Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Lotny boss mid-high lvl 

Pomysł oceniam na;
Genialny,warty realizacji. 60%  60%  [ 25 ]
Nie warty realizacji. 40%  40%  [ 17 ]
Razem głosów : 42

 Lotny boss mid-high lvl 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Aby jeden boss respił się w różnych odmianach, to prawdopodobnie trzeba zrobić oddzielnie każdą z jego wersji. Zaprojektować go tak, aby raz respił się mocniejszy, a raz słabszy?

A co gdyby respił się ciągle ten dla midlvl ? Od razu jęki Highlvl (lowlvl pewnie nawet nie wiedzieliby o jego istnieniu), w dodatku respi się całkiem rzadko.
Nie podałeś czasu jego respienia (szukania, kiedy się pojawi.. ram czasowych)

Dla lvli 90-110 miejsce respu zamarznięte jezioro. Tak! Miejsce gdzie 120 lvl ma problem z przejściem bo atakuje 1x lalka, lub 2x lempo- świetny pomysł :idea:

Moim zdaniem pomysł ma w sobie coś ciekawego, ale jest nieprzemyślany i wymaga bardzo wielu poprawek.

Na obecną chwilę- Nie.

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


11 Lip 2014, o 09:14
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
baloczi napisał(a):
Aby jeden boss respił się w różnych odmianach, to prawdopodobnie trzeba zrobić oddzielnie każdą z jego wersji. Zaprojektować go tak, aby raz respił się mocniejszy, a raz słabszy?

A co gdyby respił się ciągle ten dla midlvl ? Od razu jęki Highlvl (lowlvl pewnie nawet nie wiedzieliby o jego istnieniu), w dodatku respi się całkiem rzadko.
Nie podałeś czasu jego respienia (szukania, kiedy się pojawi.. ram czasowych)

Dla lvli 90-110 miejsce respu zamarznięte jezioro. Tak! Miejsce gdzie 120 lvl ma problem z przejściem bo atakuje 1x lalka, lub 2x lempo- świetny pomysł :idea:

Moim zdaniem pomysł ma w sobie coś ciekawego, ale jest nieprzemyślany i wymaga bardzo wielu poprawek.

Na obecną chwilę- Nie.


czas respa i miejsce respa są podane...Dopisałem tam także że oczywiscie uwzgledniam wszelkie poprawki co do czasu..

Czempy na zamarznietym jeziorze jakoś nie sprawiaja zadnego problemu a ten bedzie? Prosze cie , według mnie to szukanie dziury w całym..
piszac o zamarznietym jaziorze mam na mysli cały obszar od jaski , htage po wejscie do Beirn..

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


11 Lip 2014, o 09:20
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
ArGes napisał(a):
Czempy na zamarznietym jeziorze jakoś nie sprawiaja zadnego problemu

Kto powiedział, że nie sprawiają ?

Ileż to razy widziałem koszmara/pacynke/trolla otoczonego przez agresywne lempo czy lalki... te musiały zwyczajnie zniknąć bo nikomu się nie chce przez to przebijać, szczególnie kiedy jest jedna grupka (ryzyko, że zaraz ktoś ukradnie championa, więc wtedy to malo kto rusza) a kiedy sa dwie w drodze do championa to nie rusza nikt, bo im się nie chce :D

Sytuacja opisana na podstawie obserwacji na serwerze pierwszym.

_________________
piss.

https://www.youtube.com/watch?v=AN7ImRR6IHs



sub me


11 Lip 2014, o 10:23
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
baloczi napisał(a):
ArGes napisał(a):
Czempy na zamarznietym jeziorze jakoś nie sprawiaja zadnego problemu

Kto powiedział, że nie sprawiają ?

Ileż to razy widziałem koszmara/pacynke/trolla otoczonego przez agresywne lempo czy lalki... te musiały zwyczajnie zniknąć bo nikomu się nie chce przez to przebijać, szczególnie kiedy jest jedna grupka (ryzyko, że zaraz ktoś ukradnie championa, więc wtedy to malo kto rusza) a kiedy sa dwie w drodze do championa to nie rusza nikt, bo im się nie chce :D

Sytuacja opisana na podstawie obserwacji na serwerze pierwszym.


Idąc takim tokiem myślenia, powinniśmy wyeliminować wszystkie dostępne czempiony na zimce ze wzgledu na poustawiane mobstwo... Kiedy zrozumiesz ze takie cos jest nieodzownym elementem gry? NIe zawsze dojscie do czempa jest usłane rózami..
Przykładem moze być astronom/kowal/straż lugusa w lochach, czempy do których trza dojsc omijając/bijąc fanatyków , gdzie mozna narazic sie na deske w 1 rundzie ,a ty mi tu z takimi przykładami wyjezdzasz :D Pozdro dla s1 w takim razie.. Na s2 lejemy czempy nawet jak stoją otoczone 3 x lempo, 3 x 3kotki i bóg wie co jeszcze..Exp expem

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


11 Lip 2014, o 18:58
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42
Posty: 157
Podziękowano: 120 razy
Otrzymanych podziękowań: 82 razy
Nick w grze: RycerzKrola
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Pomysł bardzo mi się podoba, za to jest jedno ale:

-Skoro boss respiłby się w różnych miejscach dla różnych lvli to i tak pewnie 100+ przyjdą ubić tego z małych krainek. I takim sposobem można małym lvl, którzy zapoznaliby się z tym lotnym bossem, zniechęcić grę. Można by wprowadzić, że wyższe lvle nie mogę bić tych z nie swojego przedziału lvlowego. Inaczej małe lvle bd się burzyć, że u nich boss respi się trzy razy na tydzień to jeszcze biją go high lvle. Chodzi raczej o to żeby zachęcić kogoś do gry niż zniechęcić.

Pozdrawiam.


14 Lip 2014, o 14:08
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
RycerzKróla napisał(a):
Pomysł bardzo mi się podoba, za to jest jedno ale:

-Skoro boss respiłby się w różnych miejscach dla różnych lvli to i tak pewnie 100+ przyjdą ubić tego z małych krainek. I takim sposobem można małym lvl, którzy zapoznaliby się z tym lotnym bossem, zniechęcić grę. Można by wprowadzić, że wyższe lvle nie mogę bić tych z nie swojego przedziału lvlowego. Inaczej małe lvle bd się burzyć, że u nich boss respi się trzy razy na tydzień to jeszcze biją go high lvle. Chodzi raczej o to żeby zachęcić kogoś do gry niż zniechęcić.

Pozdrawiam.


Rozumiem do czego zmierzasz i w sumie słuszna uwaga... Hmm.. może zakaz blokowania bossa ( blok pt nie działa)? Bez bloka koks nic nie zrobi , nie zgarnie nupkom bosa z przed nosa i kazdy w poblizu bedzie miał szansa go ubic . Oczywiście ta opcja śadze ze byłóaby dostepna max do alair . Pod kemenak są czesto same koksy , głóownie ze wzgledu na czarne pole, więc od kemenak wzwyż blok pt normalnie by działał.
Taka mała aluzja z mojej strony.

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


14 Lip 2014, o 17:49
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Lepszym rozwiązaniem byłby boss, którego siła (statystyki) są uzależnione od lvl w pt. Na początku każdej nowej rundy, obliczana by była suma lvli i na tej podstawie ustalane by było jakiego "kopa" miałby ten boss.
Tyle tylko, że to raczej awykonalne.


14 Lip 2014, o 18:05
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Witam,

Nie da się fizycznie wykonać jednego bossa w tak rozległym zakresie lvlowym (trudności). Można byłoby jedynie zrobić klony ze zmodyfikowanymy statystkami, ale synchronizacja respów, tak by nie pojawiły się np. 2 jednocześnie w różnym miejscu byłoby bardzooooooooo trudne.

Dodatkowo pomysły na nowe bossy w pewien sposób musza klimatycznie i fabularnie pasować do całości. Powstaje właśnie 2 epizod, więc pewnie dorzucimy kilka nowych bossów//champów, ale jakich konkretnie tego jeszcze nie wiemy :)

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


14 Lip 2014, o 19:26

Podziękowali: Nicolay (14 Lip 2014, o 19:27)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Willy napisał(a):
Powstaje właśnie 2 epizod, więc pewnie dorzucimy kilka nowych bossów//champów, ale jakich konkretnie tego jeszcze nie wiemy :)

Może coś związanego z Utorem?


14 Lip 2014, o 19:37
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Cze 2013, o 16:48
Posty: 198
Miejscowość: BDG
Podziękowano: 252 razy
Otrzymanych podziękowań: 313 razy
Nick w grze: ArGes
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Lotny boss mid-high lvl
Willy napisał(a):
Witam,

Nie da się fizycznie wykonać jednego bossa w tak rozległym zakresie lvlowym (trudności). Można byłoby jedynie zrobić klony ze zmodyfikowanymy statystkami, ale synchronizacja respów, tak by nie pojawiły się np. 2 jednocześnie w różnym miejscu byłoby bardzooooooooo trudne.

Dodatkowo pomysły na nowe bossy w pewien sposób musza klimatycznie i fabularnie pasować do całości. Powstaje właśnie 2 epizod, więc pewnie dorzucimy kilka nowych bossów//champów, ale jakich konkretnie tego jeszcze nie wiemy :)



Dlatego jako rozwiazanie podałem zrobienie klonów jak to nazwałes . zrobienie klona o roznym respie , nie kolidującym z resztą sadze ze nie jest az tak trudna jak piszesz , czempy na zimce maja zakres 3 map , taki sam jak ma posiadać owy ów boss .

Sadzisz ze pomysłz Utorem nie jest klimatyczny?

_________________
"Ból jest tymczasowy...może trwać minutę, godzinę , dzień, miesiąc a nawet rok...Lecz w końcu ustąpi...
Natomiast gdy sie poddam , będzie trwał wiecznie"


14 Lip 2014, o 22:51
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 235 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron