Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 [IDEA] Lochy gildyjne 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012, o 18:26
Posty: 17
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Nie rozumiem waszej logiki... rary BĘDĄ PODPISANE NA GILDIE... taki byłby warunek tej instancji. Czyli w przypadku gdy gracz odejdzie i zgarnie dany rar, będzie on dla niego bezużyteczny,nawet jeśli będzie przejdzie do innej gildi, gdyż będzie on podpisany, wtedy ceny rarów nie spadną, a przynajmniej nie powinny z tego prostego względu że nie będzie można ich sprzedawać.
II sprawa takie dropiki mogłyby tez posłużyć jako łup wojenny dla obcych gildii... Wtedy(nadal popisany) rar mógłby być wykupiony przez przegrana gildie, bądź też przetopiony przez obcą np na żelazo, bądź inny surowiec.
Kolejnego argumentu nie rozumiem, w jaki sposób rary gildyjne miałyby pomoc osobom kupującym plate? Myślcie logicznie...


6 Mar 2013, o 16:44
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Wiadomo że pomysł ściągnięty z sfgame.
Tutaj stworzenie choćby jednych lochów trwało by bardzo długo, trzeba by było wymyślić "zbalansowane" rary, zaprojektować potwory, instancję itd. itp.
Wydawać surowce po to aby mieć 1-3% szansy na rar'a??

_________________
_______
Image
Image


6 Mar 2013, o 16:49
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Ja bym zamiast tego zaproponowal arene treningowa na ktorej tak jak na s0 mozna by dla np przetestowania nowych taktyk zmierzyc sie z bossami.Mogloby to przyczynic sie to do tworzenia wyzwan przez graczy np zabicie grupki 5×wendigo.Oczywiscie nie byloby za to expa i rarow.

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


6 Mar 2013, o 17:02
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012, o 18:26
Posty: 17
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Rozumiem że nie podoba wam się pomysł ze zdobywaniem rarów. To może w takim razie możliwość zdobycia artefaktu? który sprawia ze np gildia zdobywa x % prestiżu więcej? Szansa na taki przedmiot byłaby nikła np mniejsza niż w przypadku epików? Bądź też trofea za ubicie danego stwora każda gildia mogłaby się pochwalić zgarniętymi trofeami? tak dla szpanu :>


6 Mar 2013, o 21:48
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
roc14 napisał(a):
Rozumiem że nie podoba wam się pomysł ze zdobywaniem rarów. To może w takim razie możliwość zdobycia artefaktu? który sprawia ze np gildia zdobywa x % prestiżu więcej? Szansa na taki przedmiot byłaby nikła np mniejsza niż w przypadku epików? Bądź też trofea za ubicie danego stwora każda gildia mogłaby się pochwalić zgarniętymi trofeami? tak dla szpanu :>

CO?! mniejsza od epików czyli jakiejs 0 ???? nie wiem czy bylby sens sie meczyc zeby to zrobic skoro szansa byla równa 0 :/ (ludzie mówią ze tyle na epiki , co by bylo na te artefakty)

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


6 Mar 2013, o 22:15
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Zakrzew napisał(a):
roc14 napisał(a):
Rozumiem że nie podoba wam się pomysł ze zdobywaniem rarów. To może w takim razie możliwość zdobycia artefaktu? który sprawia ze np gildia zdobywa x % prestiżu więcej? Szansa na taki przedmiot byłaby nikła np mniejsza niż w przypadku epików? Bądź też trofea za ubicie danego stwora każda gildia mogłaby się pochwalić zgarniętymi trofeami? tak dla szpanu :>

CO?! mniejsza od epików czyli jakiejs 0 ???? nie wiem czy bylby sens sie meczyc zeby to zrobic skoro szansa byla równa 0 :/ (ludzie mówią ze tyle na epiki , co by bylo na te artefakty)


Szansa na epik wynosi 1/1000 na wszystkich bosach lepszych od babadka(nie biorąc go pod uwagę) i 1/10000 na ichi chyba że coś się zmieniło - ale szansa mniejsza niż na epik to i tak przesada :D

_________________
_______
Image
Image


6 Mar 2013, o 22:25
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Ogolnie to budowa wlasnych lochow i bicie tam jakis bossow jest troche bez sensu bo niby z kad te moby sie w tych podziemiach wziely?Nie pasuje w zadnym fantasy tak nie ma.Zeby monstra zamieszkaly w jakis opuszczonych podziemiach potrzeba duzo czasu.Twoj pomysl to tak jak np wybudowac klatke dla mobka do ktorej go prowadzisz i w niej zabijasz.Troche to sie kloci z idea polowania na potezne monstra.

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


6 Mar 2013, o 22:30
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2012, o 18:26
Posty: 17
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
farguat napisał(a):
Ogolnie to budowa wlasnych lochow i bicie tam jakis bossow jest troche bez sensu bo niby z kad te moby sie w tych podziemiach wziely?Nie pasuje w zadnym fantasy tak nie ma.Zeby monstra zamieszkaly w jakis opuszczonych podziemiach potrzeba duzo czasu.Twoj pomysl to tak jak np wybudowac klatke dla mobka do ktorej go prowadzisz i w niej zabijasz.Troche to sie kloci z idea polowania na potezne monstra.


Nie pasuje? co za problem jeżeli by wziąć pod uwagę że pod twoją gildią znajdowało się np sanktuarium jakichś złych magów, być może experyment który miał na celu przywołanie straszliwych potworów z piekła rodem? Aby się do nich dostać rozpoczęto wykopaliska czy coś w tym rodzaju? Po za tym co to za wymówka w żadnym fantazy tak nie ma? Jak to nie? A co to gildia nie może mieć swoich mrocznych tajemnic? O.o


7 Mar 2013, o 23:44
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Lochy gildyjne
Nie zgadzam się,

niektórzy wolą być wolnymi strzelcami a bycie w gildii i tak już daje sporo profitów.

_________________
dr 120


8 Mar 2013, o 16:04

Podziękowali: Eduardoo (8 Mar 2013, o 18:48)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 442 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron