![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowa umiejętność dla druida
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24 Posty: 95 Podziękowano: 25 razy Otrzymanych podziękowań: 243 razy Nick w grze: Vanessa Serwer: Tolnor ![]() |
Nephalem napisał(a): I najważniejsze... chcesz takiej umki kosztem którekj z obecnych? Bo drzewko umek ma 9 umek i ta wartość jest stała, wiec jak chcesz nowej umki musisz zlikwidować obecną, tak jak MO zyskał Aurę Rozproszenia, ale stracił "Odporność na zimno" przy jednym z upków. On mówił o podklasach, czyli nie byłoby żadnej zamiany umek. Po prostu nowe wraz z nową zakładką. _________________ Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak! Niesamowita Biedronkaaaaa! |
1 Sie 2016, o 16:50 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
za takie podklasy to ja podziękuje
![]() |
1 Sie 2016, o 17:23 |
|
![]() |
|
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy Nick w grze: NephaleMo ![]() |
Vanessa napisał(a): Nephalem napisał(a): I najważniejsze... chcesz takiej umki kosztem którekj z obecnych? Bo drzewko umek ma 9 umek i ta wartość jest stała, wiec jak chcesz nowej umki musisz zlikwidować obecną, tak jak MO zyskał Aurę Rozproszenia, ale stracił "Odporność na zimno" przy jednym z upków. On mówił o podklasach, czyli nie byłoby żadnej zamiany umek. Po prostu nowe wraz z nową zakładką. Cytuj: o nowej umiejętności, dla druida, jeszcze nie wiem na który poziom, ale można dodać ją do np. podklasy. Jak widać nie rozpisał podklasy jako takiej, ale dał jako jedną z opcji dodanie tego do podklasy, podstawowym założeniem jest jednak anie tego druidowi jako takiemu. P.S. jak się teraz czytałem - była mowa o umiejętności pasywnej czyli działa cały czas i sie jej nie wrzuca, wiec jak ma mieć ilość rund działania? _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
1 Sie 2016, o 21:32 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 11 Lip 2016, o 20:17 Posty: 92 Miejscowość: Rzeszów Podziękowano: 446 razy Otrzymanych podziękowań: 95 razy Nick w grze: GiveLife Serwer: HardCore ![]() |
Nie wiem czy nie rozumiem, ale gdy już się zamienimy w tego tygrysa czy tam wilka, który ma jakieś określone umiejętności, to co z naszymi normalnymi skillami. Bo jeśli się zamieniłem dajmy na to w dzika i będę nim przez 3 rundy to co jak bd chciał wbić korzo/oski czy nawet źr?
A skoro ten tygrys, wilk i dzik mają swoje staty co z moimi? Co to będzie za lekanie przy sile=110,a wiedza=10 ![]() _________________ Do zobaczenia... kiedyś ![]() |
3 Sie 2016, o 11:40 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 1 Lip 2015, o 09:29 Posty: 31 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: BrataBrata ![]() |
Popieram. W 100% popieram. Tym którym się nie podoba tworzenie pomysłu i rozwijanie tej gry niech tu nie zagląda. Polecam założyć dział "regres gry" i tam niech piszą jak bardzo im się nie podoba.
|
8 Sie 2016, o 15:33 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
kulik707 napisał(a): Popieram. W 100% popieram. Tym którym się nie podoba tworzenie pomysłu i rozwijanie tej gry niech tu nie zagląda. Polecam założyć dział "regres gry" i tam niech piszą jak bardzo im się nie podoba. ale co ty popierasz? podklase/umiejętność która cofa druida o kilka kroków? może nim nigdy nie grałeś i dlatego zamiana w zwierzaka wydaje się fajna albo jesteś jakimś trollem. |
8 Sie 2016, o 16:17 |
|
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |