Strona 2 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona
|
Też podoba mi się pomysł, postaram się go przedstawić w zamkniętych strefach. Na razie postaraj się go jeszcze dopracować, uściślić co dokladnie miałby dawać (może jakieś właściwości psychorarów czy setów?). O jego jak na razie największym mankamencie wspomniał Kyth, poczekajmy na wypowiedź Willego, Buszcika czy Developera w tym punkcie.
Nawet jeśli ktoś zdecyduje się to wprowadzić to pewnie nie od razu, czego musimy być wszyscy świadomi. Za sam pomysł masz "kufla". PS dopisz jeszcze przed tematem [IDEA] zg. z viewtopic.php?f=70&t=21528. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
23 Paź 2012, o 17:30 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Pomysł niczym z Wiedźmina
_________________ Marana s2. Rycerz [57] ON Pomogłem? Zapodaj Kufla |
23 Paź 2012, o 17:48 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Takie skazywanie pomysłu na porażkę jest dużym błędem.
Dobre pomysły nie giną Trzeba dopracować i zobaczyć co z tego wyniknie. Warto wspomnieć, że osiągnięć jest od jakiegoś czasu bardzo zaniedbywany. Może to będzie szansa na odświeżenie osiągnięć.. _________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
23 Paź 2012, o 17:58 |
|
Walczący z drzewcami
|
Dobre pomysły nie giną fakt, choć zwykle pomysłodawca kończy swój wirtualny żywot zanim taki pomysł w życie wejdzie
A koncept świetny, podoba mi się. Opcja ze trofea nie możną by sprzedać, dodała by sensu do lania tego samego bosa po raz n-ty, każdy by pracował na siebie (nie to co kupowanie rarow za kowalowa cenę) to ze każde trofeum by miało różne staty i polowało by się na to które nam pasi wprowadziło by jakiś ruch do codziennego marazmu. Co do statow to żeby trofeum nie było kolejnym rarem mającym tylko gołe punkty jak wszystko inne, dodać jakieś odporności kosztem statów? i nie tylko takie jakie są dostępne do tej pory czyli lód/ogień/urok/siecz/obuch/kłute ale tez np. +15/40 % odporności na dowolny losowy debuf? i masz łapkę misia która jako bonus ma 30% odporności na krzyk lub stratega? broszkę grazyny mająca jakiś tam losowy % odporności na zatrucie lub tarana? to by był bajer _________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy. |
23 Paź 2012, o 19:00 |
|
Walczący z drzewcami
|
Kyth Moire - z moich informacji wynika, że epiki są losowane dla danego gracza nie na drużynę, czyli taki system nie jest trudny do wprowadzenia.
Pomysł + _________________ ,,Szczęście to mit - stworzyliśmy go sami.'' |
23 Paź 2012, o 19:30 |
|
Chodząca legenda
|
"Po tym gdy dana osoba wydropi Trofeum szansa na kolejne dropnięcie będzie liczona znowu od początku." - oczywiście z danego bossa. Przecież możemy bić różne, zwiększając swoją szansę na drop z każdego z nich, bo dla każdego z nich liczona będzie osobno.
Itemy jasne, powinny być podobnej (np: z Grzesia lecą rangi 7 i 8, więc którąś trzeba by wybrać) rangi co rary z danego bossa, kosztować podobnie, reszta tak samo. Oczywiście przypisany item byłby wart więcej niż uszkodzony rar, więc nawet z tego ichtiona jakiś śmieć da troszkę kasy Sądzę, że przypisanie to dobry pomysł. W przeciwnym razie całe to naliczanie bossów nie miałoby sensu a cena takiego dodatku pewnie sięgała by ~100k+ za najlepsze zdobycze. Pozostaje kwestia rozdania statów. Można zostawić pełną losowość - i tak założy się cokolwiek jak spadnie, zawsze jakieś kilka ptk statów dodatkowo za koszt naprawy i możliwość dodatkowego ulepszania. Czy staty powinny być dopasowane do klas? Może i tak, może i nie. Byłoby na pewno łatwiej zdobyć coś bardziej sensownego. Wydaje mi się, że wyeliminowanie mocy/wiedzy/many dla fizoli, siły/zręki/kondy dla magów byłoby całkiem uzasadnione. Z drugiej strony jakbym dropnął item mający 700 kondycji/many to nie wiem czy wydałbym hajs na naprawę Jest jeszcze opcja zabawy z bonusami podobnymi do tych z psychorarów/epików, nawet z losową wartością bez możliwości expienia takiego trofeum. Następna sprawa to odporności - również można je tam losowo rozdawać. Pozostaje pytanie - czy jest to potrzebne, czy się sprawdzi? Na pewno wtedy itemy będą bardziej zróżnicowane, w jakiś sposób będzie trzeba przeliczać ptk statów na resy albo bonusy. Na pewno pomysł z trofeami promowałby w jakiś sposób osoby najbardziej aktywne, który miałby by automatycznie większą szansę na taki drop. To fajna sprawa. Ograniczeniu 5% wydaje mi się ok. A pewnie tak samo jak z rarami ktoś pójdzie od święta i dropnie, ale tylko dla siebie Zostaje jeszcze problem, który powinien zostać już dawno rozwiązany, wraz z wprowadzaniem wszelkich nowych bossów - dodawanie ich do osiągnięć. Tutaj pewnie stracą osoby, który tłukły na potęgę te, których w osiągnięciach nie ma, a zyskają te, które mają zabitych po 250 bossów (wtedy od razu maja max % czyli 5% na drop). A takich bossów sam mam na prawdę zabitych całe mnóstwo, hmm, jak patrze to wszystkich lepszych Można oczywiście szanse wyrównać resetując wszystkim osiągnięcia, ale to nie będzie do końca uczciwe. Moim zdaniem wystarczającą uczciwością i nieuczciwością zarazem będzie po prostu dodanie do osiągnięć tych, których brakuje (czytaj najlepszych). I zabawa tutaj zacznie się od nowa. Obecnie rary mają ~55 ptk statów, nie wiem czy coś ma 60ptk. Dropnąć taki bajerek z 74 ptk statów rozdanych sensownie będzie super mega fartem i powstanie super mega item ale szansa pewnie jak wygranie w totolotka, żeby dropnąc z Angwalfa takie trofeum mające powiedzmy 70+ zręki/wiedzy/mocy i troszkę hp Ogólnie pomysł jest bardzo fajny, ciekawe, dość innowacyjny i sensownie opisany, obliczony. Zostaje tylko nadal wiele problemów do rozwiązania natury technicznej i ustaleń. A nawet jakby 10000 osób w ankiecie zagłosowało na tak, to pewnie drygu napisze, że teraz nie ma czasu, bo jest plan zrobić to, tamto, później jeszcze kilka rzeczy, w trakcie pojawią się nowe pomysły, problemy itp itd. Tak jest z większością dobrych pomysłów, które mają blisko 100% poparcia. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
23 Paź 2012, o 20:26 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Gdyby epik był losowany dla danego gracza, oznacza to że w czasie każdej wyprawy szansa jest losowana nawet pięć razy - co oznaczałoby, że szansa na drop jest pięć razy większa. Byłoby wtedy kilka epików na tydzień, co jest już bzdurą.
Szansa na epik losowana jest raz, na całą drużynę (tak jak rary). Potem losowany jest jego rodzaj. |
23 Paź 2012, o 20:26 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 11 Paź 2012, o 23:01 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Pomysł bardzo fajny, oby został kiedyś wprowadzony
_________________ "Sprawiedliwości nie wymierza się z nienawiści. To celebracja człowieczeństwa." "Kiedy jest się przywódcą, odpowiada się za wszystko." |
23 Paź 2012, o 20:35 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
pomysł dobry w pełni popieram
_________________ s3 Angelacn IVincere aut mori |
23 Paź 2012, o 23:35 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Popieram ale najpierw poczekajmy na podklasy.
Wyslane za pomocą Tapatalk 2. |
23 Paź 2012, o 23:43 |
|
Strona 2 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 55 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |