![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Mechanika krwawienia
Mechanika krwawienia
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 3 Sty 2017, o 18:23 Posty: 117 Miejscowość: Szczecin Podziękowano: 82 razy Otrzymanych podziękowań: 35 razy Nick w grze: Bali Serwer: Tolnor ![]() |
Jakoś mało ludzi narzeka na mechanikę krwawki
![]() _________________ "Już od najmłodszych lat zielony jest nasz świat " |
|
4 Cze 2017, o 22:39 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39 Posty: 112 Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 32 razy Nick w grze: Havada Serwer: Ostlor ![]() |
seba11pl napisał(a): Może przy okazji jakiś "nerf" dla krwawienia by się trafił ![]() No nerf ostatnio był i to konkretny, w pvp. Barba oberwał najmocniej tym update (nie mówię o 120+ z epikami, oni i tak biją tylko krytyczne), gryzka w pvp liczona jest, zamiast 1*siła + 1*zręka, 1.4*siła + 0.6*zręka, a do tego krwawienie bezpośrednio osłabione jest o 20%. Co prawda inne profy też dostały konkretne nerfy, ale u bb w zasadzie skasowano jego jedyną umiejętność do pvp. _________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. |
|
4 Cze 2017, o 23:32 |
![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 17 Paź 2016, o 06:42 Posty: 36 Podziękowano: 22 razy Otrzymanych podziękowań: 8 razy Nick w grze: Loth ![]() |
mów dalej o kasowaniu umiejętności w pvp a ja jako druid posłucham
![]() _________________ Loth 117 Druid 100 wbity: 2016-9-9 22:23 110 wbity: 2017-1-2 23:34 Pierwsza Morana 23.04.2017 Koniec: 2017-9-21 21:37 |
|
5 Cze 2017, o 05:18 |
![]() |
|
![]() |
||
Inżynier ![]() Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00 Posty: 157 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 34 razy Otrzymanych podziękowań: 181 razy Nick w grze: Daro ![]() |
Krwawienie już zostało zmienione, i dla większości postaci low i mid-lvl był to nerf.
Zmiany nie dotknęły tylko dużych bb zrobionych pod siłę. Tam zmiana przelicznika jest praktycznie nieodczuwalna (czasem nawet jest lepiej). Co do tematu. Zawsze to frustrowało jak się szło na dwóch barbów np. pod lód, umawiasz się z tym słabszym, żeby ustawił 5 gryzek, żebyś Ty mógł po nim ustawić jeszcze ze 3 i dobić dyńką, ale oczywiście on nie klika zegara i Twoja dynia idzie jako 1 ![]() _________________ Barb 140, Tolnor. |
|
5 Cze 2017, o 09:17 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |