Strona 2 z 5 |
[ 45 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zwiekszenie przydatności łucznika w drużynie.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Walczący z drzewcami
|
@Kalart, hym trochę szkoda twojego pisania, ale nic nie wniosłeś do Tematu oprócz tego, że jesteś przeciwny zwiększaniu pozycji łucznika w klasie buferów.
PS. (mogłeś oszczędzić nam tego spamu ) |
|
26 Lip 2015, o 18:08 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Hard napisał(a): @Kalart, hym trochę szkoda twojego pisania, ale nic nie wniosłeś do Tematu oprócz tego, że jesteś przeciwny zwiększaniu pozycji łucznika w klasie buferów. PS. (mogłeś oszczędzić nam tego spamu ) Jak to Kyth nie wniósł nic do tematu... Krytyka pomysłu oparta na szerokiej wiedzy dotyczącej danego tematu nic nie wnosi? Już w pierwszym poście wymienił wady tego pomysłu. |
|
26 Lip 2015, o 18:15 |
|
|
Uczeń Simona
|
Jeśli tylko to zrozumiałeś to szkoda że założyłeś temat, oszczędziłbyś temu działowi spamu. Napisałem dużo więcej niż zwykłe twierdzenie, że jestem czemuś przeciwny. Napisałem, czemu twoja propozycja jest zła i jak wiele przeszkód stoi ku temu, by majstrować przy obrażeniach - a jeśli trzeba, to i można wymienić więcej przeciwności. Co przy braku kontrargumentów znaczy, że temat został wyczerpany, a spam zaczął się od Twoich dwu-trzylinijowych postów. To dział odnośnie pomysłów i pomysł został skomentowany. Jeśli chcesz przemyśleń o czymkolwiek innym, to załóż kolejną propozycję lub zarzuć temat w karczmie.
|
|
26 Lip 2015, o 18:17 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Kalart przyznałbym zgodę że debufer powinien być od debufowania, a nie zadawania obrażeń, jeśli by to dotyczyło wszystkie debufujące klasy, a nie tylko łucznika, który w porównaniu z sh i vd bije zwyczajnie mało.
O porównaniu obrażeń zadawanych przez łuka i vd szkoda pisać, bowiem vd w wielu miejscach z uc zadaje obrażenia większe niż łuk na bufach od rycerza. A jak to jest z łucznikiem i sh?: Ich najmocniejsze ataki: Łucznik: precyzyjny strzał (ze zmysłami): 284% Sheed: uderzenie chi: 285% Czyli bardzo podobnie, jednak łucznik by mieć taką wartość musi wrzucić sobie zmysły, bez tego najmocniejszym jest ognista\lodowa, które zabierają po 230%, czyli różnica już duża. Porównajmy także bazowe obrażenia broni dostępne dla tych klas debuferów: Łucznik: Ayol- 20 lvl obrażenia 67 Piroklast- 32 lvl obrażenia 96 Łuk Pinari- 40 lvl obrażenia 106 Kąsacz- 50 lvl obrażenia 132 Virral- 62 lvl obrażenia 145 Gjolmar- 85 lvl obrażenia 160 Taehal- 115 lvl obrażenia 170 Imisindo- 60 lvl obrażenia 85+lvl A jak to jest u Sheeda?: Rolrak- 27 lvl obrażenia 88 Irkamale- 34 lvl obrażenia 117 Kastet Pinari- 40 lvl obrażenia 126 Tekko Balansu- 50 lvl obrażenia 139 Buoriany- 70 lvl obrażenia 160 Fanga- 75 lvl obrażenia 145 Szpony- 115 obrażenia 180 Washi- 60 lvl obrażenia 95+ lvl Jasno z tego widać że broń sheeda praktycznie zawsze ma większe bazowe obrażenia. Warto także zauważyć że sh może nią dowolnie żonglować i zmieniać w zależności od odporności przeciwnika kute/obuch/sieczne, podczas gdy łucznik bije tylko i wyłącznie kutymi. Wychodzi z tego jasno że łucznik nie tylko jako debuffer ma najmniej do zaoferowania z trzech dostępnych klas, ale i to że bije zdecydowanie mniej niż inne debufujące klasy. Dlatego uważam że inżynierowie powinni się także nad tym aspektem pochylić, by każda z trzech klas debufferów była dla siebie konkurencyjna. A jeśli chodzi o Twój pomysł Hard, to jest ciekawy, ale uważam że nie ma racji bytu z powodów które wymienił Kalart. _________________ fac fideli sis fidelis mors certa hora incerta fac te ipse felicem |
|
26 Lip 2015, o 18:38 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
@Buszcik, ok nie nie podważam jego wiedzy, coś tam wspomina o podnoszeniu dmg łucznika, widzi same przeszkody, nie przedstawia jakiś alternatywnych rozwiązań, przekręca znaczenie niektórych wypowiedzi, a to raczej styl "karczmy", a nic nie ma o wsparciu w drużynie barbarzyńcy.
Temat jest bardzo skomplikowany, a skoro ma taką wiedzę mógłby ją wykorzystać we wskazaniu drogi do "złotego środka". Ja przedstawiłem pewną idee, która może się przekształcić w konkretny pomysł wzbogacając samą rozgrywkę, o ile pojawi się tu kilka pozytywnie zakręconych osób. |
|
26 Lip 2015, o 19:07 |
|
|
Uczeń Simona
|
Wilkor - Lodową i ognistą lepiej nie uwzględniać, bo podczas rozważań o ich przydatności kluczową rolę odgrywają resy. To jak narzekać na MO, który ma 220% z kuli ognia, co daje ~263% z inkantacją, czyli mniejsze obrażenia niż łucznik. Swoją drogą, precyzyjna łucznika ma 264% obrażeń ze zmysłami.
Ale po co udowadniać, że mniejsze obrażenia od łucznika posiada co najwyżej druid? Przecież nie można pozwolić, by logika dyktowała kierunek rozwoju gry. Już wielokrotnie członkowie administracji pisali, że zwiększanie obrażeń łucznika ma mizerne szanse na wejście. Łucznik jest uważany za silną profesję w PvP, co jest główną przeszkodą jego ulepszania poprzez jego umiejętności. Przyjęto raczej kierunek modyfikacji określonych bossów czy mobów, by większą rolę grało odbieranie PA. Każda zmiana, która wpływa na PvP ma z automatu minimalne szanse na wejście. Dotyczy to również buffowania przez łucznika innych profesji. Hard Nie widzę sensu kontynuowania dyskusji w stylu "zrób wszystko za mnie, bo nie podoba mi się że obnażasz wady mojego (genialnego) pomysłu". W ramach intelektualnej rozrywki można rozprawiać o łuczniku na setkę stron, co zresztą było zrobione. Administracja podjęła kroki w celu polepszenia łucznika i dopóki nie oceni tego skutków, nie zamierzają ruszyć nawet palcem. Ja z kolei nie mam ochoty na tworzenie i rozpisywanie obszernych teorii, kiedy trudno uprosić graczy o dziesięciominutowe testy, by sprawdzić np. jak działa zwiększanie obrażeń z aury cienia czy jak prawidłowo wyliczyć korzyści modyfikatora obrażeń z zimna/energii z psychorarów na 115 lv. |
|
26 Lip 2015, o 20:05 |
|
|
Uczeń Simona
|
Hard napisał(a): @Kalart, hym trochę szkoda twojego pisania, ale nic nie wniosłeś do Tematu oprócz tego, że jesteś przeciwny zwiększaniu pozycji łucznika w klasie buferów. PS. (mogłeś oszczędzić nam tego spamu ) Widać że nawet nie czytasz tego co do ciebie piszą. Kalart wniósł najwięcej do tego tematu, mimo że był jedyną osobą której chciało się na ten temat pisać. Co do zmian to było wielokrotnie napisane że zmiany u łucznika nastąpią w najbliższym upku. |
|
26 Lip 2015, o 21:24 |
|
|
Inżynier
|
Szybki pomysł do dyskusji daję i spadam na Woodstock.
A jakby tak Wyostrzone zmysły łucznika rzucone na barbe niwelowały negatywny wpływ furii? w sensie że barb by miał wtedy normalną celność, a nie zanizoną poprzez "skupienie się" dane mu przez łucznika? :p wrócę to poczytam, miłej zabawy ^^ |
|
26 Lip 2015, o 22:59 |
|
|
Uczeń Simona
|
I znowu kombinowanie pod barbarzyńce, dostał by choinkę pozytywnych bufów i zacznie się na nowo płacz mośków. Porównajmy:
Barbarzyńca: Mo: Furia Inka Rozkaz Wrażliwość na ogień Trans Rozkaz Poświecenie Zmysły Krytyczne (lepsze niż kulka) Debufy od Vd Deufy od SH Nieskończone zasoby z druidem. Wbić barbie jeszcze zmysły to populacja mośków spadnie o 50% a barbarzyńców wzrośnie o 35, już teraz mo ma takie odchyły od bb że głowa boli. Co do łucznika to może mu jedynie wzmocnić zmysły, bo zużycie już zostało zmniejszone w najbliższym up. @Down No tak bo to jedyny boss w Taern. Ostatnio edytowany przez ShaTaNek, 27 Lip 2015, o 14:17, edytowano w sumie 1 raz |
|
27 Lip 2015, o 12:51 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
ShaTaNek napisał(a): Krytyczne (lepsze niż kulka) Debufy od Vd Zabierz sobie dwóch barbarzyńców zamiast mo na v2 i przemyśl co właśnie napisałeś |
|
27 Lip 2015, o 12:55 |
|
|
Strona 2 z 5 |
[ 45 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |