Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Poprawa systemu walki i PvP 
Autor Wiadomość
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Myślałem, że będziesz jedną z ostatnich osób które stwierdziłyby że ten pomysł ma logiczne podstawy, cóż, uczymy się całe życie.


Doskonale wiem, co dałem. Dałem obrazek, który wyraźnie wskazuje, że klasy są zróżnicowane, obrona i ataki różnych klas liczone są z uwzględnieniem różnych parametrów, więc każdy ma szanse z każdym.


Dalej podtrzymuję swoją tezę w waleniu na pałę, warunkiem jest możliwość zdjęcia przeciwnika w jednej rundzie, co nie jest trudne.


Edit:
baloczi napisał(a):
Moment kliknięcia byłby liczony oddzielnie tj. czas każdej osoby (bodaj to 15 sekund) byłby liczony wtedy kiedy pojawi się zegar...

No i widzisz? A wyśmiałeś mnie jak mówiłem, żebyś się grać nauczył..

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


5 Wrz 2013, o 11:14
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Skoro czepiacie się tak tej szybkości internetu u użytkowników, mozna by wprowadzić takie rozwiązanie:
Kliknięcie nie było by liczone wogóle (tak jak teraz czyli mimmo, że ktoś miał opóźnienie, i wydaje mu się że kliknąl pierwszy to nie kliknął)
Lecz tak... Moment kliknięcia byłby liczony oddzielnie tj. czas każdej osoby (bodaj to 15 sekund) byłby liczony wtedy kiedy pojawi się zegar... innymi słowy nie ważne czy ktoś kliknłą później od tej drugiej osoby, ale u tej drugiej zegar pojawil się jako pierwszy i ta osoba (która kliknęla później od tej pierwszej) kliknęła w początkowej fazie zegara, a ta druga osoba w fazie końcowej. Ta osoba która kliknęła w fazie początkowej jako peirwsza wykonuje akcje

Edit, strasznie namieszałem. Po prostu. U mnie zegar pojawil się później (opóźnienie) lecz kliknąłem w jego początkowej fazie w przeciwieństwie do mojego przeciwnika, który choć nie miał opóźnienia, kliknął w późniejszej fazie trwania jego czasu.


5 Wrz 2013, o 12:20
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Rzuff My czyli wszyscy fizole :) Walenie na pałe bez defa? No sorry ale czy jakis vd wali bez defa nawet jak jest walka vd vs ryc(można wstawić jakąkolwiek profe bo i tak lalka/hak ma dosyć spore obrażenia nie mówiąc już o innych umkach i o tym, że to idzie pierwsze...)? No bardzo powątpiewam w Twoją tezę niestety... Jeszcze zastanów się nad tymi procentami,bo ja nawet powątpiewam,że barb z epikiem mógłby w 1 rundzie zabić druida ZAWSZE! Jest co prawda taka możliwość no ale jak ten druid przeżyje i tu postawić Twoją tezę,że nie dałby obrony to krzaki już są no i jedzie...
Jeszcze wspomnę o tych sławnych urokach,jaką my mamy szansę wsadzić jak to jest liczone z wiedzy? Wbijam wiedzę a i tak TS czy okrzyk nawet mi ciężko wsadzić,więc w ogóle o czym tu mowa... (oczywiście w postaci magiczne,fizole to zależy ale procent dużo decyduje ;) )
Oczywiście Wy tylko myślicie,że klikacie za późno itp. a ciekawe czemu nie wysłowicie się jako pierwsi? Co prawda przyjmę do świadomości argument,że może by postacie by miały zbyt dużą przewagę no ale zobaczcie też na drugą stronę medalu? Ciekawe co by Wam wyszło no ale zobaczymy czekam na komentarze :) (dla świadomości gram łucznikiem i dla mnie pomysł jest dobry choć zwracam uwagę na wady typu słaby net,no ale naprawdę miałem kiedyś koszmarny sprzęt i nie było tak bardzo źle uwierzcie... ;) )


5 Wrz 2013, o 14:39
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:01
Posty: 53
Podziękowano: 134 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Draka
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
baloczi napisał(a):
Niezbyt krótko lecz na temat.
Chodzi mi głównie o kolejność ataków.

Mag ognia, VooDoo, łucznik. Są to profesje w naszej grze, które posiadają bardzo silne ataki dystansowe, oraz uroki. Przyjmijmy PvP: Barbarzyńca Vs Voodoo.
VooDoo- Nie patrzy na to kiedy kliknie ( i tak jego ataki będą pierwsze, więc liczy się dla niego fart w procentach- trafie/nie trafie i już jeśli trafie to zabije, jeśli nie to zobaczmy czy on mnie trafi) Jeśli nie padnę w nastepnej jest mój

Barbarzyńca- Stale zmienia obronę (3 strefy ataku) nie wie jak zaatakuje VooDoo- cień lalka, wyssanie. Chociaż posiada również ryk gryzienie kamienie, W ostatnich rundach stara się pierwszy kliknąć, niesamowicie klika w tę myszkę, z ustawionymi kamieniami (biedaczek liczy, że może dobije kamieniem). Ahh VooDoo kliknął później, czyli pewnie barb wygral to PvP. Oj niestety VooDoo posiada uroki, i bez względu czy kliknie pierwszy to barb jest na straconej pozycji i musi patrzeć na procenty VooDoo.

Mój pomysł na zmianę w systemie walki wygląa tak. Ktokolwiek kliknie pierwszy to właśnie tej osoby ataki są pierwsze. Dajmy na to, VooDoo nie ma problemów jak łucznik, i uderzenia cienia mrocznego maga są po debuffie (szpili w oko).
Łucznik zaś, musi w pierwszej rundzie wbić piasek i dopierow nastepnej czuć pewną ulgę ze względu na oślpienie i mieć bonus do trafienia.
W tym przypadku (po wprowadzeniu mojej zmiany) Łucznik dałby w pierwszych dwóch oczkach 2x piasek w następnych trzech 3x precyzkę, oraz kliknąłby pierwszy.
W rundzie najpierw nastąpiłby piach, łucznik wróciiłby na sowje miejsce i atakował 3x precyzyjną. Po zakończeniu ruchów łucznika, VooDoo dałby 3x szpilę i 2x uderzenia cienia (ataki VooDoo czyli uroki, nastąpiłby by po atakach łucznika, gdyż to łucznik kliknął pierwszy).

Dotyczyłoby to jedynie ataków. tj. druida leczenie oraz inne buffy nie zależałyby od tego, czy wykonujący kliknie pierwszy, zawsze buff byłby pierwszy. Ale wszystko co atakuje, byłoby zależne od kliknięcia atakiujących.
PvP 1 na 1 znacząco by to usprawniło i zbalansowało (*przynjamniej takie jest moje zdanie) nareszcie MO nie dobijalby meteorytem, tego który kliknął pierwszy chociaż tamten dał kamienie.

Jednak patrząc na PvP 5 na 5 to tu pojawia się dla mnie mała ściana, Ponieważ nie potrafię sobie wyobrazić jak wyglądałoby to wszystko w ruchu, No bo gdyby było 5 na 5

1 drużyna (MO Vd Ryc ryc druid), 2 drużyna (barb sheed luk ryc druid)

W pierwszej drużynie naturalnie dumny VooDoo, macha gałęzią (aura cienia 2x szpila w druida), do tego mosiek, niczym nie wzruszony spopiela pole walki meteorytem. Po czym doppiero łucznik z drugiej drużyny zaczyna wypuszczać strzały ze swojej broni, a na końcu sheed razem z barbarzyńcą pokazują krzepę w rękach i nogach.

Lecz gdyby system działał tak jak ja to proponuję (niezależnie z której strefy atak jest wykonywany, ale ten który został pierwszy kliknięty, to ten jest jako pierwszy w kolejności) to gracze z drużyny numer 2 (jeśli kliknęli pierwsi) moga zabić maga ognia zanim on zacznie pokazywać co mu w duszy gra. Po prostu, fizole nie byliby niepełnosprawni i zmuszeni, żeby czekać na zagładę, ale mogli także działać po prostu klikając szybciej i móc po prostu przyczynić się do końca walki... mieć większe szanse na wygraną...
Oczywiście korzenie także byłyby tym objęe, walka PvP druid vs barbarzyńca solo, jeśli barba kliknie pierwszy (nawet bez obrony) i wsadzi 5 ataków w druida, to niech druidzik, lepiej klika pierwsyz bo wątpie zeby wystał.. chociaż...

W dobie smugi, którą drygu i reszta wprowadziliście, tak zwiększyliscie odporności magicznym, że wytryzmałość którą posiadają z tarczą, plus trochę farta (zręczność mile widziana) i druid wystoi spokojnioe natarcie barbarzyńcy...

Jeszcze raz i w skrócie. Mój pomysł jest taki, aby każdy niezależnie od tego z jakiej strefy jest atak, Lecz tego który gracz kliknie pierwszy, to te ataki będą wykonywane... gorzej jeśli ktoś kliknie w tym samym momencie, to wtedy kolejność już będzie taka jak kiedyś (uroki dystans fizyczne).

Zapraszam do komentowania, oraz przedstawiania swoich opinii, na ten temat. Przepraszam za błędy (kiepska klawiatura) Jeśli kiedyś był już taki temat, to chyba nie szkodzi, może jednak czas znowu przemyśleć coś takiego...

Zapraszam do komentowania.



Jednak lepiej wróć do szkoły i tam wymyślał plan reformy oświaty, bo to co zaproponowałeś to żenada.....

_________________
NECROPOLIS

Allenor
Washi


5 Wrz 2013, o 14:46
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Żenada to wzmocnienie twojej profesji w pvp. A i skoro jesteś taki naj, to wskaż powód przeciwko. Bo wiem, że to będzie bolało jak stracisz swój atut gdy ktoś pierwszy kliknie.

TAK szkoła jest aby się rozwijać, i mogę się założyć, że grubo ponad 50% osób krzyczacych hasło "wróć do szkoly" czy "idź do szkoly" sami dopiero z niej wrócili czy jeszcze w niej przebywają.


5 Wrz 2013, o 14:55
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:01
Posty: 53
Podziękowano: 134 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Draka
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Widzisz ty jesteś człowiekiem który jedyne co potrafi to płakać i spamować forum swoimi durnymi pomysłami i przemyśleniami, nie umiesz czytać ze zrozumieniem to co pisze administracja, a skoro nie umiesz czytać ze zrozumieniem to i z myśleniem masz coś nie tak, zmiany były potrzebne a wprowadzone zmiany będą u wszystkich klas nie tylko u VD. Przestań tu płakać i wymyślać teorie spiskowe

baloczi napisał(a):
Żenada to wzmocnienie twojej profesji w pvp. A i skoro jesteś taki naj, to wskaż powód przeciwko. Bo wiem, że to będzie bolało jak stracisz swój atut gdy ktoś pierwszy kliknie.


Grałeś kiedyś VD, byłeś pod lodem, Htadze ?? ty wiesz o czym ty tu piszesz ? tobie się wydaję tylko, że coś wiesz, naprawdę jedź do Warszawy 11 września na przemarsze Solidarności i tam walcz o dobro kraju, bo tutaj się tylko kompromitujesz. Chcesz przykład czemu zmiany są konieczne ? Proszę bardzo w każdej grze im wyższy lvl tym postać ma przewagę nad reszta osób mających zdecydowanie niższy lvl ale nie w Taernie. Tu nawet o pvp nie chodzi ale o całą grę o moby i expienie również, gdybyś trochę czytał i rozmawiał z ludźmi wiedzącymi więcej od siebie to byś wiedział ze te umki, których obecnie używasz były przeznaczone do używania ich na 50-60 lvl max, bo gołym okiem widać, iż nikt z administracji nawet nie przewidział, że ludzie takie lvle będą trzaskać. Skończ płakać i wymyślać swoje debilne pomysły bo jak widzisz nawet nikt z administracji nie stara się odpowiadać na te twoje pytania i zajmij się grą a myślenie zostaw innym.

_________________
NECROPOLIS

Allenor
Washi


5 Wrz 2013, o 15:17
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Ja tu widzę tylko jedyną sensowną odpowiedź jaką dał Kyth,resztę da się łatwo odrzucić to co napisała reszta jak już wyżej napisałem. NWO ten Twój ostatni post to mogłeś umieścić w innym temacie jakim jest viewtopic.php?f=70&t=31175&start=40 a tutaj mało co wnosi,tutaj chodzi tylko o kolejność ataków a nie jakieś osłabianie profesji itp... Do tego napisałeś,że wszystkie profesje będą zmieniane a sam nie czytasz uważnie,bo zostanie WIĘKSZOŚĆ,może mi powiesz,że źle rozumiem to ale jakby było napisane WSZYSTKIE to by było już napewno ale WIĘKSZOŚĆ a WSZYSTKIE niestety się różni ;)
Narzekanie na nowe zmiany jakie zostały opisane na blogu są normalne,bo jakby wprowadzili bez Naszej wiedzy to by wystąpiła sytuacja jak z odczarowaniem u druida,nie zmienimy i jesteśmy tego zdania... A tak może coś to zdziała,bo urok działający jak front? No sam się z tego śmieje,bo to idzie pierwsze i to naprawdę jest o co się sprzeczać :) I tak najlepsze jest,że na blogu nie widać wzmianki o balansie innych profesji niż vd i druid a dopiero z forum jakoś się dowiedzieliśmy :D


5 Wrz 2013, o 15:43
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Way postaw się w jego sytuacji, wywalczył płaczem na forum, jaki to voodoo jest słaby, jego wzmocnienie, i dostal co chciał. Co się dziwic?

A ty nwo, opanuj swoją manię wyższości, i zacznij nazywać rzeczy po imieniu, bo to jest forum każdy ma prawo się wypowiadać. "Płacz" nie powiem kto jeszcze niedawno wyrzucał żale na forum, w sposób dużo bardziej dramatyczny niż, ja. To nazwij placzem. Myslisz, że jak wbiłeś 140 to jestes taki pro elo ziom ? Czy jak tam mówią ? Niech ktoś mi tu pomoże :P


5 Wrz 2013, o 16:19
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08
Posty: 145
Miejscowość: Wojnicz
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
To co tu piszesz to jest żenada. Nawet na logikę ataki dystansowe wejdą wcześniej. Podtrzymuje to co napisali Draaka i Rzuff. I przeczytaj może ich wypowiedzi jeszcze raz, ze zrozumieniem. Jeśli płaczesz, że barb nie ma szans z innymi profesjami to widocznie go nie ogarniasz.

_________________
Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku.


5 Wrz 2013, o 16:39
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:01
Posty: 53
Podziękowano: 134 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Draka
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Po I nie płakałem tylko pisałem jak jest naprawdę a po II popierałem to dowodami (filmami i ss) tak by nawet największy matoł potrafił zrozumieć o co mi chodzi. Wypowiadasz się o pvp o zmianach w grze, lecz jakichś specjalnych dokonań nie masz ani jako łowca (ok. 150) ani morderca (ok.200) a na forum wypisujesz jak byś był alfa i omegą :oops: Przystopuj trochę, daj się wykazać administracji i myślenie zostaw im.

baloczi napisał(a):
Myslisz, że jak wbiłeś 140 to jestes taki pro elo ziom ? Czy jak tam mówią ?


Nie znasz mnie, nie jestem u siebie osoba wyróżniająca się na serwerze ani napinaczem czatowym, więc zostaw takie gdybania sobie i jedź 11 na przemarsze Solidarności tam się bardziej przydasz.


Sugeruję nie odbywać osobistych wycieczek i trzymać się tematu, tych wyżej się to też tyczy - rzuff

_________________
NECROPOLIS

Allenor
Washi


5 Wrz 2013, o 16:41
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 365 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron