuużo. Wtedy jedynym powodem do pojawienia się pumpa jest blok.. bezsens.

_________________
Jest życie jakie jest i życie jakie chcieli byśmy by było..


22 Paź 2012, o 16:46
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Lip 2011, o 18:08
Posty: 291
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 78 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pump Master [nieporuszany dotąd problem-inny niż pozosta
Pump w ogóle nie powinien się pojawiać w czasie walki. PM to ochrona low lvlowych graczy. Ładowanie się w walce powinno zostać inaczej rozwiązane. W walce pvp gdy obie osoby się nie atakują lub (tak jak jest teraz patrz przykłady podane przez Wedess'a) atakują się ograniczoną liczbą ataków, mogliby dostać kicka albo po ucieczce być w stanie jak przed walką.

_________________
BloodlineMage s2 86 mo OFF
UndeadMage s4 121 mo OFF
UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik
Undi EU 62 druid OFF
Undiii Ostlor 40 Ryc


22 Paź 2012, o 16:56

Podziękowali: Wedess (22 Paź 2012, o 17:06)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 467 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron