Autor |
Wiadomość |
sicksoul
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 5 Paź 2012, o 01:17 Posty: 28 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: zerwanie korzeni
Co do interpunkcji. To spoko jem obiad po 9 godzinach roboty, czyli piszę do kotleta. Ale obiecuję CI. Poprawię się. Naprawdę.
Co zaś łatek się tyczy gry, to wiem że gra jest połatana. I łatają dalej. Chyba nie tak dawno osłabiali druida zmieniają mu pewnego debufa. Staram się spojrzeć na to racjonalnie. Szansa ucieczki, a nie pewna ucieczka nie powinna zakłócić układu sił. Przy równych poziomach wedle mojej wyliczanki masz 25% szanse na Ucieczkę. Gdy jesteś o 10 poziomów silniejszy od druida to maxymalnie 20% itd....
@ i jeszcze jeden edit Posiadanie odpowiedniego epika może kasować ograniczać tą umiejętność... coś za coś Pare if-ów i po kłopocie. Wiem prosto się pisze
|
27 Lis 2012, o 16:53 |
|
|
plenty
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 24 Maj 2012, o 22:20 Posty: 143 Miejscowość: Cardiff Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 28 razy
|
Re: zerwanie korzeni
Może taka luźna propozycja: Korzenie, zabierające PA jak osy, dające solidne kary do trafienia wręcz (-60%?). [EDIT: ZAMIAST uniemożliwiania ataku] Odporność na korzenie zamienić na odporność na uroki, ale odpowiednio obniżyć. Mycie ograniczyć tylko do debufów. Zwiększyć (trochę) obrażenia od korzeni, żeby i drut miał szansę coś zabić. Zerwanie korzeni, każdy atak fizyczny 5% na PA, ucieczka 10% na każde PA (po prostu "myje" korzenie). Do tego proponowany wcześniej mechanizm utraty życia, w miarę leczenia. Podreperować bosy, które specjalnie z obawy przed drutem zostały napompowane.
Gra zyska na dynamice, gracze będą musieli kombinować z urokami.
_________________ "The meme for blind faith secures its own perpetuation by the simple unconscious expedient of discouraging rational inquiry"
|
27 Lis 2012, o 21:07 |
|
|
Calipsis
Uczeń Heremona
Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51 Posty: 499 Podziękowano: 153 razy Otrzymanych podziękowań: 197 razy
|
Re: zerwanie korzeni
Korzenie to symbol dominacji druida ale czy faktycznie chcemy w nich grzebać? Nie chcę za bardzo osłabienia druidów w pve gdyż tam wcale nie mają tak łatwo. Obecnie korzenie może poza tym, że wraz ze wzrostem mocy i wiedzy na najwyższych poziomach zadają bardzo duże dmg (casus piachu łucznika, z początku był to typowy debuff, z czasem stał się dość mocnym atakiem) są skillem mocnym, ale nie przekokszonym. Pewnym rozwiązaniem mającym na celu zbalansowanie pvp gdzie druid jest zdecydowanie za mocny może być wprowadzenie lowlew odpowiedników setu pinari czy rarów z odp na korzeń (mam szczerą nadzieję, ze razem z Alarilem). Jeśli u druida trzeba coś zmieniać w umiejetnościach to raczej nie w korzeniach. Chcąc poprawić sytuację postaci walczących w zwarciu w walce z druidem należy raczej dać coś tym pierwszym niż tylko walić po głowie samego druida.
_________________ REDDE, QUOD DEBES
ACCUSARE NEMO SE DEBET
ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR
DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS
|
27 Lis 2012, o 22:44 |
|
|
Wallace
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 24 Maj 2012, o 20:40 Posty: 129 Miejscowość: Bydgoszcz Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 4 razy
|
Re: zerwanie korzeni
Dlatego zaproponowałem swoją wersję wyżej w której korzo zabierałyby dalsze AP zamiast unieruchomienia (zapomniałem dodać że sety/eq które dają odporność na korzo zamiast tego mogłyby mieć odporność na zabieranie AP)
_________________ "To nie bug. Tak ma być..." "Procenty działają" Pety dopracowane Podklasy zrobione
|
28 Lis 2012, o 01:27 |
|
|
Sznupasek
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 4 Lis 2012, o 23:47 Posty: 6 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz
|
Re: zerwanie korzeni
Widzę że mamy tu kilku złych low lvl, a wiec jako drut muszę dać swoje ale :] "Korzo zamiast unieruchamiać ma obniżać pa" hmm teraz zadam pytanie i to do każdego lvl. Dla low ok 30. Czy dacie rade ubić smoka nie bez unieruchomienia jaszczurek?, albo czy grażyne chcecie bić od 60lvla? życzę powodzenia i udanych dedów xD Teraz dla hight/ew środek GMO MODLA TYGRYS, itd. Hmm więc tu na razie skończę temat. Nie ma co, ale tu muszę powiedzieć że to delikatnie zły pomysł chyba że obniżycie straty przy dedzie o co najmniej 3x bo według mnie takie bd prawdopodobieństwo śmierci po tej zmianie.
"Ucieczka z korzeni" Tu oczywiście powiem że ciężka by była zabawa. Bo szczerze to bym powiedział aby była szansa na ucieczkę jak w walce z innymi klasami np. 5 pa w ucieczkę na poziomie 1 daje nam 100% z korzeniami 10% przy wymaxowaniu skila da 60% ale nie łamcie dla ataku bo równie dobrze można by powiedzieć że atak fiz może ugasić podpalenie albo usunie ci szpilke (co jak chce się walczyć a nie uciekać) dla takiego barby jest tragiczne w skutkach. Jak chcesz walczyć naucz się blokować wyposaż w resy a jak uciekać to bd taka możliwość. To moje zdanie :]
Secik anty korzo
Tu mogę powiedzieć że można by władować ale czy się opłaca?? to logiczne że 30 lvl nie da sobie rady z 50-60 ale jak się chce bić z równym to 2x arcan naszyjnik sklepowy z ochro na uroki, 5pa w uroki i jedziemy. Szansa na korzo jest taka może nawet mniejsza jak na ukaz choć przy tym takiego płaczu nie ma xD Na większym lvl jest już set specjalny...
I to uwaga dla wielu co wypisują o potędze druida. Do 40 niech ktoś sobie spróbuje pograć druidem to życzę wam miłych mozolnych godzin gry. Druid od zawsze (jeśli chodzi o exp) był takim platfusem zawsze zdany na innych. Moim zdaniem jeśli chcesz szybko sobie wbić lvl i potem solo expić to są inne klasy a jak chce się pomęczyć ażeby w końcu móc sprawdzić się w pvp to biorą druta (co nie zawsze wygrywa ale częściej). Jak bd tak cały czas osłabiać druta to ciekawe z kim na bossy pójdziecie, ile bd musieli potek zakupić, gdyż osłabienie korzo, osłabienie odczarowania, roj słabszy, tera totalnie zniszczenie korzo w końcu wpłynie na to że druidów zabraknie wam xD
|
28 Lis 2012, o 02:24 |
|
|
MaxMar
Uczeń Heremona
Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
|
Re: zerwanie korzeni
korzo nie są problemem tylko hp druida...
_________________ _______
|
28 Lis 2012, o 07:43 |
|
|
plenty
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 24 Maj 2012, o 22:20 Posty: 143 Miejscowość: Cardiff Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 28 razy
|
Re: zerwanie korzeni
@Sznupasek Akurat gram drutem, przypadkiem znacznie powyżej twojego magicznego progu 40 poziomu. I jestem zdania że skopano system, a łatając przepałerzenie druta doraźnie, długofalowo narobiono masę problemów. Stąd bossy których bez druta w drużynie zrobić się nie da, na przykład.
Co do setów z odp. na korzenie na niższe poziomy - jestem generalnie za, oczywiście odpowiednio mniejszy bonus niż w wyższych setach. Najprostsza łatka. Szkoda tylko że nikt nie ma siły gry "zacerować", bo łaty mają powoli własne łatane łatki...
_________________ "The meme for blind faith secures its own perpetuation by the simple unconscious expedient of discouraging rational inquiry"
|
28 Lis 2012, o 14:37 |
|
|
Avidar
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 17 Lis 2011, o 13:23 Posty: 156 Podziękowano: 69 razy Otrzymanych podziękowań: 29 razy
|
Re: zerwanie korzeni
Cytuj: Może taka luźna propozycja: Korzenie, zabierające PA jak osy, dające solidne kary do trafienia wręcz (-60%?). [EDIT: ZAMIAST uniemożliwiania ataku] Odporność na korzenie zamienić na odporność na uroki, ale odpowiednio obniżyć. Mycie ograniczyć tylko do debufów. Zwiększyć (trochę) obrażenia od korzeni, żeby i drut miał szansę coś zabić. Zerwanie korzeni, każdy atak fizyczny 5% na PA, ucieczka 10% na każde PA (po prostu "myje" korzenie). Do tego proponowany wcześniej mechanizm utraty życia, w miarę leczenia. Podreperować bosy, które specjalnie z obawy przed drutem zostały napompowane.
Gra zyska na dynamice, gracze będą musieli kombinować z urokami. Hmm, tak wszyscy pominęliście ten pomysł, a jest on całkiem dobry. Zamiast unieruchamiać postać, drastycznie spadałaby jego obrona (30%-80%). Vd też ma taki debuf (tyle, że ukazania dodatkowo zabija ^^)
|
28 Lis 2012, o 17:28 |
|
|
Sznupasek
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 4 Lis 2012, o 23:47 Posty: 6 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz
|
Re: zerwanie korzeni
Planty też gram drutem i także ponad magiczny poziom 40+ (40 było dlatego że od tego lvla możesz próbować chodzić na dz a każdy wie że to exp exp i jeszcze raz exp). Muszę cie poprzeć w 100% że "skopano system, a łatając przepałerzenie druta doraźnie, długofalowo narobiono masę problemów. Stąd bossy których bez druta w drużynie zrobić się nie da, na przykład" :] Co do Avidar nie mieszajmy klasy drut to drut vd to vd. Każda klasa ma indywidualny tryb gry inne umiejętności itp. Korzeń który obniża def bosowi mógłby być dobrym pomysłem ale trza ekipy silnej co dala by rade wytrzymać i ubić bossa, Korzenie są niezbędną (w tych czasach) umiejętnością od gmo wzwyż chyba że chcesz lotoć na gmo z lvl 70 80 bo takie 50 rady nie dają xD A teraz mam propozycje dla wygłaszających swe wypowiedzi. Dodajcie filmiki z bicia bossow bez korzonków (ale jest tylko jeden minus weźcie ekipę co normalnie chodzi np fyo 50-60 modla 55-70 itp) Czekam z niecierpliwością :]
|
1 Gru 2012, o 00:34 |
|
|
Angelacn
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 27 Sty 2012, o 23:34 Posty: 34 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz
|
Re: zerwanie korzeni
pomysł jest niezły i nie trzeba by osłabiać druida niby pod pvp kosztem gry drużynowej(np.osłabienie mycia)
_________________ s3 Angelacn IVincere aut mori
|
1 Gru 2012, o 00:57 |
|
|
|