Autor |
Wiadomość |
Inexx
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 3 Lut 2011, o 21:14 Posty: 384 Miejscowość: Stargard Szczeciński // Bielefeld Podziękowano: 94 razy Otrzymanych podziękowań: 109 razy
Nick w grze: Inexx
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Najsmieszniejsze jest zwiekszanie przez ryca poswieceniem ( przykladowo ) ataku fizycznego np LODOWEJ OGNISTEJ z ktorej bronimy sie resami na magie? haha
Nie ma tu nic śmiesznego lodowa ma w sobie obrażenia fizyczne kłute. Pytamy, zamiast wyśmiewać i nie spamujemy bo temat zostanie zamknięty i będziecie się śmiali sami do siebie.
To nie tylko do autora postu info, ale do wszystkich - Willy.
_________________ AVE JA
Inexx - 140 dr InexxMo 123 mo Inexik 121 sh Wygranych turniejów: 31
|
10 Sty 2013, o 20:45 |
|
|
Calipsis
Uczeń Heremona
Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51 Posty: 499 Podziękowano: 153 razy Otrzymanych podziękowań: 197 razy
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Dziwna sprawa. Kiedyś dmg z haduokena było liczone z ognia, dlatego chyba jest uznawany za atak magiczny (swoja drogą czemu z ognia?). Potem zostało to zmienione i teraz dmg to w 100% obuch. Nie rozumiem więc czemu jest to atak magiczny, zwłaszcza, że działają na niego buffy rycerza. Tak swoją drogą wydaje mi się, że dmg z hadu powinien być liczony z energii i nie byćpodkręcany przez buffy (poza rozkazem).
Jak to jest z łucznikiem? Jaka część lodowej/ognistej to dmg z magii? Skoro to ataki (choćby w części) magiczne to dlaczego działa na nie trans i poświęcenie, bo na oko powinna działać raczej inka.
Info wyżej - dodam - Willy.
_________________ REDDE, QUOD DEBES
ACCUSARE NEMO SE DEBET
ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR
DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS
|
10 Sty 2013, o 21:15 |
|
|
Willy
Duma Forum!
Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19 Posty: 4832 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 232 razy
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Jeżeli znowu zaczniecie dyskusję to oddam Wam pałeczkę w tworzeniu poradnika. Czekam na pytania - tylko i wyłącznie (bez powtarza już zadanych!!).
Inne posty będę kasowane lub temat zostanie zamknięty.
Robię coś dla Was, więc wykażcie odrobinę zrozumienia i szacunku do moich próśb.
_________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!
The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.
|
11 Sty 2013, o 01:12 |
|
|
desacred
Chodząca legenda
Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01 Posty: 2181 Podziękowano: 262 razy Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
1 - Jakim rodzajem ataku jest hadu i jakie resy zmniejszają jego dmg? 2 - Czy hadu będzie wyglądało tak jak kula ognia (obuch + żywioł)? Jeśli tak to ile % składowej to obuch a ile żywioł? Jeśli nie to jakie jest tego uzasadnienie? 3 - Podaj dokładny wzór obliczania skuteczności ataku wręcz/dystansowego. 4 - Podaj dokładny wzór obliczania obrony wręcz/dystansowej. 5 - Kiedy następuje działanie zdolności vorleaha i drumlunga? Tzn. czy działa na zasadzie pierwowzorów u postaci czy jest tu inna zasada? Np. Zawsze na końcu. 6 - Czy - teoretycznie - sheed noszący vorleah ma zwiększoną szansę na unik czy unik i zdolność ze zbroi są rozliczane oddzielnie? Jeśli tak, to co jest wyliczane jako pierwsze?
Pięknie - dopiszę. Willy.
_________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."
"Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."
|
11 Sty 2013, o 09:15 |
|
|
Butosh
Uczeń Simona
Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43 Posty: 58 Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 27 razy
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Jak wiadomo, na celność ataków wpływa ( poza modyfikatorami z przedmiotów i bufków/debufków ) róznica w zręce/wiedzy oraz różnica w lvl.
Moje pytanie dotyczy własnie tego aspektu, a mianowicie: Jakiej ilościowo różnicy w wiedzy/zręce odpowiada różnica 1 lvl?
Jeżeli odnajdę takie info to dodam - Willy.
_________________ "Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012
|
15 Sty 2013, o 08:45 |
|
|
SoadMaster
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30 Posty: 269 Miejscowość: Hollywood Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
1. Aura cienia vd wiadomo ze podnosi dmg z UC jednak nie ma w opisie skillu o tym zmianki pytanie brzmi: czy na 1 poziomie jest tak samo podwyzszony dmg jak na 7? i ile % na kazdy poziom przypada.
Sprawdzę, jeżeli znajdę to dodam - Willy.
_________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz
|
16 Sty 2013, o 17:10 |
|
|
Willy
Duma Forum!
Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19 Posty: 4832 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 232 razy
|
Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Przystępuję do działania.
_________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!
The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.
|
16 Sty 2013, o 21:34 |
|
|
|