Odpowiedz  [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 mini smuga 

Jesteś za wprowadzeniem magicznej tarczy dla mniejszych lvli?
Tak, przydałaby się taka tarcza o jakiej piszesz 44%  44%  [ 21 ]
Tak, przydałaby się taka tarcza ale dająca mniej statystyk 13%  13%  [ 6 ]
Tak, przydałaby się taka tarcza ale dająca więcej statystyk 15%  15%  [ 7 ]
Nie ,jeśli ktoś chce latać w mieczu i tarczy do smugi lata w sklepówce 6%  6%  [ 3 ]
Nie , moim zdaniem nie jest to do niczego potrzebne 4%  4%  [ 2 ]
Nie mam zdania w tej sprawie 6%  6%  [ 3 ]
Nie , zbyt mało osób latałoby w laskach magicznych 13%  13%  [ 6 ]
Razem głosów : 48

 mini smuga 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re:
Lodbrook napisał(a):
@Torkil mam smuge i mieczyk z modli i nie czuje duzego problemu w grze solo/z petem. Istavem miałbym około 70-100dmg więcej A to dużej różnicy nie robi. Od dmg mam peta :)

Fajnie wiedziec ze majac smuge jakos to dziala, niestety w tej chwili lvl mizerny i roznica pomiedzy smoczym gnatem a tezcem + sklepówka (17 wiedzy przy wymaganych 31 sily) jest jak dla mnie ciut duza. No ale to moze efekt przerzucenia sie z gry fizolem...


10 Kwi 2016, o 14:33
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2014, o 17:56
Posty: 408
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Podziękowano: 72 razy
Otrzymanych podziękowań: 95 razy
Nick w grze: Loth
Odpowiedz z cytatem
Post 
U mnie z przyzwyczajenia z wysokiego dmg ryca na buffach w full eq widząc dmg druida trochę sie śmiałem ale jak mówię to tylko gra A dmg mi pet nadrabia

_________________
Loth 100 Druid

Setka wbita: 2016-9-9 22:23


10 Kwi 2016, o 15:43
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: mini smuga
Hasinna napisał(a):
Witaj. Problem tarcz u postaci magicznych jest szerszy i nie dotyczy on tylko małych poziomów. Mniej uważni gracze patrzą na przedmioty w sposób prosty "ten przedmiot daje mi 3 statystyki więcej, więc jest lepszy". Jednak odporności fizyczne są świetnym dodatkiem (zwłaszcza w początkowym okresie gry, gdy większość przeciwników swoje ataki ma czysto fizyczne, a każdy punkt odporności mocno zmienia procenty odporności u postaci - później na każdy punkt procentowy trzeba relatywnie więcej punktów odporności z ekwipunku). W takich wypadkach geocore czy smoczy gnat faktycznie są lepsze od tężca, ale trzeba zwrócić uwagę na to, że:
1) tężec daje więcej statystyk po odliczeniu mocy - przydatniejszy jest dla druida i VD. Tarcza jest tutaj jedynie dodatkiem.

To tak... z perspektywy głównie druida, bo jest ona specyficzna... tężec więcej wiedzy, ok, ale na low-lvlu moc druida jest może nawet cenniejsza od wiedzy, bo z mocy nie tylko lepiej leczy ale i ma większe dmg z korków i uderzenia a male dmg jest problemem druida nawet w większym stopniu, niż resy fizyczne. Dodatkowo taki geo core daje o wiele więcej obrażeń z broni, co wpływa na obrażenia druida z uderzenia, nie mówiąc już o porównaniu istavu i urntsula w tej plaszczyźnie. Druid z odpowiednim leczeniem i zdrowym walnięciem poradzi sobie lepiej i przeżyje więcej, niż ten z solidną tarczą.

Dlatego ja z zupełnie innej beczki - szukałbym drugiej ręki magicznej dającej manę i moc, a wymagającej siły - magiczna kula, laleczka voodoo, etc - albo w ogóle bez statystyk, ale z samym bonusem na skok farida, bo jakoś tak się przyjęło, że magiczni skaczą:D ale jak to dobrać, żeby wymagało siły, ale nie nosili tego barbarzyńcy... pewnie dodać wymóg mocy, ale może jednak wiedzy, bo mały vd nie da w moc a rycowi bym nie żałował... sh i barba mogliby być za mocni z takim bonusem, zwłaszcza idąc pod zrękę i to ostro.

No i ponownie bym rozważył co w związku z obrażeniami z broni dla vd i mo - bo już pokazałem, że u druida to obrażenia z laski się przekładają bezpośrednio na obrażenia zadawane waląc tą laską w łeb przeciwnika, a jednocześnie jest to najbardziej różniący jedno i dwuręczne bronie parametr. Dodatkowo już gdzieś kiedyś pisałem, że epik co lvl gracza ma większe dmg, tylko u mo i vd tyle samo i to nie jest sprawiedliwe i nie przekonacie mnie, że jest inaczej. Powiecie, że nie da rady nic z tym zrobić, bo by wzmocniło te dwie profki, ale może to jakoś zahaczyć inaczej? Bo mówimy o odpadaniu dwuręcznych na rzecz smugi z bólem np, ale ja widzę też odpadanie zbierających na epik mośków na rzecz mośków z trójzębem, a tak epik miałby i lepszy bonus i coś z tymi obrażeniami, które rosną z lvlem...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


Ostatnio edytowany przez Nephalem, 10 Kwi 2016, o 22:58, edytowano w sumie 1 raz



10 Kwi 2016, o 22:39
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: mini smuga
Dla mnie świetny pomysł. Będzie można chodzić z laską dwuręczną, dzięki której będzie się zadawało większe obrażenia, albo z tarczą, która daje większe odporności kosztem obrażeń. Dwie alternatywy, dzięki czemu łatwiej będzie dostosować ekwipunek do swojego stylu gry.

Właśnie to w Taernie mi szwankuje, brak możliwości większych wyborów (oprócz umiejętności - ale to i tak na wyższym poziomie się znów wyrównuje) w kwestii stylu prowadzenia postaci.


10 Kwi 2016, o 22:50
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: mini smuga
Matilon napisał(a):
Dla mnie świetny pomysł. Będzie można chodzić z laską dwuręczną, dzięki której będzie się zadawało większe obrażenia, albo z tarczą, która daje większe odporności kosztem obrażeń. Dwie alternatywy, dzięki czemu łatwiej będzie dostosować ekwipunek do swojego stylu gry.

Właśnie to w Taernie mi szwankuje, brak możliwości większych wyborów (oprócz umiejętności - ale to i tak na wyższym poziomie się znów wyrównuje) w kwestii stylu prowadzenia postaci.

Dlatego zarzucilem grę mośkiem i wróciłem do sh - bo mogę nim grac bardziej po swojemu, na dobra sprawę mosiek nie ma alternatywy, niby set lub nie set, ale set ma sens tylko cały a na MO bez udręk jakoś krzywo patrzą;] zresztą jak się nie dorobię epika to i bez butów z aq niewiele pokażę, a z kolei nawet mając epik bedę wolał jeszcze bardziej te podwójne podbijać:)

a sh? mogę mieć tarczę z mallusem, vorleah, nurt i cierpy albo set, albo jeszcze inną wersję - mogę być pod siłę bardziej i mocniej orać, mogę mieć 140 wiedzy lub tylko 60 ze to bardzo dużo zręki i bić słabiej ale trafiać wszystko. Opcji jest wiele - chciałbym mieć tyle alternatyw MO... a ten temat otwiera bardzo mocno możliwości w tę stronę.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


10 Kwi 2016, o 23:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 15 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 444 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron