Autor |
Wiadomość |
Nephalem
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
|
Re: Pchnięcie tarczą
Jak mam bronić logiki to zadam inne pytanie... czemu pchnięcie tarczą miałoby zadawać obrażenia od czegokolwiek? i tu znak zapytania bez dopisku, że od miecza, ale i też bez dopisku, że od tarczy. A tak serio to zrobić z tego rasowy debuf jak kopniaki sheeda, które nie zależą od broni, podobnie jak dyńka, taran, piach w oczy i wiele wiele innych. Ale po to, żeby przeliczyć mniej więcej ten sam balans tej umiejętności trzeba by analizować przeciętne staty ryca na lvlu danej przeciętnej broni uśredniać do wszystkich lvli lub dostosowywać do poziomu tej umki dla przeciętnego ryca na takim lvlu itd - za dużo tego no - ******* - wiecie czego. Wystarczy zmiana animacji
_________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie
|
7 Mar 2017, o 23:50 |
|
|
Voliene
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 14 Sie 2013, o 14:11 Posty: 174 Miejscowość: Miasto Podziękowano: 233 razy Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Nick w grze: Voliene
Serwer: Tolnor
|
Re: Pchnięcie tarczą
dasi napisał(a): Myślałem, że Ty, obrońca logiki w tej grze , zrozumiesz o co mi chodzi. Czemu pchnięcie tarczą miałoby zadawać obrażenia od miecza? Bo szczurek czarny jest fioletowy.
_________________ "Nie ważne jest w moich oczach, Czy człowiek będzie mniej, Czy więcej posiadał. Ważne jest, czy będzie mniej, Czy więcej człowiekiem
W Taern gram od: 2012-05-05
|
10 Mar 2017, o 19:47 |
|
|
Nephalem
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
|
Re: Pchnięcie tarczą
Voliene napisał(a): Bo szczurek czarny jest fioletowy. Zagadka: jakiego koloru jest czarny wąż?
_________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie
|
10 Mar 2017, o 20:03 |
|
|
Havada
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39 Posty: 112 Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
|
Re: Pchnięcie tarczą
A nie lepiej by było dodać jakąś umiejętność w miejsce absolutnie bezużytecznego "szybkiego cięcia"? Może to być właśnie coś związanego z tarczą, jakiś lekki debuf, może coś w stylu "Cel będzie otrzymywał obrażenia zwiększone o 1-5% (zależnie od poziomu umki) w najbliższej turze". No i animacją byłoby właśnie takie ogłuszenie tarczą.
_________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.
|
19 Mar 2017, o 14:31 |
|
|
dasi
Uczeń Simona
Rejestracja: 24 Lis 2015, o 17:13 Posty: 68 Podziękowano: 45 razy Otrzymanych podziękowań: 58 razy
Nick w grze: Pistacje
|
Re: Pchnięcie tarczą
Nie, nie chcemy ulepszać ryca pod żadnym względem.
|
19 Mar 2017, o 17:07 |
|
|
etanodiol
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 18 Mar 2017, o 02:57 Posty: 1 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Etanodiol
|
Re: Pchnięcie tarczą
Havada napisał(a): "Cel będzie otrzymywał obrażenia zwiększone o 1-5% (zależnie od poziomu umki) w najbliższej turze". Taka umiejętność w drugim okienku.
|
19 Mar 2017, o 20:08 |
|
|
Havada
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39 Posty: 112 Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
|
Re: Pchnięcie tarczą
dasi napisał(a): Nie, nie chcemy ulepszać ryca pod żadnym względem. Jeśli miałoby się zamienić szybkie cięcie na coś o użyteczności większej niż granica z ln(5)/x przy x dążącym do nieskończoności (hee he he), to oczywiście trzeba by nieco osłabić inne jego umki.
_________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.
|
20 Mar 2017, o 01:20 |
|
|
|