![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Idea: Esencja żywiołu
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 1 Paź 2011, o 15:38 Posty: 249 Miejscowość: Daleko Podziękowano: 150 razy Otrzymanych podziękowań: 472 razy Nick w grze: Brigitte ![]() |
Wiesz jakby to zmieniło walkę w pvp? Taak, każdy chce się bić 50 vd vs 50 sh, którego 5% dmg idzie od ognia. Nie dość, że jest niezniszczalny to jeszcze resy do walki z nim mam wkładać? Bezsensu całkowicie. Wyobrażasz sobie, że idzie to tylko dla fizoli? (Bliskie ataki) Byli by zupełnie koxsami, bo raczej wątpie by kula ognia zadawała kiedyś dmg od zimna.
_________________ LARKAS Brigitte 74 VD Mordoorr 27 BB "...and we don't know why we fear, how we feel inside..." |
19 Lut 2014, o 16:23 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
nettik123 napisał(a): - Po pierwsze ilość żywiołów niema nic wspólnego z ilością klas, więc taki bonus nie faworyzowałby nikogo. - Po drugie zarówno mo jak i vd mieliby korzyść z takiej esencji, ulepszając w ten sposób broń w zimno, bądź energię (mniej uroki, ogień), zwiększając im obrażenia z kuli, uderzenia, podpałki, haka, itd. Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób, przy obecnym systemie liczenia obrażeń dla MO i VD, oraz przy obecnie stosowanych wzorach bonusów dodatkowych obrażeń, te dwie klasy postaci miałyby dodatkowe obrażenia z tych żywiołów po ulepszeniu w nie broni? Nie możesz, bo to niemożliwe. Taki mo mógłby ulepszyć sobie broń o dodatkowe 1000 obrażeń od żywiołu piwa a w praktyce, przy obecnym systemie nic by mu to nie dało. Ale np fizole mieliby z tego pożytek. Ergo - niektóre klasy są faworyzowane. @Kij Skłaniam się obecnie ku opinii że ogień w hadu u sh został obecnie zastąpiony 100% obuchem. A to że nikt nic nie powiedział? Norma |
19 Lut 2014, o 16:26 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga
![]() |
Torkil - sprawić, by dodatkowy modyfikator wpływał na obrażenia każdej umiejętności to zapewne trudność podobna do pstryknięcia palcami. Trudniejsze byłoby stworzyć nowy rodzaj ulepszenia, który zamieniałby broń w psychorar.
Niespecjalnie podoba mi się ten pomysł. Prędzej spodziewałbym się że za rok czy dwa zostanie wprowadzony system craftingu, który może ewentualnie umożliwiać ulepszenie broni. System - dropię jeden item i mam aż 5% obrażeń więcej za nic - nie ma wielkiej szansy na wprowadzenie. Chyba że esencja na ładowanie szłaby niczym banknoty na podpałkę. |
19 Lut 2014, o 16:30 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Na crafting również czekam z niecierpliwością, marzy mi się tworzenie własnego eq z nowymi właściwościami które sprawią, że będzie można promować wybrane zachowania danej klasy postaci.
Co do tematu zaś. Może i łatwość tego zadania jest porównywalna do pstryknięcia palcami,ale czy zrobienie targowiska takie nie jest? A na targowisko czekamy i czekamy.. Bardziej chodziło mi o to, że jeśli sprawi się by ataki np MO miały takową premię, będzie ona bezsensowa, gdyż będzie opierała się na dmg broni (z opisu który podał autor mżna tak wywnioskować). Lecz jeśli do obrażeń u MO i Vd zacznie być liczone dmg broni, ogólne dmh wzrośnie, co doprowadzi do zachwiania balansu, prób osłabiania tych ataków, co doprowadzi do jęku na forum i w grze. Jak dla mnie, to pstryknięcie palcami już nie wygląda tak prosto ![]() Po prostu, gra nie warta świeczki |
19 Lut 2014, o 16:47 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |